bridgetF schreef:Mijn mond valt open van verbazing toen ik dit artikel las.
Dit is geen doktertje spelen! Het betasten en elkaar likken en strelen op het geslachtsdeel is iets voor 18+.
Het gene wat ik mij afvraag, is hoe een kind van diens leeftijd dit soort dingen bedenkt. Heeft hij/zij dat gezien van zijn ouders of televisie of gebeuren dergelijke dingen bij het kind zelf door een volwassenen. (seksueel misbruik). Als moeder van drie kinderen, kan ik mij niet voorstellen dat kinderen dit soort "spelletjes" zelf bedenken. Dat moeten ze hebben gezien of meegemaakt.
Eén ding weet ik wel, als mijn kinderen op die school zaten, zaten ze er niet meer op.
Ik begrijp dat dit artikel van slechts een kant geschreven is en of het daadwerkelijk waar is, is ook maar de vraag. Maar je kunt niet zomaar laster publiceren, een krant zal echt wel daar mee uit kijken voor ze een claim aan de broek hebben hangen.
Rest dan weer de vraag, als het waar is en sommige kinderen niet uit vrije wil mee doen, valt het onder aanranding, waarom dan geen aangiftes? Is het dan toch sensatie zoeken en van een mug een olifant gemaakt? Maar ik kan ook wel kan begrijpen dat het wel waar is en als dergelijke dingen daadwerkelijk gebeuren op een school, de school dat liever ook intern wilt oplossen en stil wilt houden. Het is toch wel slecht voor de reputatie van de school en de betrokken kinderen kunnen een stempel krijgen (als prutsmuts, slet e.d)
Ik had in ieder geval mijn kinderen er vanaf gehaald, tot het tot op de bodem is uitgezocht!
18 plus, serieus? Kinderen van 8 het stempel Slet?? Kom op ff zeg. Sowieso moet eerst maar blijken wat er allemaal waar is van dit verhaal.