Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharmingS schreef:Hij is door een buurtbewoner dood geschoten die hem na het vluchten achterna ging!! Held![]()
Snap dus niet wat mensen bezield. Zou me niks verbazen dat hij geïnspireerd is geraakt door wat er in las vegas is gebeurd!
eenitraM schreef:CharmingS schreef:Hij is door een buurtbewoner dood geschoten die hem na het vluchten achterna ging!! Held![]()
Snap dus niet wat mensen bezield. Zou me niks verbazen dat hij geïnspireerd is geraakt door wat er in las vegas is gebeurd!
Nee, volgens mij niet.
Ik geloof dat hij zichzelf wat heeft aangedaan. Althans, dat maak ik er van uit op, op de NOS.
https://nos.nl/artikel/2201541-kerkschu ... -kwam.html
CharmingS schreef:Dan zijn er nog burgers geweest die op hem hebben geschoten! Hij is dood gelukkig alleen krijg je daar helaas de slachtoffers niet mee terug.
eenitraM schreef:CharmingS schreef:Dan zijn er nog burgers geweest die op hem hebben geschoten! Hij is dood gelukkig alleen krijg je daar helaas de slachtoffers niet mee terug.
https://www.nu.nl/buitenland/4994936/sc ... moord.html
Ik weet niet waar jij je bronnen hebt maar dit is nu de update. Ik heb nergens gevonden dat hij is gedood door een ander
HorseTimeXL schreef:Ja wat een verhaal weer. En Trump maar volhouden dat een wet omtrent Wapens nergens voor nodig is..
HorseTimeXL schreef:Ja wat een verhaal weer. En Trump maar volhouden dat een wet omtrent Wapens nergens voor nodig is..
Taffje schreef:Tja, gelukkig heb je daar het recht om een wapen te mogen hebben, kun je jezelf tenminste verdedigen....HorseTimeXL schreef:Ja wat een verhaal weer. En Trump maar volhouden dat een wet omtrent Wapens nergens voor nodig is..
Niet alleen Trump, de halve bevolking, als er een referendum over zou komen stemmen de meeste voor het recht op wapenbezit, want o jee, er zou je toch een recht ontnomen worden....
Taffje schreef:Tja, gelukkig heb je daar het recht om een wapen te mogen hebben, kun je jezelf tenminste verdedigen....HorseTimeXL schreef:Ja wat een verhaal weer. En Trump maar volhouden dat een wet omtrent Wapens nergens voor nodig is..
Niet alleen Trump, de halve bevolking, als er een referendum over zou komen stemmen de meeste voor het recht op wapenbezit, want o jee, er zou je toch een recht ontnomen worden....
Kwanyin schreef:HorseTimeXL schreef:Ja wat een verhaal weer. En Trump maar volhouden dat een wet omtrent Wapens nergens voor nodig is..
Toen de IS-aanslag gebeurde kon hij niet snel genoeg roepen dat heel die immigratie toch eens grondig aan banden gelegd moest worden want zie je wel het zit toch echt fout. Ik ben heel erg benieuwd of hij nu ook even hard gaat roepen..Of wacht...
bigone schreef:Tja, mister president, wanneer niet iedere idioot daar aan wapens kan komen, legaal zelfs, dan moet je niet dit soort statements doen.