Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Massa= veel
En "in the grand scheme of things" heeft hij idd een aantal doden op zijn geweten
Maar een massa? Das een beetje ver gezocht
Alane schreef:Charles Manson zei altijd dat hij wegging vlak voor de moorden.
Echter kon hij mensen aanzetten tot moord (wat ook niet mag)
Of hij wel of niet zelf gemoord is bleef min of meer onduidelijk, ook omdat zijn volgelingen de schuld op zich namen.
En het was niet alleen moord waartoe hij aanzette... het was massamoord met als doel een rassenoorlog te creëren.
Ketaki schreef:Alane schreef:Charles Manson zei altijd dat hij wegging vlak voor de moorden.
Echter kon hij mensen aanzetten tot moord (wat ook niet mag)
Of hij wel of niet zelf gemoord is bleef min of meer onduidelijk, ook omdat zijn volgelingen de schuld op zich namen.
En het was niet alleen moord waartoe hij aanzette... het was massamoord met als doel een rassenoorlog te creëren.
als hij een rassenoorlog wilde creeeren, dan zal het waarschijnlijk een aanhanger zijn, van hitler.
ook gezien zijn hakenkruis, op zn voorhoofd![]()
karuna schreef:Ketaki klopt hitler had zelf joods bloed in zijn familie zitten of hij was zelf deels joods. En geen blond haar of blauwe ogen zelf trouwens.
CharmingS schreef:Ik moet zeggen dat ik dit soort dingen altijd erg interessant vind dus ik ben blij dat het in het nieuws komt.
En nee ik vind het niet interessant omdat ik het goed vind wat hij heeft gedaan, integendeel. Maar ik vind het altijd wel interessant waarom zo iemand tot zoiets in staat is en hoe dit zo allemaal heeft ontstaan en wat zo iemand heeft getriggerd om deze gruwelijke dingen te doen..
Niet dat ik nu veel van hem weet, maar heb wel even op wikipedia gespiekt