Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wortel115

Berichten: 2137
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:12

Ik vind het echt verschikkelijk nieuws. Ook ik heb het via facebook gevolgd en dan hoop je toch zo een meisje levend gevonden wordt. Heel erg voor alle nabestaanden van beide meisjes.

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:15

Wat vreselijk voor haar ouders , de mensen die haar lief hadden . Geen onzekerheid meer , veel te jong

Laura_
Berichten: 5387
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:15

Nadat romy werd gevonden was er sprake dat er geen verband was tussen de twee. Inmiddels spreken ze over dat een verband niet wordt uitgesloten. Dus dat is ook al bijgesteld.. Brrr ik kan er gewoon niet van slapen.

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:16

Het liefst zou je toch je kinderen binnen houden nu.. wat triest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:19

En dan word je even heel stil.. Het houd je de hele dag bezig, diep van binnen weet je het kan bijna niet anders dan dat het savannah is. Het duurt ontzettend lang, nare gevoelens en gedachten jeetje wat hebben die monsters (of dat monster) met haar gedaan, waarom duurt het zo lang. Toch proberen hoop te houden maar tegelijkertijd is die hoop niet terecht want als het savannah niet was wie was het dan wel, iemand anders vermoord en savannah nog altijd vermist? Nu komen de vragen, waarom? Wie? Was het wrong time wrong place voor savannah? Was zij gewoon een toevallige voorbijganger die uitgekozen is door de psychopaat die dit op z'n geweten heeft (opnieuw of psychopaten..). Ik heb er geen woorden meer voor.. Vanavond het concert van ariana grande gekeken met een kleine traan naar alle ellende op deze wereld momenteel en dan dit.. Vreselijk.. Heel veel sterkte aan dorpsgenoten kennissen familie vrienden..

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:37

In diepe rouw gedompeld.

Zo dicht bij huis, zo lang met zoveel naar je gezocht, zo bang geweest...

Het bericht bereikte ons eerder vandaag al, waarna het hele dorp massaal de tranen liet vloeien. Wat een intens trieste situatie. Wat een drama voor het gezin van Savannah. Arm, arm kind.

De hemel is een engeltje rijker. Een veel te jong engeltje. Een engeltje dat nog veel langer onder ons had moeten blijven.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:41

2 gezinnen kapot en verscheurd. Afschuwelijk. ;(

Gaby9

Berichten: 224
Geregistreerd: 01-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:46

Er is opnieuw een meisje vermist. Lees ik op facebook. Vermoedens dat ze is Amersfoort is. Bericht word nu ook heel vaak gedeeld...

Veel sterkte aan de familie van de 2 meisjes. Echt heel erg wat er is gebeurd ;(
Laatst bijgewerkt door Gaby9 op 05-06-17 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anchee

Berichten: 153
Geregistreerd: 15-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:46

Pff en net bericht dat er weer een 14 jarig meisje vermist wordt, ditmaal in Rotterdam. Niet bepaald in de buurt, maar na alles van de afgelopen dagen word je toch bang... :(

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:52

Echt te afschuwelijk dit.. Woorden schieten tekort.. Ik wens alle nabestaanden ontzettend veel sterkte en kracht.. Y;(

Goner
Berichten: 297
Geregistreerd: 12-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:05

Anchee schreef:
Pff en net bericht dat er weer een 14 jarig meisje vermist wordt, ditmaal in Rotterdam. Niet bepaald in de buurt, maar na alles van de afgelopen dagen word je toch bang... :(


Heb je een bron? Ik kan niets vinden

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:05

Verschrikkelijk dit.... ;(

DIVA2

Berichten: 1941
Geregistreerd: 10-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:15

Goner schreef:
Anchee schreef:
Pff en net bericht dat er weer een 14 jarig meisje vermist wordt, ditmaal in Rotterdam. Niet bepaald in de buurt, maar na alles van de afgelopen dagen word je toch bang... :(


Heb je een bron? Ik kan niets vinden

Stond oproep op fb, geplaatst door broer van bewuste meisje.
Meisje heeft een verstandelijke beperking, sinds 12.00 uur vermist. Vermoeden dat ze in Amersfoort is(gezien?).

Edit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JoyCiej007

Berichten: 17423
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:48

Ben er behoorlijk door van slag; zo vreselijk zo oneerlijk.
Kan er ook echt niet van slapen, brrr.

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:48

Bovenstaand meisje is inmiddels terecht, is thuisgebracht door een familielid rond 1.00u

Vreselijk nieuws van Savannah :(

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 02:04

In de reacties stond dat het meisje van vanmiddag al weer terecht was?
(Kan het niet meer terugvinden)

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 02:05

:n ik denk dat ik net als iedereen zo hard gehoopt had maar er tegelijk ook bang voor was dat het haar wel zou zijn.

De arme ouders ook die zo lang in onzekerheid zitten :(:)

Ik weet dat moorden gebeuren en het is natuurlijk nooit oke. Maar een meisje van 14.. het lijkt wel een scenario van een vreselijke film in plaats van de realiteit.

Zo ontzettend verdrietig dit.

DIVA2

Berichten: 1941
Geregistreerd: 10-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 02:15

Pinda_Dipje schreef:
Bovenstaand meisje is inmiddels terecht, is thuisgebracht door een familielid rond 1.00u

Dat had ik nog niet gezien. GELUKKIG!!!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110797
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-17 02:17

Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er dagelijks meisjes en jongens vermist raken, maar dat ze doorgaans weer heel snel terecht zijn en er geen misdrijf in het spel is.

Leandra

Berichten: 1601
Geregistreerd: 06-01-03

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 06:18

Heel veel sterkte voor de nabestaanden, vrienden en kennissen van Romy en Savannah. Dit zijn berichten die je niet wilt horen/lezen.

Ik woon ook in de buurt van Bunschoten en hoor vandaag ook verhalen dat er jonge meiden klemgereden zijn in andere omliggende dorpen. Het is een rare wereld waarin we leven.

7ofhearts

Berichten: 2843
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 07:39

Afschuwelijk......hopelijk komt er snel duidelijk wat deze jonge meiden is overkomen.
Veel sterkte aan de families van deze meisjes.
Hoe kom je zoiets ooit te boven??

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:07

Leandra schreef:
Heel veel sterkte voor de nabestaanden, vrienden en kennissen van Romy en Savannah. Dit zijn berichten die je niet wilt horen/lezen.

Ik woon ook in de buurt van Bunschoten en hoor vandaag ook verhalen dat er jonge meiden klemgereden zijn in andere omliggende dorpen. Het is een rare wereld waarin we leven.


Klopt, in Spakenburg en in Soest hoorde ik. Allemaal op de Veluwe.

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:18

Spakenburg en Soest liggen niet bepaald op de Veluwe...

Verschrikkelijk dat Savannah nu ook gevonden is... Hoe kom je hier als ouders ooit weer overheen ;(

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:20

gohya schreef:
Leandra schreef:
Heel veel sterkte voor de nabestaanden, vrienden en kennissen van Romy en Savannah. Dit zijn berichten die je niet wilt horen/lezen.

Ik woon ook in de buurt van Bunschoten en hoor vandaag ook verhalen dat er jonge meiden klemgereden zijn in andere omliggende dorpen. Het is een rare wereld waarin we leven.


Klopt, in Spakenburg en in Soest hoorde ik. Allemaal op de Veluwe.


En zo krijg je rare verhalen in de wereld.

Invisible

Berichten: 896
Geregistreerd: 03-07-05
Woonplaats: vlakbij den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:21

Heb er zeer slecht van geslapen vannacht. 2 jonge meisjes die nog maar 14 jaar waren.. rust zacht meisjes