Rapper Boef

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:58

We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:00

SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.


Ook al heeft hij het alleen bedoeld naar de dames die hem hielpen, dat is ook al dieptriest.
Dat we deze gast nog zoveel aandacht geven, wat een loser zeg. Ik ga er bijna nare foute opmerkingen over maken, maar ik houd me in.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:01

Naar 1 dame is al te veel.
Dar hij het überhaupt in zijn botte hersens haalt om ze zo te noemen.

Het is een dom crimineeltje en zal dat altijd blijven.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:07

bruintje123 schreef:
Naar 1 dame is al te veel.
Dar hij het überhaupt in zijn botte hersens haalt om ze zo te noemen.

Het is een dom crimineeltje en zal dat altijd blijven.


Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook. En waarom zo’n oordeel? Hij is een goede artiest nu en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan. Je mag vinden wat je wilt en ieder mag z’n mening hebben maar het gebeurd zoveel en omdat hij een BN’er is, is het helemaal totaal fout. Ik vind het gewoon pesten omdat het kan.

Palmera

Berichten: 9494
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:09

Goede artiest? :')

Edit: en nogmaals, dit geldt echt niet alleen voor hem hoor! Ik hoef echt niet zo over mijn gasten te spreken, de winkelier hoeft echt niet zo over zijn klanten te praten en de arts mag het ook niet zeggen over zijn patiënten. Kunnen ze allemaal wat anders gaan doen.

Maar dat geldt dus niet voor een goede artiest?
Laatst bijgewerkt door Palmera op 07-01-18 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:10

Ja en al die mannen die dat doen verdienen ook geen vrouw en zijn dikke losers.

En jaloers. Nou nee. Goed artiest is hij niet. Maar laten we dat bij smaken verschillen houden. :)
Maar ik ben nooit jaloers op de vechtersbaas en crimineel. Daar kan geen geld tegenop.

Machie

Berichten: 16025
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:10

SavannahNx schreef:
bruintje123 schreef:
Naar 1 dame is al te veel.
Dar hij het überhaupt in zijn botte hersens haalt om ze zo te noemen.

Het is een dom crimineeltje en zal dat altijd blijven.


Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook. En waarom zo’n oordeel? Hij is een goede artiest nu en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan. Je mag vinden wat je wilt en ieder mag z’n mening hebben maar het gebeurd zoveel en omdat hij een BN’er is, is het helemaal totaal fout. Ik vind het gewoon pesten omdat het kan.


:+
Hij heeft als BN'er een voorbeeldfunctie.
Ik vind dit 100x erger dan die voetballer van Feijenoord die een broodje kroket wegwerkte in de rust. En dat vind ik ook echt niet kunnen.

Ik ken trouwens geen mannen die hun vrouw een prutsmuts noemen. Gelukkig maar.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:11

Palmera schreef:
Goede artiest? :')


Ja dat is smaken verschillen natuurlijk :)

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 19:15

In Belgie komt hij de hele week al in het nieuws :D Behalve de dame's die hem geholpen hebben kech noemen deed hij het ook over het algemeen over meisje die in korte rokken lipen en s'avonds uit gaan.Dus hij denkt in mijn ogen over het algemeen wel zo over vrouwen.

Ik vroeg me vooral af dat als je Fan van hem bent of je hier op af knapt of toch nog naar optredens van hem gaat.
Ook in Belgie zijn de meeste optredens afgezegd maar hij wil er zelf organiseren.
Aan de andere kant vind ik het sneu dat hij niet ziet hoe fout hij bezig is,een beetje verblind door zijn eigen Ego.Maar ik denk dat het nog een jonge knul is?

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:17

SavannahNx schreef:
Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook.

Mag toch hopen dat dat niet als normaal gezien wordt, dan is er toch echt iets goed mis hoor :(:)

pien_2010

Berichten: 43861
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:18

Suzanne F. schreef:
SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.


Ook al heeft hij het alleen bedoeld naar de dames die hem hielpen, dat is ook al dieptriest.
Dat we deze gast nog zoveel aandacht geven, wat een loser zeg. Ik ga er bijna nare foute opmerkingen over maken, maar ik houd me in.


Waar het over gaat is dat hij later nogmaals uitgelegd op vragen waarom hij die vrouwen die zo hulpvaardig waren prutsmutsen noemt, hij uitlegde: "dat als vrouwen op dat tijdstip met die kleding nog op straat zijn , hij dat prutsmutsen vindt, want dat dit niet hoort". Alé dat is toch niet meer van deze tijd dit soort opvattingen. Hoe conservatief kun je zijn? Domme opmerking in een tijd waarin "Me too" campagne actueel is. Daarnaast als het om de desbetreffende vrouwen zelf gaat, is het natuurlijk wel heel naar om hulpvaardigheid te "belonen" met die hulpvaardige vrouwen "prutsmutsen" te noemen. Zoals Palmera zegt, dat als zij dit over haar klanten zou zeggen zij ook haar toko kan sluiten. Dus ik vind de gevolgen van afzeggingen, heel normaal. Zo'n gast die zoveel invloed heeft op jongeren, wil je niet in je programma. Hij had beter na moeten denken, de sufferd!

Ach Beatje met je eens dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:21

SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.

Hij noemde alle vrouwen die naar clubs gaan en korte rokjes dragen 'kechs', alleen meisjes die braaf thuis zitten en naar papa en mama luisteren mogen een vrouw genoemd worden volgens hem. Dus ja...

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:23

SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.

Naast wat Linda ook zegt, heeft hij nog steeds een voorbeeldfunctie, welke hij meegeeft aan zijn volgers. En dit is niet het juiste voorbeeld wat hij geeft.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:23

[***] schreef:
SavannahNx schreef:
We kunnen toch zelf ook wel bedenken dat hij dit niet naar alle dames in Nederland zo bedoeld heeft.. Alleen omdat ie bekend is moeten alle vrouwen in Nederland zich aangesproken voelen.. dat is pas raar.

Hij noemde alle vrouwen die naar clubs gaan en korte rokjes dragen 'kechs', alleen meisjes die braaf thuis zitten en naar papa en mama luisteren mogen een vrouw genoemd worden volgens hem. Dus ja...


Dat had ik idd ook vernomen ja. Denk wel dat het ermee te maken heeft dat hij moslim is, en dat in zijn optiek vrouwen toch anders moeten zijn en zich anders moeten gedragen dan uitgaan in korte rokjes. Denk ik. Maar we kunnen niet voor hem gaan spreken maar dat was wel het eerst wat ik dacht.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:26

Maar denk ook eigenlijk wel dat niet moslim mannen liever hun vrouw/vriendin thuis hebben en niet ergens in een club. Maargoed dat is weer iets heel anders.

Hoorde ook dat hij idd voor de fans die kaartjes hadden gekocht zelf iets gaat organiseren.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:27

Dan word het hoog tijd dat deze moslim leert wat er in Nederland mag en je nog steeds geen h0er bent.
Hij is vrij om in de moslim land te gaan wonen als hem dat beter ligt.

moonfish13
Berichten: 18252
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:29

SavannahNx schreef:
bruintje123 schreef:
Naar 1 dame is al te veel.
Dar hij het überhaupt in zijn botte hersens haalt om ze zo te noemen.

Het is een dom crimineeltje en zal dat altijd blijven.


Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook. En waarom zo’n oordeel? Hij is een goede artiest nu en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan. Je mag vinden wat je wilt en ieder mag z’n mening hebben maar het gebeurd zoveel en omdat hij een BN’er is, is het helemaal totaal fout. Ik vind het gewoon pesten omdat het kan.

Dus jij vind dat je partner je prutsmuts mag noemen in een ruzie? :wow:
Echt ik zou maar een psycholoog gaan zoeken, want echt het is niet normaal hoor dit soort gedrag, echt niet.
En nee ik ben niet jarloers op wat hij bereikt heeft, als het zo moet vreet ik liever droog brood met pindakaas.
Ergste vind ik nog is dat hij vrouwen/meisjes die uitgaan prutsmutsen noemt, maaaaarrr..
Hij verdient wel zijn geld aan diezelfde vrouwen/meisjes, lekker hypocriet.
Ga dan lekker cd's verkopen ofzo, kan elk meisje of vrouw deze thuis draaien en zijn ze van het stempeltje prutsmuts af. >;)

xSCWx
Berichten: 7080
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:32

SavannahNx schreef:
Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook. En waarom zo’n oordeel? Hij is een goede artiest nu en menig mens zal jaloers zijn op wat hij bereikt en wat hij aan euro’s op de bank heeft staan. Je mag vinden wat je wilt en ieder mag z’n mening hebben maar het gebeurd zoveel en omdat hij een BN’er is, is het helemaal totaal fout. Ik vind het gewoon pesten omdat het kan.

Uhh “pesten omdat het kan”? Kijk hier even: https://www.vkmag.com/magazine/boef_moe ... huld_kapot
Vrouwen in het algemeen uitschelden voor kk-prutsmuts en kk-slet.
Serieus, hoe haal je het in je botte kop om zo weinig respect te tonen naar de mensen die je (onder andere) beroemd maken. Sowieso hoe haal je het in je kop om zo weinig respect te tonen naar een ander.
Helaas is negatieve aandacht ook aandacht en ik denk niet dat hij er minder optredens om zal hebben. Ik hoop wel dat hij overal geboycot en uitgekotst wordt.
Enne, excuses gemaakt? Heb je die excuses gehoord serieus dat kan je geen oprecht excuus noemen.
Het is triest dat er mensen zijn die zo weinig respect hebben en ik hoop dat hij niet teveel jongeren hiermee negatief beïnvloed.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:33

Hey ho. Ik heb niet gezegd dat het mag en normaal is. Alleen dat hij vast niet de enige is die een vrouw zo noemt. Calm your tits.

Verder ga ik ook niet meer reageren in deze discussie. Ik heb mn mening gegeven! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:46

Kan dat hij moslim is, maar volgens mij is het daarbij ook niet de bedoeling om dronken te worden en vrouwen prutsmuts te noemen. (niet bij de moslims die ik ken in ieder geval)

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:48

Ik vind het zo'n dom stuk verdriet.
Dat je in een dronken bui wat roept, het siert je niet maar oke, vooruit.

Maar om daarna ipv je excusus te maken te vertellen dat je alle vrouwen prutsmutsen vindt die naar clubs gaan en alleen goed zijn om thuis te zijn en naar papa en mama te luisteren.

Wel fijn dat ie het toegaf dat ze er zo'n heerlijk dubbele moraal op na houden. Zelf alles mogen wat god (allah) verbiedt, maar de vrouwen moeten braaf en kuis thuis zitten.
En dan hij is nog een 'moderne'.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:52

Asvinia schreef:
SavannahNx schreef:
Maar hij is niet de enige die dat doet. Zoveel mannen die hun vriendin of vrouw h*er noemen omdat ze boos zijn of wat dan ook.

Mag toch hopen dat dat niet als normaal gezien wordt, dan is er toch echt iets goed mis hoor :(:)

Nou....
Mijn man zal me never zo noemen (iets met respect enzo...) en mocht hij het ooit in hoofd halen heeft ie een echtscheiding aan z’n broek :j

Cowgirl

Berichten: 23769
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:53

Gewoon gevalletje aandacht te kort niets meer en niets minder.

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:01

Volgens mij gaat het er niet om dat hij met zijn dronken kop een domme uitspraak heeft gedaan over de dames die hem geholpen hebben, maar vooral om de 'uitleg' die hij de volgende dag gegeven heeft. Die was veel erger en daarin heeft hij het over alle vrouwen.

Ik voel me niet zozeer beledigd, maar ik schrik er wel van dat er nog mensen (jongeren!) zijn die zo over meisjes en vrouwen denken. Dat baart me zorgen, vooral om de meisjes die in zulke milieus opgroeien.

Hiraeth

Berichten: 3233
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:02

We hebben in Nederland zo veel goede artiesten die zich wel gewoon weten te gedragen en respect verdienen. Laat dit kereltje nou maar gewoon met z'n neus in de stront vallen, over vijf jaar is er toch al niemand meer geïnteresseerd in 'm.