Ik heb regelmatig dat ik mijzelf achter mijn oren moet krabben en mij af moet vragen: Ben ik nou te principieël? Heb ik te hoge verwachtingen van mensen? Of juist, ben ik nu te zachtaardig voor iemand? Enzovoorts. Ik ben er vrij zeker van dat anderen op bokt dit ook wel eens hebben. Omdat ik zelf nog wel eens een onbevooroordeelde mening mis en bokt wat dat betreft juist erg divers is en vele meningen er op nahoudt, lijkt het me wel een mooie plek om een dergelijke discussie te starten over allerhande onderwerpen en zaken die van dag tot dag voorkomen.
Nu nodigt dit misschien uit tot een reltopic maar dat is uiteraard niet het doel van dit topic. Als je een uitgesproken mening hebt, onderbouw deze dan ook en sta open voor de argumenten van een ander. Het doel is om er wat van te leren

Als je zelf een casus post: Wees volledig en kaart aan waarom je deze casus aanbiedt. Als je reageert op een casus, benader deze dan alsof je iemand probeert te overtuigen van jouw mening, val deze persoon niet af. Daar bereiken we niks mee.
Ik ben erg benieuwd waar jullie zoals tegenaan lopen!