Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
future_vet
Berichten: 2625
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:25

De politie zocht wel degelijk, maar niet op die plek. En daarbij vermissen er wel vaker meisjes van die leeftijd die 2 dagen later gewoon weer thuis komen. Ik snap wel dat de politie niet meteen denkt aan zoiets ergs, als daar totaal geen aanleiding voor is. Dan ga je eerst alle banden langs waar ze mogelijk kan zitten

hanny_jelke

Berichten: 5577
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:33

Dat gespeculeer heeft helemaal geen zin. Er zijn 2 vreselijk jonge meiden uit het leven gerukt. Weg bij mensen die van hun hielden. En dat is al vreselijk genoeg. :(:)

Wat betreft met vingers naar een politie wijzen vind ik zeer onterecht. Hun hebben protocollen waar ze zich aan moeten houden.
Romy werd gevonden nog voor ze officieel als vermist opgegeven kon worden. Zei lag dus nog niet zo lang in het water. En ja dat maakt een enorm verschil.

Laten we er vanuit gaan dat savannah ook al vanaf donderdag in het water lag enig ideen wat dit mwt je lichaam en de intbinding van je lichaam doet. Die trek je er niet even zomaar uit. Die moet uiters voorzichtig geborgen worden, anders heb je het risico dat het lichaam gewoon letterlijk uitelkaar ontploft. Dat willen ze voorkomen.
Tja ze had opvallende schoenen aan toen ze verdween. Maar ja die hebben er momenteel genoeg aan want ze zijn helemaal hip. Als ze die ubberhoud nog aan had. Dat is geen goede identificatie. En dan is ze geïdentificeerd, dan komen eerst haar ouders en rechtstreekse naaste aan de beurt. Vervolgens de gemeenschap dicht bij leerlingen van de klas en noem het allemaal maar op. En dan pas us de pers aan de beurt omdat je zelf ook niet zou willen dat je via het nieuws te horen moet krijgen dat iemand die je enorm geliefd is, inderdaad de gevonden overleden persoon is.

Dat het zo lang heeft moeten duren is dus logies. En daar in valt de politie niks te verwijten.
Laten we met zijn alle stil staan bij deze meiden die veel te jong uit het leven gehaald zijn.

Laten we het vertrouwen hebben in de politie, dat zei alles doen wat in hun macht ligt, om na te gaan wat er met deze meiden is gebeurd, en de dader(s) te pakken. En laten we vooral niet vergeten dat het allemaal niet zo makkelijk werkt als dat we zien bij csi op tv.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:54

Er zijn 2 aanhoudingen geweest volgens de NOS. Laten we hopen dat het ook daadwerkelijk de daders zijn.

Janine1990

Berichten: 43853
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:56

NatasjavE schreef:
Er zijn 2 aanhoudingen geweest volgens de NOS. Laten we hopen dat het ook daadwerkelijk de daders zijn.


Ik kreeg het bericht van RTL.
Daarin staat: "De politie heeft twee arrestaties verricht in de afzonderlijke onderzoeken naar de overleden meisjes Romy en Savannah."


Betekent dat nu dat er twee mensen los van elkaar zijn gearresteerd? Of gaat het nu om een duo? Of leiden beide onderzoeken naar twee mensen. Ik snap het niet :o

miranda_x

Berichten: 882
Geregistreerd: 30-01-07

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:59


Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:59

NOS zegt dat het 2 tieners zijn die zijn aangehouden, 14 en 16 jaar oud.

Twee tieners aangehouden in onderzoeken dood Savannah en Romy - http://nos.nl/l/2176679

Riel

Berichten: 2143
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:00

Hopelijk pakken ze de dader(s) zo snel mogelijk. Laten wij vertrouwen op de politie dat zij weten wat ze doen.

Ik wil de ouders, broertjes, zusjes en familie van deze twee meisjes heel veel sterkte toewensen.

idylle
Berichten: 5832
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:00

Vrijdag hoorde ik van een stoffelijk overschot. Eerst zou het Savannah zijn, later bleek van niet. Zaterdag werd ik gebeld door de school van mijn zoon, of ik gehoord had van het stoffelijk overschot. Ja daar had ik van gehoord, volgde het tussen mijn werk door op de voet. De persoon die gevonden was, was een leerling van school. De schrik sloeg me nog eens extra om het hart. Ik vroeg of ze dan bij mijn zoon in de klas zat en ja.... Mijn zoon was helemaal overstuur toen ik het vertelde, want hoe kon iemand zon lief en vrolijk meisje vermoorden?!

Inmiddels krijg ik een pop Up van tv Gelderland dat er 2 mensen gearresteerd zijn in de zaak van beide meisjes....

Morgen gaat m'n zoon weer naar school en dan zal het wel heftig worden, dan is iedereen er weer, maar blijft er 1 leeg plekje over.... wat een k*twereld leven we in!

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:00

De Telegraaf geeft aan dat het in beide zaken om een minderjarige verdachte gaat. Volgens de politie ziet het eruit als twee op zichzelf staande zaken.

Aldus Telegraaf

furious

Berichten: 7113
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:01

Er zijn dus kinderen aangehouden.. wordt steeds raarder.

Janine1990

Berichten: 43853
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:02

miranda_x schreef:
http://rtvu.nl/n/1628675/
Verdachten aangehouden voor dood Savannah en Romy - #rtvutrecht

Hier melden ze als losstaande zaak


WTF... Dat is toch bizar?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:03

Dat kan toch bijna niet? Dat zou toch veel te toevallig zijn?

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:04

14 en 16, waar moet het heen met deze wereld. :(

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:05

Bizar dit.... :\

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:07

Pf ik hoop van ganzen harte dat de politie het fout is, maar de politie zal alle redenen hebben om ze aan te houden. 14 en 16 jaar zeg..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110838
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-17 12:08

Goh, mocht het idd kloppen dat die jongens op zo'n jonge leeftijd dit gedaan hebben.. Afschuwelijk!
Op die leeftijd mag je nog geen auto rijden, dus heel apart :( Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor de nabestaanden.

Laura_
Berichten: 5387
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:09

Ik vind het echt bizar als het twee losstaande zaken zijn en er in beide zaken minderjarige daders zijn. Wat bezielt je in godsnaam?

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:10

Waarom zou het geen toeval kunnen zijn. Elke dag worden mensen vermoord, ze moeten maar juist een ziek idee hebben dat ze niet lang na elkaar uitvoeren. Tieners die doden is niet heel raar er zijn veel doculentaires over.
Laatst bijgewerkt door Furrow op 05-06-17 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Berichten: 27569
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:10

Ze zijn betrokken bij het misdrijf. Vind het triest al op zo'n jonge leeftijd

Janine1990

Berichten: 43853
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:14

Cayenne schreef:
Goh, mocht het idd kloppen dat die jongens op zo'n jonge leeftijd dit gedaan hebben.. Afschuwelijk!
Op die leeftijd mag je nog geen auto rijden, dus heel apart :( Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor de nabestaanden.


Ik kan me niet voorstellen dat een dader van dergelijke ernstige misdrijven (ik heb het eigenlijk nog nergens gelezen, maar ga er vanuit dat ook Savannah door een misdrijf om het leven is gekomen), nog vrolijk jonge meiden gaat klemrijden. Ik zei het al eerder, maar ik denk niet dat de inzittenden van die auto iets te maken hebben met deze twee zaken.

Nu heb ik afgelopen week nog iets raars gelezen over een of andere challenge. Moest even Googlen, maar zou iets met de Blue Whale challenge kunnen zijn? Sick natuurlijk, maar dan zou ik het beter in die leeftijdscategorie kunnen plaatsen.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:15

Maar ze worden er van verdacht toch? Het is toch niet al definitief dat ze betrokken zijn?

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:16


Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:16

Laten we niet alle theorieën hier bespreken. Vind het ongepast.

Janine1990

Berichten: 43853
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:18


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110838
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-17 12:19