Avicii overleden

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anastasia24

Berichten: 2728
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:46

Dat kwam onverwachts.
Wat vreselijk.. Y;(

volgde hem verder niet, maar hoorde z'n muziek wel is. Maargoed, het is gewoon vreselijk als je zo vroeg moet gaan. ;(

biancalaylo

Berichten: 943
Geregistreerd: 04-10-11
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:46

Goede muziek altijd. En dan nog zo jong.. ik zet nu net xite op en achter mekaar avicii. R.I.P.

_Tristan

Berichten: 1357
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:48

RIP Y;(
Vind z'n muziek heerlijk..


mala26

Berichten: 5013
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:54

Zo ontzettend zonde, zo'n jonge jongen..

Joanne1997

Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:54

Pluttersput schreef:
So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself, and I
Didn't know I was lost


Y;(

zag het net voorbij komen op teletekst en ben er echt even stil van. Zo jong nog..

happy98

Berichten: 199
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:56

Heftig.. Jaren al fan van hem. Van het begin met de nummers Two Million en blessed tot heden. Zelfs persoonlijke handtekening gekregen. veel te vroeg dit.. :(

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:58


NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:03

verootjoo schreef:
Het verbaast me dat er veel schrijven dat het zo onverwacht is. Vinden jullie het echt onverwacht?

Wel erg triest... zo’n jonge talentvolle DJ :(


Mee eens.

Zag je van ver aankomen.

Niet minder verdrietig voor een ieder die hem lief had.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:04

Ik dus nooit wat over hem in het nieuws gehoord etc. Mis ik dan zoveel, of komt het omdat ik me nooit echt heb verdiept in zijn leven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:04

Annet_Dottie schreef:


Dit vind ik ook wel heftig, nu ga ik de docu zeker kijken.

Krijg hier een beetje een Amy Winehouse gevoel bij, bij haar zag ook iedereen het mis gaan, maar de mensne die dichtbij haar stonden leken niet in te grijpen.

De showbizz kan mensen echt kapot maken :n

nicole_floor

Berichten: 3283
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:05

Pluttersput schreef:
So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself, and I
Didn't know I was lost

Dit nummer was een hit toen mijn vriend en ik net wat kregen, het is echt ons nummer. Had zo graag naar een concert van hem gewild, zo sonde Y;(

StalNollie

Berichten: 9165
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:08


wech
Berichten: 141
Geregistreerd: 09-06-15
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:12

Vreselijk.. |( Vond zijn muziek geweldig en heb hem altijd gevolgt..
Hij zat al met allemaal problemen natuurlijk maar wow, dit had ik echt niet verwacht en vind het zo onwijs jammer |(

verootjoo
Berichten: 35667
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:14

Trui schreef:
Ik dus nooit wat over hem in het nieuws gehoord etc. Mis ik dan zoveel, of komt het omdat ik me nooit echt heb verdiept in zijn leven?


Ik heb me er ook niet in verdiept, kende ook amper zijn muziek, maar zo’n jong jochie, ineens wereldberoemd en groot, staat zwaar onder druk en dat kan niet lang goed gaan. Van begin af aan echt zo’n ‘club 27’ verhaal. Die worden niet oud en ruïneren hun lichaam.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:16

Ben nu wel benieuwd naar de oorzaak etc. Vind het wel interessant om te denken over wat er gebeurt kan zijn en over zo iemand zn achtergrond. Klinkt heel nuchter en gevoelloos misschien :+

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:16


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:21

Trui schreef:
Ben nu wel benieuwd naar de oorzaak etc. Vind het wel interessant om te denken over wat er gebeurt kan zijn en over zo iemand zn achtergrond. Klinkt heel nuchter en gevoelloos misschien :+


Sorry ik vind het niet gevoelloos maar wel redelijk respectloos, is het nu misschien 2 uur bekend en mensen zitten nu al te speculeren of te azen op de doodsoorzaak.. Alsjeblieft een beetje respect.. Het is al verschrikkelijk genoeg. Boeiend of het een hartstilstand, overdosis, zelfmoord of whatever is.. Een geweldig mens, een geweldig artiest, een 28 jarige man in de bloei van zijn leven, is niet meer.. Dat is al erg genoeg.

Anoniem

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:22

Over het linkje wat ik zojuist ook plaatste ik heb er niet eens woorden voor.. En inderdaad er word haast al gepraat over hem alsof hij al dood was... Nicky Romero is zo bij RTL late night dus ik blijf er nog ff voor zitten..

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:23

Zoals op nieuwssites ‘wordt aangevuld zodra doodsoorzaak bekend is’ dat vind ik dan best wel zovan ‘ohhh vaak refreshen want ben echt wel benieuwd’ dat gevoel zegmaar. Maar komt denk ik omdat het juist echt net is gebeurd en er dus nog weinig bekend is. Dan zot ik in een spanning van wat komt er nogmeer online behalve het feit dat hij is overleden

Anoniem

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:28

Al vanaf Bromance, nog onder de naam Tim Berg, volgde ik hem. Luisterde ik. Mijn favo nummers zijn van hem, de mooiste, indrukwekkendste videoclip..

Had gehoopt hem ooit nog eens live te mogen zien, helaas zijn keren in NL niet kunnen meemaken ivm vakanties.

Rust zacht Tim. Ik blijf luisteren ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:29

Trui schreef:
Zoals op nieuwssites ‘wordt aangevuld zodra doodsoorzaak bekend is’ dat vind ik dan best wel zovan ‘ohhh vaak refreshen want ben echt wel benieuwd’ dat gevoel zegmaar. Maar komt denk ik omdat het juist echt net is gebeurd en er dus nog weinig bekend is. Dan zot ik in een spanning van wat komt er nogmeer online behalve het feit dat hij is overleden


Uh oké maar je zegt net hiervoor ik volgde hem niet en luisteren zijn muziek niet. Dus dan alsnog snap ik al helemaal niet waarom doodsoorzaak zo belangrijk is..

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:33

Ik vind het echt zo erg Y;( Veel te jong.
Laatst bijgewerkt door MeggiieTommy op 20-04-18 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:34

Fennadev schreef:
Ik ben er even stil van. Hoorde het net toen ik de pony's ging voeren, sta nu nog bij de pony's maar let niet echt goed genoeg op.. Voelt een beetje hetzelfde als bij Jonghyun in december, alleen het weer is beter. Die hoort overigens helaas bij de club van 27. Maar 28 is ook veelste vroeg natuurlijk Y;(
Jonghyun was de 8ste 28 geweest |(
Voel meteen het verlies nu weer... Gek is dat hoe een sterke bond je kunt vormen met muziek..



Moest ook gelijk aan Jonghyun denken. Y;(

Blijft vreselijk om te horen dat mensen zo jong overlijden.
Was geen fan maar vond zijn muziek vroeger altijd heerlijk. Hopelijk is hij nu in een betere plek.

febe6
Berichten: 83
Geregistreerd: 09-04-16

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:43

Slachtoffer van zijn eigen succes. Y;( Ik luister al jaren graag naar zijn muziek en zal dat ook blijven doen, maar nu wel met een heel donker randje. :(