"Wij willen minder vluchtelingen"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:59

Vealosz schreef:
Oké, waarschijnlijk ga ik nu heel bokt over me heen krijgen, spijt me zeer als het niet in een straatje past of dat ik nu waarschijnlijk een te groot ego heb.

Maar ik vind de campagne eigenlijk eerlijk best belachelijk -O-. En waarom?
Vluchtelingen krijgen geld, geld en nog eens geld. Geld voor verzorging, geld voor boodschappen, geld voor de zorg. En waar blijven onze ouderen? Of mensen die echt hulp nodig hebben?

Begrijp me niet verkeerd. Leven in een gebied zoals vluchtelingen doen, is niet oké. Maar ik vind dat de regering eerst moet gaan kijken naar onze eigen mensen voordat zij zoveel geld uitgeven aan vluchtelingen.

Ik werk in een inrichting waar ouderen, en mensen (jong en oud) met psychische problemen zitten. Als ik kijk hoe sterk daar bezuinigd is, en word. :n

De middelen, en de behandelingen die de cliënten eerder hadden. Allemaal weg. Want er moest bezuinigd worden. En dan zou er wel zoveel geld in vluchtelingen gestoken kunnen worden?

Nou spijt me zeer, maar ik vind dat onze eigen mensen gewoon voor gaan.


Oprechte vraag: vind jij dat je het slecht hebt? En je oma?

nanda1980

Berichten: 917
Geregistreerd: 10-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:00

Citaat:
"Onze eigen mensen"... Het zijn alleen maar "onze eigen mensen" omdat er een symbolische landsgrens is en ze toevallig dezelfse taal spreken.


Dit vind ik nou een uitspraak waar ik het helemaal mee eens ben.

Ik schrik soms echt van sommige berichten over vluchtelingen, hoe kunnen mensen zo over anderen oordelen, het doet mij soms zelfs denken aan de tweede wereldoorlog, daar waren het de Joden die overal de schuld van kregen.

En ja het is vreselijk hoe sommige mensen in Nederland er aan toe zijn, maar elders in de wereld is het nog erger. De vluchtelingen vragen ook niet of wij hier willen bezuinigen op bijvoorbeeld hulp voor ouderen, maar sommigen schuiven het wel op hen af. De werkelijke boosdoeners zijn de mensen die veel geld verdienen over de rug van anderen. Verder vraag ik mij altijd af waarom sommige mensen zo vreselijk veel moeten verdienen.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: "Wij willen minder vluchtelingen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:02

Ik sta er elke keer weer van te kijken hoe mensen vinden dat onze ouderen vergeten worden????? Sorry hoor maar deze krijgen toch ook geld, geld en nog eens geld. Het is niet zo dat die ineens geen eten meer krijgen omdat er vluchtelingen zijn.....

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:03

Ik zeg ook nergens dat het door de vluchtelingen komt.

Blijheid, ik vind dat van wel. En ze zullen het vast op ten duur terug moeten betalen. Maar dat moeten wij ook.

En nogmaals, want ik merk dat veel mensen me verkeerd begrijpen.
Ik vind niet dat ze niet hier in Nederland mogen zijn. Ik zou wel de laatste zijn die dat zegt, maar gelijkmatigheid is naar mijn idee ver te zoeken.

Dagmar, ik werk kei maar dan ook echt kei hard voor mijn geld (50 uur per week). En zelfs ik heb niet veel meer per week te besteden dan zij.

June, Ik vind niet dat ik het slecht heb nee. Maar daar doe ik ook alles voor. Ik kan niet alles doen wat ik zou willen, maar dat hoeft voor mij ook niet. En mijn oma? Ja! Als ik me bedenk dat zij niet eens elke dag warm kan eten... Dan word ik daar toch wel diep triest van.

Nanda1980, nogmaals ik zeg niet dat de bezuinigingen door de vluchtelingen komt. Maar ik zeg wel dat ik sta voor gelijkmatigheid.

Yonker, lees mijn post bij June.

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:03

Ik deel ook de mening van Vealosz. En ik vind 58 euro per week terwijl ze daar niks voor hebben gedaan en niks voor hoeve te doen ook een beetje apart.. Maargoed, ga er verder niet te veel op in over hoe ik er over denk ;)

@ Blijheid: Dat is 58 euro pp dus dat wil zeggen als ze met zijn 2e zijn 116 euro per week.. Is toch heel erg veel meer als de meeste mensen uit te geven hebben, en die hebben er nog voor moeten werken.

Ik moet mijn boodschappen doen met 30 euro in de week, en daarvoor werk ik 40 uur.. Maargoed maakt verder niet uit..

Dus ja als mensen daar raar van op kijken kan ik dat erg goed begrijpen. Mag toch hopen dat als in Nederland ooit de pleuris uit breekt dat andere landen ons ook zo op zullen vangen, want ze hebben niets te klagen hier in dit land ;)

elinedeau95

Berichten: 1195
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:03

Ik vind de campagne niet ziet zo sterk, want je moet naar de site gaan om achter de ware betekenis te komen. Als ik een krantje vind in de trein met deze tekst erop dan denk ik meteen aan Wildersachtige praktijken ipv het tegenovergestelde wat hier de bedoeling is. Ik zou dus niet zo snel op de site gaan kijken als je in eerste instantie aan Wilders uitspraken denkt. Als de tekst van de site nu wel op de advertentie zou zetten wordt het een stuk duidelijker

Zoolgangster

Berichten: 9662
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:03

nanda1980 schreef:
Citaat:
"Onze eigen mensen"... Het zijn alleen maar "onze eigen mensen" omdat er een symbolische landsgrens is en ze toevallig dezelfse taal spreken.


Dit vind ik nou een uitspraak waar ik het helemaal mee eens ben.

Ik schrik soms echt van sommige berichten over vluchtelingen, hoe kunnen mensen zo over anderen oordelen, het doet mij soms zelfs denken aan de tweede wereldoorlog, daar waren het de Joden die overal de schuld van kregen.

En ja het is vreselijk hoe sommige mensen in Nederland er aan toe zijn, maar elders in de wereld is het nog erger. De vluchtelingen vragen ook niet of wij hier willen bezuinigen op bijvoorbeeld hulp voor ouderen, maar sommigen schuiven het wel op hen af. De werkelijke boosdoeners zijn de mensen die veel geld verdienen over de rug van anderen. Verder vraag ik mij altijd af waarom sommige mensen zo vreselijk veel moeten verdienen.


Ik schrik er ook van hoe makkelijk mensen vluchtelingen het liefst van onze planeet afwensen, want daar komt het wel op neer: als in hun eigen land niet kunnen leven, en hier ook niet, waar moeten ze dan blijven?
Ik kan me nu zó goed voorstellen hoe dat in de jaren '30 en '40 moet zijn geweest voor de joden... we gaan dezelfde kant nu op met de vluchtelingen...

En dat kan echt wel zonder de ouderen te vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:07

Vealosz schreef:
June, Ik vind niet dat ik het slecht heb nee. Maar daar doe ik ook alles voor. Ik kan niet alles doen wat ik zou willen, maar dat hoeft voor mij ook niet. En mijn oma? Ja! Als ik me bedenk dat zij niet eens elke dag warm kan eten... Dan word ik daar toch wel diep triest van.


Je oma krijgt dus gratis geld.. Waar ze niks voor doet? 30 euro zakgeld! Pff.

Nee zonder grappen, zo zielig vind ik je oma niet eigenlijk. Goede gezondheidszorg, er wordt kennelijk voor gezorgd dat ze 30 euro in de week krijgt (hoezo kun je daar niet warm van eten?) en klaarblijkelijk ook nog eens zonder dat ze een degelijk pensioen heeft opgebouwd. Alles gaat naar de ouderen!! Doen niks voor hun geld!! Alle andere normale nederlanders werken voor hun geld!! (Uiteraard sarcastisch bedoeld)

Brainless

Berichten: 29747
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:08

Het is niet "ons" land, "onze" mensen.
Het is onze wereld met onze bewoners.

Ik vind niet dat je moet/kan zeggen: jammer dat je daar geboren bent en dood gaat van de honger, dat is niet mijn probleem.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:08

June, mijn oma heeft haar leven lang daar kei hard voor gewerkt. Dus hoezo zomaar krijgen? Ook zij moet daar van eten, reizen, kleren kopen net zoals de vluchtelingen met hun weekgeld moeten doen.

Citaat:
Ik vind niet dat je moet/kan zeggen: jammer dat je daar geboren bent en dood gaat van de honger, dat is niet mijn probleem.

Dit is ook absoluut niet wat ik zeg.
Laatst bijgewerkt door Vealosz op 21-11-17 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:09

CharmingS schreef:
Ik deel ook de mening van Vealosz. En ik vind 58 euro per week terwijl ze daar niks voor hebben gedaan en niks voor hoeve te doen ook een beetje apart.. Maargoed, ga er verder niet te veel op in over hoe ik er over denk ;)

@ Blijheid: Dat is 58 euro pp dus dat wil zeggen als ze met zijn 2e zijn 116 euro per week.. Is toch heel erg veel meer als de meeste mensen uit te geven hebben, en die hebben er nog voor moeten werken.

Ik moet mijn boodschappen doen met 30 euro in de week, en daarvoor werk ik 40 uur.. Maargoed maakt verder niet uit..

112 euro voor een gezin met twee kinderen, is het huidige bedrag. Daar moeten ze alles van doen, ook reizen/nieuwe sokken en ondergoed/ander drinken dan water of automatenkoffie. Ik vind dat nou niet een vetpot.

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:11

Veolosz: Ik heb ook geen geldboom in de tuin staan en werk ook keihard, máár ik woon in het land waar ik geboren ben, kan in principe gaan en staan waar ik wil, kan werken, heb een dak boven mijn hoofd en genoeg te eten. Geen oorlogstrauma's...

Echt ik schrik er ook van op wat voor manier veel mensen praten over de vluchtelingen en dan ook allerlei dingen als de ouderenzorg erbij halen. Ja, ouderenzorg is ook belangrijk, tuurlijk, maar daar staan de vluchtelingen los van. Iets met appels en peren enzo...

Ieder mens heeft recht op zorg, eten en onderdak, van welke nationaliteit dan ook. Niks 'eigen mensen eerst' ??? ..... *zegtmaarniksmeerengaatweeraanhetwerk*

Qimm

Berichten: 15175
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:12

Als er nou eens bezuinigd werd op de topfuncties... Als ze ergens wel wat in kunnen leveren zonder er slechter van te worden....

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:13

Dagmar80 schreef:
Ieder mens heeft recht op zorg, eten en onderdak, van welke nationaliteit dan ook. Niks 'eigen mensen eerst' ??? ..... *zegtmaarniksmeerengaatweeraanhetwerk*

Exact. Universele rechten van de mens, geloof ik? Daar staat niets in over dat je dat recht alleen in je geboorteland hebt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:14

Vealosz schreef:
June, mijn oma heeft haar leven lang daar kei hard voor gewerkt. Dus hoezo zomaar krijgen? Ook zij moet daar van eten, reizen, kleren kopen net zoals de vluchtelingen met hun weekgeld moeten doen.

Citaat:
Ik vind niet dat je moet/kan zeggen: jammer dat je daar geboren bent en dood gaat van de honger, dat is niet mijn probleem.

Dit is ook absoluut niet wat ik zeg.


Dan vraag ik mij af hoe het kan dat je oma maar 30 euro per week krijgt?

En heb je een bron van hoeveel ''de vluchtelingen'' krijgen? En met hoeveel mensen ze dit moeten delen?

En laatste: als je oma al zo weinig krijgt, zal er in ieder geval geen geld van haar naar vluchtelingen gaan. Of is die 30 euro leefgeld die zij mag ontvangen begonnen sinds de komst van ''de vluchtelingen''?

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:15

Wat een onzin dat als je vind dat er meer rekening gehouden mag worden met inwoners van NL dat je dan meteen tegen vluchtelingen bent..

Moet zeggen dat ik ze liever ook niet hier in NL had gehad en dat er helemaal geen oorlog was.
Maar ik dacht altijd dat NL voor gelijke behandeling was, en nu lijkt het er op dat dat dus helemaal niet het geval is.

Ik heb altijd geleerd dat je hard moet werken om geld te verdienen en heb dit altijd gedaan, heb geleerd dat geld niet uit de lucht komt vallen, of je nu getraumatiseerd bent of niet!

Zou toch graag willen dat mijn buurman die in de oorlog heeft gevochten niet naar de voedselbank zou hoeve gaan. Dat hij nieuwe schoenen kan kopen aangezien hij gaten in zijn zolen heeft. Dat hij hulp zou krijgen thuis omdat hij niet zo goed ter been is. Maar hij krijgt niks extra's, maar als er dan mensen komen die helaas ook hebben moeten vluchten voor de oorlog zijn hun opeens meer als iemand die voor zijn eigen land heeft gevochten en daar zelfs zijn vingers bij is verloren.

Daarnaast vind ik het prima dat ze geld krijgen, maar ook hun moeten daar voor werken, en dan is dat aan instanties om die mensen aan het werk te krijgen, ook al is het maar schoeffelen of papier prikken.

Kan niet zo goed tegen dat verschil. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik tegen die mensen ben.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:16

Ik krijg hier echt zo"n "het is niet eerlijk!"gevoel van. Dat zei ik ook toen ik 5 was en mijn zusje een snoepje kreeg en ik niet. Het leven is niet eerlijk, wen er maar aan.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:17

Een AOW is meer dan 30 euro per week, dus waar komt die 30 euro per week vandaan???

Wij zijn in Nederland zo verwend, dat wij ons bij lange na niet realiseren hoe goed wij het hebben. Maar nee aan en ander geven gaat niet. "Eigen volk" eerst enzo.... Ik word daar echt oprecht verdrietig van. Want het geld moet naar de ouderen, terwijl de meeste echt het gewoon goed hebben....

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:18

CharmingS schreef:
Wat een onzin dat als je vind dat er meer rekening gehouden mag worden met inwoners van NL dat je dan meteen tegen vluchtelingen bent..

Moet zeggen dat ik ze liever ook niet hier in NL had gehad en dat er helemaal geen oorlog was.
Maar ik dacht altijd dat NL voor gelijke behandeling was, en nu lijkt het er op dat dat dus helemaal niet het geval is.

Ik heb altijd geleerd dat je hard moet werken om geld te verdienen en heb dit altijd gedaan, heb geleerd dat geld niet uit de lucht komt vallen, of je nu getraumatiseerd bent of niet!

Zou toch graag willen dat mijn buurman die in de oorlog heeft gevochten niet naar de voedselbank zou hoeve gaan. Dat hij nieuwe schoenen kan kopen aangezien hij gaten in zijn zolen heeft. Dat hij hulp zou krijgen thuis omdat hij niet zo goed ter been is. Maar hij krijgt niks extra's, maar als er dan mensen komen die helaas ook hebben moeten vluchten voor de oorlog zijn hun opeens meer als iemand die voor zijn eigen land heeft gevochten en daar zelfs zijn vingers bij is verloren.

Daarnaast vind ik het prima dat ze geld krijgen, maar ook hun moeten daar voor werken, en dan is dat aan instanties om die mensen aan het werk te krijgen, ook al is het maar schoeffelen of papier prikken.

Kan niet zo goed tegen dat verschil. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik tegen die mensen ben.


En als ze gaan werken dan zitten mensen te zeuren dat ze banen inpikken ;)
Het is imo nooit goed.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:22

Het gaat om het principe dagmar.
Ieder mens heeft er inderdaad recht op. Maar dan moet er gelijkmatigheid (!!!!!!!!!) gesteld worden. En dat is hier niet!!
Dat is wat ik steeds probeer te zeggen. Vluchtelingen zijn wat mij betreft meer dan welkom.

Qimm, bijvoorbeeld indd. Als je bedenkt wat sommige "top"mensen verdienen, aiaiaiii.. Verdeel het over de "Nederlandse" (zo beter dan?) mensen, en de vluchtelingen. Meer gelijkmatigheid zou Nederland heel goed doen.

June, Denk je dat in haar tijd de pensioen net zo goed geregeld was als nu? Denk het niet :n. Al weet ik het vrijwel zeker. Mijn oma heeft vroeger meerdere baantjes gehad. Tot een eigen praktijk aan toe.

CharmingS, Precies. Ik zeg absoluut NIET dat ik tegen vluchtelingen bent, maar trauma of niet... Ze zijn niks meer dan dat wij zijn. Ik werk kei hard voor mijn centen, en dat verwacht ik ook van medelanders. Mensen die uitkering hebben terwijl ze gewoon kunnen werken, vind ik ook zo'n puntje waar ik niet tegen kan.

Yonker, wat denk je van de rekeningen? Huur? Zorgverzekering? En de rest? Ik heb nergens gezegd dat het geld naar de ouderen MOET. Ik denk dat je mijn berichten stuk voor stuk even opnieuw moet lezen :n.
Ik heb liever dat ze mijn baan inpikken (en ik heb er 2, om een beetje fatsoenlijk rond te kunnen komen), en werken zoals wij dat moeten doen. Dan dat ze denken dat het geld uit de lucht komt gevallen. Want dat is nu wel het geval. En vertel mij niet dat het niet zo is, want ik heb zelf in een vluchtelingenopvang gewerkt, en ik ben nog steeds verbaasd over hoe ze denken over Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:24

Vealosz schreef:
.

June, Denk je dat in haar tijd de pensioen net zo goed geregeld was als nu? Denk het niet :n. Al weet ik het vrijwel zeker. Mijn oma heeft vroeger meerdere baantjes gehad. Tot een eigen praktijk aan toe.

Ik heb liever dat ze mijn baan inpikken, en werken zoals wij dat moeten doen. Dan dat ze denken dat het geld uit de lucht komt gevallen. Want dat is nu wel het geval. En vertel mij niet dat het niet zo is, want ik heb zelf in een vluchtelingenopvang gewerkt, en ik ben nog steeds verbaasd over hoe ze denken over Nederland.


Jouw baan ''inpikken''? Werken zoals ''wij dat moeten doen''? Je bedoelt dat je graag een uitkering wil? Ik dacht dat je tegen gratis geld was?

En over die meerdere baantjes, ze heeft dus niet haar hele leven gewerkt? En leg me aub nou eens uit hoe het kan dat jouw oma altijd heeft gewerkt en 30 euro krijgt? Zit ze in de schuldensanering of?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:27

Jij begon over ouderen, maar niet alleen jij. Ik zie heel veel mensen altijd over ouderen beginnen in zo'n discussie.

Maar hoe zie jij dat voor je, gelijkmatig verdelen???? En heel eerlijk als je oma van een AOW + pensioen (want ze heeft hard gewerkt zei je net) niet rond kan komen doet ze wel wat fout budgettechnisch. Als ze weinig inkomen heeft krijgt ze namelijk ook huurtoeslag en zorgtoeslag. En dan zul je toch echt wel meer over moeten houden dan 30 euro per week.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:27

Waar zeg ik dat ik uitkering wil hebben? Nogmaals, lees even goed.
Nee, mijn oma zit niet in de schuldsanering, en zelfs daar krijgen ze meer per week.
Waar zeg ik nou weer dat mijn oma niet haar hele leven gewerkt heeft?

Ik ga deze discussie niet verder voeren, want heel eerlijk gezegd begin ik me te frustreren aan mensen die niet goed lezen. Of niet goed willen lezen :n.

Yonker, dat valt vies tegen ;).

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:28

Yonker schreef:
CharmingS schreef:
Wat een onzin dat als je vind dat er meer rekening gehouden mag worden met inwoners van NL dat je dan meteen tegen vluchtelingen bent..

Moet zeggen dat ik ze liever ook niet hier in NL had gehad en dat er helemaal geen oorlog was.
Maar ik dacht altijd dat NL voor gelijke behandeling was, en nu lijkt het er op dat dat dus helemaal niet het geval is.

Ik heb altijd geleerd dat je hard moet werken om geld te verdienen en heb dit altijd gedaan, heb geleerd dat geld niet uit de lucht komt vallen, of je nu getraumatiseerd bent of niet!

Zou toch graag willen dat mijn buurman die in de oorlog heeft gevochten niet naar de voedselbank zou hoeve gaan. Dat hij nieuwe schoenen kan kopen aangezien hij gaten in zijn zolen heeft. Dat hij hulp zou krijgen thuis omdat hij niet zo goed ter been is. Maar hij krijgt niks extra's, maar als er dan mensen komen die helaas ook hebben moeten vluchten voor de oorlog zijn hun opeens meer als iemand die voor zijn eigen land heeft gevochten en daar zelfs zijn vingers bij is verloren.

Daarnaast vind ik het prima dat ze geld krijgen, maar ook hun moeten daar voor werken, en dan is dat aan instanties om die mensen aan het werk te krijgen, ook al is het maar schoeffelen of papier prikken.

Kan niet zo goed tegen dat verschil. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik tegen die mensen ben.


En als ze gaan werken dan zitten mensen te zeuren dat ze banen inpikken ;)
Het is imo nooit goed.



Grootste onzin die ik ooit heb gehoord.. Er zijn banen genoeg, en niet alleen dat maar ze kunnen voor de gemeente werken hoor, werk zat... Papier prikken rotondes schoeffelen mijn straat ligt vol met bladeren en niemand komt het opruimen.

Heb een tijdje zonder werk gezeten en heb tussen het solliciteren gewoon vrijwilligers werk gedaan. Niets mis mee hoor..

Als ze de taal leren zouden ze zelfs nog iets voor onze ouderen kunnen betekenen om ze mee naar buiten te nemen of activiteiten te doen. Maar ik hoor alleen maar getraumatiseerd dit en dat, als ze iets meer dankbaarheid zouden tonen denk ik dat heel erg veel mensen anders er over gaan denken!!

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: "Wij willen minder vluchtelingen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:30

CharmingS, blij dat iemand mij begrijpt en beter kan verwoorden dan ikzelf :+.