Rapper Boef

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:03

Wat boef heeft gezegd keur ik echt totaal niet goed, maar ik vind het wel een beetje te ver gaan zo.
Je hoort in bijna elke liedje van de NL rappers kech,bitch of hootjes. En dat zingt wel iedereen hard mee, en wil het nietgoed praten voor hem maar kech is bijna een stopwoordje geworden. Dus denk dat het voor veel mensen die dat woord gebruiken nietzo serieus is als voorons.
Bovendien hebben al heelveel bekende Nederlanders erge dingen gedaan en daar werd niks aan gedaan of sommige hebben daar juist meer succes doorgekregen zoals die Roelvink.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110808
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:04

Suzanne F. schreef:
SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.


Ook al heeft hij het alleen bedoeld naar de dames die hem hielpen, dat is ook al dieptriest.
Dat we deze gast nog zoveel aandacht geven, wat een loser zeg. Ik ga er bijna nare foute opmerkingen over maken, maar ik houd me in.


Dit dus. Het is gewoon een ontzettend zielig figuur dat veel te hoog van de toren blaast.
Goed dat hij nu op de blaren mag zitten. Hij heeft (hoe triest ook :') ) een voorbeeldfunctie voor jongeren en dan hoort hij zich te gedragen.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:04

:r

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:05

SavannahNx schreef:
en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan.

Wat heeft hij precies bereikt dan eigenlijk?
En ik verdien m’n geld liever op een eerlijke manier...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:06

ilayda schreef:
Wat boef heeft gezegd keur ik echt totaal niet goed, maar ik vind het wel een beetje te ver gaan zo.
Je hoort in bijna elke liedje van de NL rappers kech,bitch of hootjes. En dat zingt wel iedereen hard mee, en wil het nietgoed praten voor hem maar kech is bijna een stopwoordje geworden. Dus denk dat het voor veel mensen die dat woord gebruiken nietzo serieus is als voorons.
Bovendien hebben al heelveel bekende Nederlanders erge dingen gedaan en daar werd niks aan gedaan of sommige hebben daar juist meer succes doorgekregen zoals die Roelvink.

Zingt iedereen mee? En tja, roelvink... wat moet je daar nou op zeggen... ben blij dat t m’n zoon niet is.... _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110808
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:08

SavannahNx schreef:
bruintje123 schreef:
Naar 1 dame is al te veel.
Dar hij het überhaupt in zijn botte hersens haalt om ze zo te noemen.

Het is een dom crimineeltje en zal dat altijd blijven.


Hij is een goede artiest nu en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan.

Is dit serieus? :')

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:09

LadyMadonna schreef:
ilayda schreef:
Wat boef heeft gezegd keur ik echt totaal niet goed, maar ik vind het wel een beetje te ver gaan zo.
Je hoort in bijna elke liedje van de NL rappers kech,bitch of hootjes. En dat zingt wel iedereen hard mee, en wil het nietgoed praten voor hem maar kech is bijna een stopwoordje geworden. Dus denk dat het voor veel mensen die dat woord gebruiken nietzo serieus is als voorons.
Bovendien hebben al heelveel bekende Nederlanders erge dingen gedaan en daar werd niks aan gedaan of sommige hebben daar juist meer succes doorgekregen zoals die Roelvink.

Zingt iedereen mee? En tja, roelvink... wat moet je daar nou op zeggen... ben blij dat t m’n zoon niet is.... _O-



Ik heb het natuurlijk niet over iedereen maar wel iedereen die van dat soort muziek houd. En de Nederlandse rap en r&b is de laatste tijd gewoon heel erg gegroeid.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:12

Tja... weet niet of ik daar nu blij mee miet zijn :')

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:14

LadyMadonna schreef:
Tja... weet niet of ik daar nu blij mee miet zijn :')

Ik weet het wel.
Kan het ook niet onder muziek scharen eigenlijk.
Wat geklets met een deuntje.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:15

Aan de mensen die de kritiek te ver vinden gaan.

Dat men iemand kech/prutsmuts noemt tot daar toe. Niet netjes maar in feite het equivalent van bitches. Moet die zelf weten.

DIT - is waar het om gaat:
Want ik heb een paar mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech.’

En nog was hij niet uitgepraat. ‘Als je thuis zit, de hele dag niks doet, studeren, niks doet en naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een kech bent, boos worden als ik je een kech noem, want je bent een kech. Klaar. Snap je?’


Of te wel - je moet als vrouw gewoon braafjes doen wat er wordt opgedragen, en vooral niets met je leven doen.

Bah bah!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:15

Maar het gaat verder dan dat he bruintje... ook de hele cultuur eromheen

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:18

Lm
Dat er inderdaad nog bij

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:19

Machie schreef:
SavannahNx schreef:


Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook. En waarom zo’n oordeel? Hij is een goede artiest nu en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan. Je mag vinden wat je wilt en ieder mag z’n mening hebben maar het gebeurd zoveel en omdat hij een BN’er is, is het helemaal totaal fout. Ik vind het gewoon pesten omdat het kan.



Hij heeft als BN'er een voorbeeldfunctie.
Ik vind dit 100x erger dan die voetballer van Feijenoord die een broodje kroket wegwerkte in de rust. En dat vind ik ook echt niet kunnen.


Wat is daar erg aan? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:21

SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.


Dat hij het één keer zegt; prima.
Dat hij het daarna probeert 'uit te leggen' (lees; nog even extra duidelijk maakt waarom hij meent dat het 'kechs' zijn; ook best.
Maar dat hij daarna schoorvoetend een soort van sorry zegt terwijl hij of z'n management verklaarde dat ie onder invloed van alcohol was...

Tja. Je wordt geholpen, krijgt hulp, vervolgens kaffert ie ze 2x uit (want dat is het nou eenmaal) en was zelf blijkbaar niet helemaal nuchter. Maar wel de vrouwen vertellen dat het 'kechs' zijn omdat ze in korte rokjes in een club zijn waar alcohol wordt geschonken.

Terwijl hij een vrij jonge doelgroep heeft. Lekkere voorbeeldfunctie ook. Dan kan je het toch niet vreemd vinden dat hierover gevallen wordt? Als er van seksuele intimidatie een steeds groter issue gemaakt wordt en dat steeds minder getolereerd wordt (en terecht ook!)?

Edit; ah, wat FatCat zegt :')

En sorry, maar er zijn meer dan genoeg rappers & r&b artiesten die wél een beetje fatsoen in hun donder hebben.

prugelpiet

Berichten: 12592
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:24

SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.


Hij heeft uitleg gegeven op zijn uitspraak. Pas als je thuis zit en de was doet en elke avond eten kookt ben je een vrouw volgens hem. Anders ben je een "kech" en daarmee dus een prutsmuts. Bijna alle vrouwen in Nederland dus.

Ik vind het geweldig dat alle shows hem cancellen. Weg met die gast.

Edit: dit dus.
FatCat schreef:
Aan de mensen die de kritiek te ver vinden gaan.

Dat men iemand kech/prutsmuts noemt tot daar toe. Niet netjes maar in feite het equivalent van bitches. Moet die zelf weten.

DIT - is waar het om gaat:
Want ik heb een paar mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech.’

En nog was hij niet uitgepraat. ‘Als je thuis zit, de hele dag niks doet, studeren, niks doet en naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een kech bent, boos worden als ik je een kech noem, want je bent een kech. Klaar. Snap je?’


Of te wel - je moet als vrouw gewoon braafjes doen wat er wordt opgedragen, en vooral niets met je leven doen.

Bah bah!


Hij gooit nog even olie op het vuur. Hij had hier al netjes zijn excuses kunnen aanbieden maar nee, je bent geen boef als je nog even moet laten zien hoe stoer je bent. Rot op joh, hoe kan iemand nog voor hem opkomen?

eilleen333

Berichten: 12844
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:27

Machie schreef:
Ik vind dit 100x erger dan die voetballer van Feijenoord die een broodje kroket wegwerkte in de rust. En dat vind ik ook echt niet kunnen.



Ja man! Hoe durft hij! Wie durft er met alles wat we tegenwoordig weten over de kroket nou nog in het openbaar een broodje kroket te eten?! Aan de schandpaal die man!

(Wie was dit en wat is er precies mis met een broodje kroket eten?!)

vienna1987
Berichten: 647
Geregistreerd: 18-02-11
Woonplaats: leusden

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:34

Ach ik vind het een prima voorbeeld voor kinderen zoals je niet moet gedragen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:43

eilleen333 schreef:
(Wie was dit en wat is er precies mis met een broodje kroket eten?!)

Met een broodje kroket eten is niet zo heel veel mis an sich... maar als topsporter in de rust van een wedstrijd waarin je gewoon opgesteld kan worden....
Nah, niet zo handig...

Booooo
Berichten: 6526
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:46

Ohhh de muziek van Boef is leuk! :))

Wat hij heeft gezegd is inderdaad niet zo handig geweest.. Maar zoals ik op FB ook al las, hoe vaak heeft Gordon wel geen misselijke 'grappen' gemaakt. En die komt er mee weg.
Zelfde als dat er vandaag een filmpje opduikt van Boef van een aantal jaar geleden waarbij hij zijn directrice van school uit scheld. Nee is niet goed, maar waarom al die dingen uit het verleden erbij gaan halen.
Alsof een gemiddelde puber op het VMBO nooit tekeer is gegaan tegen een leraar.

Sunora

Berichten: 271
Geregistreerd: 13-04-17
Woonplaats: Willebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:47

Ik vind het ook nogal een heisa voor niets. Gewoon een zielig kereltje die geen of weinig respect heeft voor vrouwen maar zelf wel drinken en uitgaan. Maar los daarvan vind ik de hele heisa zoooo overdreven! Niet normaal, een tijd geleden werd het woord ‘tentsletjes’ tot woord van het jaar uitgeroepen, Donald Trump heeft al flink wat stoten uitgehaald die ik stukken erger vind en precies of niemand onders ons heeft in een kwade beu iemand anders uitgemaakt achter z’n rug. Of zijn we allemaal heilige boontjes ;) Dus ik vind het wel oneerlijk dat hij zo wordt afgerekend terwijl anderen er zonder boe of ba lee wegkomen. Want alle rappers zijn zo vrouwvriendelijk, zeker in die bijhorende videoclips :roll:

Machie

Berichten: 16020
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:50

eilleen333 schreef:
Machie schreef:
Ik vind dit 100x erger dan die voetballer van Feijenoord die een broodje kroket wegwerkte in de rust. En dat vind ik ook echt niet kunnen.



Ja man! Hoe durft hij! Wie durft er met alles wat we tegenwoordig weten over de kroket nou nog in het openbaar een broodje kroket te eten?! Aan de schandpaal die man!

(Wie was dit en wat is er precies mis met een broodje kroket eten?!)


Een speler van de 1e selectie. Die horen gezond te eten tijdens wedstrijden. Ook als je niet in de basis staat.
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/feye ... horst-boos

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:52

Ik denk dat het hier in België zo in de picture blijft omdat menig Belg de mentaliteit die door dit soort overroepen mannetjes gepromoot echt k*tsbeu is.

In Brussel zijn al een aantal keren rellen geweest de laatste tijd, plunderingen, geweldplegingen, auto's die in brand worden gestoken... Allemaal door dergelijke types dat denk dat de wereld aan hun achterwerk hangt en ze hier maar kunnen doen wat ze willen. Mensen en hun spullen kunnen beschadigen hoe ze willen.

Alle gebeurtenissen van de laatste maanden hier opgeteld, maakt dat dit totaal niet geaccepteerd wordt.

Idiote marginaal in mijn ogen.

vienna1987
Berichten: 647
Geregistreerd: 18-02-11
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:07

Nou nou ik ken helaas genoeg Nederlanders die vinden dat een meisje met een kort rokje er om vragen!
Wat een onzin. Geeft voor mij alleen maar aan hun beperkte vermogen. Helaas bestaan ze . Ook van mensen waarvan je het niet verwacht.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:10

vienna1987 schreef:
Nou nou ik ken helaas genoeg Nederlanders die vinden dat een meisje met een kort rokje er om vragen!
Wat een onzin. Geeft voor mij alleen maar aan hun beperkte vermogen. Helaas bestaan ze . Ook van mensen waarvan je het niet verwacht.

Ik wilde zeggen: boef ís een Nederlander, maar t blijkt een fransoos te zijn _O-

Maar goed, het gaat er toch niet om dat er mensen ergere dingen hebben gedaan? Want dan kan ik zo een lijstje maken.
Het is gewoon grensoverschrijdend gedrag en dat moeten we imo niet goedkeuren en zéker geen platform geven

vienna1987
Berichten: 647
Geregistreerd: 18-02-11
Woonplaats: leusden

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:20

O, ik keur zijn gedrag ook zeker niet goed maar om ze nu weer in hokje te plaatsen van dat soort jongeren vind ik ook niet kloppen. Wat ik zeg prima voorbeeld zoals ik het niet graag zie. Dus wat mij betreft kraakzijn gedrag af maar plaats hem niet in een hokje.