https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/08/su ... 7-a1572607
Het gaat erover dat tegenwoordig bijna álle tienermeisjes er hetzelfde uit zien; sneakers, (gescheurde) skinny jeans, t-shirt met opdruk, lang haar. Het is bijna een uniform geworden, meisjes die iets anders aanhebben worden als raar afgestempeld. Toen een deskundige een zaal van 100 tieners vertelde dat ze allemaal hetzelfde gekleed waren, waren ze verontwaardig. Er kwam een meisje naar haar toe dat ze toch echt de witte sneakers met rode neuzen van haar vriendin nooit zou kopen, zelf had ze helemaal witte.

Ik snap het niet. Is de jeugd nu echt zo onzeker dat ze als schapen de "trends" (dat is het ook bijna niet meer te noemen) volgen en zich niet meer durven te onderscheiden? Want daar lijkt het op. Als ik op straat kijk zit iedereen er inderdaad hetzelfde uit, afgezien van een paar die zich wel anders te durven kleden, en aantrekken wat ze zelf mooi vinden
Ik geloof namelijk nooit dat iedereen die het "uniform" draagt, het ook mooi vindt. Of het moet zo zijn dat in de dagelijkse maatschappij het woord "creativiteit" niet meer bestaat.
Dit is overigens hoe ik er persoonlijk over denk, is uiteraard gewoon mijn mening en iedereen kan er anders over denken!

Hoe denkt bokt hierover?