De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloempie186

Berichten: 2153
Geregistreerd: 17-10-03

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:15

Ik vind het ook een heel vreemd verhaal en ben inderdaad bang dat het om een misdrijf gaat.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:52

Ik denk dat Björn en zijn vriendin er allebei iets mee te maken hebben. Ik denk dat ze ruzie kregen en Joey en Björn op de vuist zijn gegaan. Zijn vriendin keek toe hoe Björn perongeluk Joey dood sloeg. En ze samen het lijk hebben verstopt. Maar dat is gewoon een speculatie hoor. Maar ik vermoed dat het zoiets is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 12:59


suikermeisje

Berichten: 8350
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:11


Achterom
Berichten: 23040
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:16

Bizar verhaal eigenlijk -O-
Dat Bjorn iets met zijn verdwijning te maken heeft, lijkt wel heel erg voor de hand te liggen.
Wat een bizar gedrag van die twee zeg.

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:19

Wat is het toch een vaag verhaal.
En wat betreft die niertransplantatie, dat is toch ook vaag.
Moet je niet eerst een match zijn? Zijn ze wel geopereerd? En dan reizen na zo'n operatie, om over het roken en drugsgebruik maar te zwijgen.
Vaag verhaal.

En wat die Bjorn betreft, zou best kunnen dat hij en Joey hebben gevochten en Bjorn daar die verwondingen van heeft.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:21

Ik vind dit zo een ontzettend raar verhaal..... rammelt toch aan alle kanten?
En wat doe dat blaadje met Joey zijn adres daar dan ineens zomaar zo super toevallig?

Ik hoop echt dat hij in goede gezondheid boven water komt.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:28

Ook al vanaf het begin denk ik dat bjorn en deyra er meer van weten. De verhalen kloppen niet.
ook het huisje daar willen bouwen niet.
Ik ben bang dat joey niet meer leeft, hopelijk heeft zijn familie snel meer duidelijkheid.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:37

Wat er gebeurd is weet ik niet, maar het zijn wel een zooitje Tokkies bij elkaar. Hier een hoop schulden achterlaten en dan met een wrakke Mercedes naar Turkije zonder rijbewijs. En daar doorgesnoven op een berg een houten hutje willen bouwen om in te wonen. En zelfs dat lukt niet. Kneuzen. Het is gewoon te sneu om grappen over te maken.

Ik hoop dat dat joch snel boven water is, gezond en wel. Maar ik vrees het ergste.

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:42

Bizar verhaal inderdaad...

Wordt vast zo'n Joran vd Sloot verhaal :\

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:48

En zo ver zitten ze ook weer niet bij Syrie vandaan trouwens.. zou ook nog een reden kunnen zijn van het hutje daar. Familie kan het niet zijn gezien die niks met ze te maken willen hebben..

Arme Joey..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 13:50

Ik vind het verhaal ook vreemd dat Bjorn van een 15 meter hoge rots is gevallen en het nog kan navertellen :? Dan breek je toch bijna alle botten in je lichaam?

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:51

verootjoo schreef:
wordt vast zo'n Joran vd Sloot verhaal :\

Dat gevoel heb ik inderdaad ook al vanaf het moment dat ik hiervan hoorde.

Wazig verhaal. Hoe meer ik erover lees hoe vreemder ik alles vind.

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:52

Cayenne schreef:
Ik vind het verhaal ook vreemd dat Bjorn van een 15 meter hoge rots is gevallen en het nog kan navertellen :? Dan breek je toch bijna alle botten in je lichaam?


Van het talud toch? Hij is denk ik dan niet te pletter gevallen maar het talud afgerold ofzo? Anders ben je idd niet in staat om de dag erna het ziekenhuis uit te lopen.

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:53

Cayenne schreef:
Ik vind het verhaal ook vreemd dat Bjorn van een 15 meter hoge rots is gevallen en het nog kan navertellen :? Dan breek je toch bijna alle botten in je lichaam?

Ik had het idee dat het de rand van een weg was zoals ik het las. Met een steile rand denk ik dus hij zal naar beneden gerold zijn vermoed ik.
Als het uberhaupt echt gebeurd is

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:02

Ik denk ruzie en in elkaar geslagen zoals hij eerder verklaarde wel eens dichter bij de waarheid kan zitten.


safina schreef:
Wat er gebeurd is weet ik niet, maar het zijn wel een zooitje Tokkies bij elkaar. Hier een hoop schulden achterlaten en dan met een wrakke Mercedes naar Turkije zonder rijbewijs. En daar doorgesnoven op een berg een houten hutje willen bouwen om in te wonen. En zelfs dat lukt niet. Kneuzen. Het is gewoon te sneu om grappen over te maken.

Ik hoop dat dat joch snel boven water is, gezond en wel. Maar ik vrees het ergste.


Jij zegt het, ik dacht het.
Want dat is niet bokt politiek correct om dat te schrijven :D

Ragdollcat
Berichten: 14666
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:04

Deze nieuws volg ik ook.

Ik denk niet dat Joey nog in leven is, ik vond die twee griezels en het verhaal is raar.

Achterom
Berichten: 23040
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:05

bruintje123 schreef:
safina schreef:
Wat er gebeurd is weet ik niet, maar het zijn wel een zooitje Tokkies bij elkaar. Hier een hoop schulden achterlaten en dan met een wrakke Mercedes naar Turkije zonder rijbewijs. En daar doorgesnoven op een berg een houten hutje willen bouwen om in te wonen. En zelfs dat lukt niet. Kneuzen. Het is gewoon te sneu om grappen over te maken.

Ik hoop dat dat joch snel boven water is, gezond en wel. Maar ik vrees het ergste.


Jij zegt het, ik dacht het.
Want dat is niet bokt politiek correct om dat te schrijven :D

Nou, inderdaad...

MariekeS_

Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:06

bruintje123 schreef:
Jij zegt het, ik dacht het.
Want dat is niet bokt politiek correct om dat te schrijven :D


Precies dat... Klinkt alsof ze allemaal behoorlijk onder de invloed geweest zijn, wat een bizarre situaties allemaal

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:19

En hoe kom je aan een paar duizend euro(en naar zijn zeggen 20 duizend) zonder baan?
Dat is ook geen zuivere koffie

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:23

Ze zullen zich wel in het criminele circuit hebben bevonden gok ik. Misschien is dat ook de reden dat ze een soort van halsoverkop zijn vertrokken.

Jans schreef:
En zo ver zitten ze ook weer niet bij Syrie vandaan trouwens.. zou ook nog een reden kunnen zijn van het hutje daar. Familie kan het niet zijn gezien die niks met ze te maken willen hebben..

Arme Joey..


Bijzondere theorie dit :')

Klinkt mij alsof ze lekker wilden trippen in de wilde natuur en dat het helemaal mis is gegaan. Misschien weten ze zelf niet eens meer goed wat er gebeurd is. Je kan er in ieder geval denk ik wel vanuit gaan dat die jongen niet meer leeft. Hopelijk vinden ze 'm snel en krijgt de familie wat verduidelijking/afsluiting, want van die 2 hopeloze gevallen gaan ze dat nooit krijgen.

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:25

fleurtjeuh schreef:
En hoe kom je aan een paar duizend euro(en naar zijn zeggen 20 duizend) zonder baan?
Dat is ook geen zuivere koffie


Ze bedoelen natuurlijk; geen baan die bekend is bij de belastingdienst :7

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 14:29

verootjoo schreef:
Cayenne schreef:
Ik vind het verhaal ook vreemd dat Bjorn van een 15 meter hoge rots is gevallen en het nog kan navertellen :? Dan breek je toch bijna alle botten in je lichaam?


Van het talud toch? Hij is denk ik dan niet te pletter gevallen maar het talud afgerold ofzo? Anders ben je idd niet in staat om de dag erna het ziekenhuis uit te lopen.


Ah ok, ik had begrepen dat het van rotsen was. Maar een talud klinkt al iets aannemelijker (al geloof ik er nog steeds weinig van :o )

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:30

Ja, of en wat je moet geloven is in deze zaak wel heel moeilijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:32

Bambolina schreef:
Klinkt mij alsof ze lekker wilden trippen in de wilde natuur en dat het helemaal mis is gegaan. Misschien weten ze zelf niet eens meer goed wat er gebeurd is.


Nou...op speed trip je niet hoor. Dat doe je met andere middelen. Paddo's, LSD...