Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
WowAmigo schreef:upendo schreef:Ik vraag me af als je uit een goed nest komt of die zaaddonor echt nog van belang is.
Je hebt namelijk je ouders al. Moeder/moeder of vader/moeder..
Ja dat is nog van belang en nee dat werkt niet zo
WowAmigo schreef:upendo schreef:Ik vraag me af als je uit een goed nest komt of die zaaddonor echt nog van belang is.
Citaat:Ik snap wel dat er steeds minder donoren komen.
Als je als zaad/eicel donor dat een paar keer kunt doen en verder je eigen leven en je eigen gezin kunt hebben is er niets aan de hand. Maar jezelf kenbaar maken, vragen moeten beantwoorden die wellicht invloed hebben op je eigen gezinsleven, het klinkt mij als volkomen krankzinnig in de oren.
upendo schreef:Ik vraag me af als je uit een goed nest komt of die zaaddonor echt nog van belang is.
luuntje schreef:Citaat:Ik snap wel dat er steeds minder donoren komen.
Als je als zaad/eicel donor dat een paar keer kunt doen en verder je eigen leven en je eigen gezin kunt hebben is er niets aan de hand. Maar jezelf kenbaar maken, vragen moeten beantwoorden die wellicht invloed hebben op je eigen gezinsleven, het klinkt mij als volkomen krankzinnig in de oren.
Eens met Palmera.
Je hebt niet voor niets anoniem gedoneerd.
Ik zou als donor zijnde mij niet bekend maken.
upendo schreef:@WowAmigo: ik als geadopteerd mens zijnde vind dat geleuter over biologische ouders juist helemaal niet van belang. Ik ken die voor mij volslagen onbekenden niet en voel niet de minste behoefte ze op te snorren om te kijken of mijn biologische moeder net zo'n lelijke gok heeft als ik.
Ik besteed mijn tijd dan liever aan mjjn échte ouders: die mensen die mij hebben opgevoed tot wat ik ben en nog steeds achter mij sta, ongeacht wat ik doe.