Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen_M schreef:Was het levensbedreigend voor de mens kreeg je nu over het gehele nieuws een terugroepactie en noem maar op maar dieren zijn in dit geval weer niet belangrijk genoeg....
Hopen dat dit bericht genoeg onder de mens komt!
Catnip schreef:Nynke55, ik ben je heel dankbaar dat je dit plaatst hier! Ik heb namelijk een fles groene aanslagverwijderaar gekocht (niet van de Action, maar met dezelfde gevaarlijke stof als wordt benoemd in het artikel) en ik wilde het dit weekend gaan gebruiken op mijn terrasik moet er niet aan denken dat één van mijn lieverds er iets aan zou overhouden! Die fles gaat dus mooi de deur uit, ik wil het risico niet lopen. Dan maar wat harder schrobben op die groene aanslag
Catnip schreef:Nynke55, ik ben je heel dankbaar dat je dit plaatst hier! Ik heb namelijk een fles groene aanslagverwijderaar gekocht (niet van de Action, maar met dezelfde gevaarlijke stof als wordt benoemd in het artikel) en ik wilde het dit weekend gaan gebruiken op mijn terrasik moet er niet aan denken dat één van mijn lieverds er iets aan zou overhouden! Die fles gaat dus mooi de deur uit, ik wil het risico niet lopen. Dan maar wat harder schrobben op die groene aanslag
_CS_ schreef:De beesten blijven binnen bij gebruik, en mogen pas weer naar buiten als het geheel droog is.
Beetje gezond verstand gebruiken bij dit soort dingen.
Sjolvir schreef:Catnip schreef:Nynke55, ik ben je heel dankbaar dat je dit plaatst hier! Ik heb namelijk een fles groene aanslagverwijderaar gekocht (niet van de Action, maar met dezelfde gevaarlijke stof als wordt benoemd in het artikel) en ik wilde het dit weekend gaan gebruiken op mijn terrasik moet er niet aan denken dat één van mijn lieverds er iets aan zou overhouden! Die fles gaat dus mooi de deur uit, ik wil het risico niet lopen. Dan maar wat harder schrobben op die groene aanslag
Je eigen tuin kan je nog in de gaten houden, maar als bv je katten wel los komen op andermans terrein en de buurman gebruikt het, heb je het probleem nog steeds. Maar dat is met heel veel middelen zo, ook bv met autoantivries, dat veel dieren lekker vinden als dat gemorst is.