.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_layla

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 18:41

.
Laatst bijgewerkt door nienke_layla op 26-03-17 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

LovingTweety

Re: Paardenboerderij voor speciale kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 18:50

Dit soort berichten mogen niet op bokt

Goof

Re: Paardenboerderij voor speciale kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 18:54

Daarnaast is je website zo erbarmelijk slecht (net als je Engelse tekst trouwens!!!) dat ik er geen cent aan zou uitgeven.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 18:59

Goof schreef:
Daarnaast is je website zo erbarmelijk slecht (net als je Engelse tekst trouwens!!!) dat ik er geen cent aan zou uitgeven.
Joh, moet dit nou op deze toon?

Overigens vind ik de spelling meevallen, zeker voor een Nederlander.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:01

Goof schreef:

Dacht, Goof overdrijft vast een beetje, maar helaas heeft Goof een heel groot terecht punt, dit kan echt niet zitten echt hele grove fouten in en niet 1 of 2, maar het is een aaneenschakeling van. Kan je niet iemand uit je omgeving vragen om met je mee te lezen en teksten te verbeteren?

Ailill

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:07

Echt? Ik vind het wel meevallen, althans niets echt schokkends. Als ts wil kan ik er best even naar kijken, om het nu zo flauw in het topic te benoemen hoeft voor mij niet zo.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:09

En de op is leeg |o
Kreeg ze toch "haat"? (Aangezien ik nav oa dit topic net een topic op fz heb geopend over de term "geen haat" die je tegenwoordig te pas en te onpas langs ziet komen...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:11

Ailill schreef:
Echt? Ik vind het wel meevallen, althans niets echt schokkends. Als ts wil kan ik er best even naar kijken, om het nu zo flauw in het topic te benoemen hoeft voor mij niet zo.

Er staan echt hele flinke fouten in ja ;)
En als je die niet ziet is aanbieden om er naar te kijken superlief, maar niet heel nuttig ben ik bang. :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:17

Goof schreef:
Ailill schreef:

Er staan echt hele flinke fouten in ja ;)
En als je die niet ziet is aanbieden om er naar te kijken superlief, maar niet heel nuttig ben ik bang. :o
Ik zeg ook niet dat het foutloos is, maar jouw bericht sloeg wat uit de bocht. Ja er staan fouten in, zeker voor zo'n doel niet handig. Maar vergelijken met het normale Nederlands-Engels vind ik het wel meevallen.

Ik gok d'r ook op dat een Schotse vader (tweetallige opvoeding), vele zomers/vakanties daar bij familie, een studie in Dublin en wat jaren werken in London, voldoende zijn voor een goede basis ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:18

LadyMadonna schreef:
En de op is leeg |o
Kreeg ze toch "haat"? (Aangezien ik nav oa dit topic net een topic op fz heb geopend over de term "geen haat" die je tegenwoordig te pas en te onpas langs ziet komen...
Laat ik het zo zeggen: De tonen maken de muziek.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:19

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er precies in de op stond :7

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:20

Een donatie-oproep voor een gezin die een boerderij willen gaan runnen voor jongeren met andere wensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:22

TS, ik heb je link niet kunnen zien, maar als je me een pb'tje stuurt, wil ik je wel helpen bij het verbeteren van je Engelse zinnen als je dat wil. :)

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 20:59

Goof schreef:

Volgens mij kan je niet goed lezen, bokt is niet bedoeld om zulke haat comments te verspreiden. Je hebt geen idee hoe hard woorden aankomen zelfs als jij ze niet zo erg vindt lijken.

De site heb ik niet gemaakt, dit is een algemene site waar je zulke dingen op kunt posten. Gelieve daar de comment dan naar toe te sturen als je het zo slecht vind.

Ik heb m'n best gedaan op die tekst. En de spelling kan me eigenlijk niet zoveel schelen het gaat namelijk over de inhoud en het doel wat we proberen te bereiken.

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 21:01

Ailill schreef:

Dat is heel lief, echter kijk ik het nog even aan. Het is namelijk voor mij iets heel groots om me zo bloot te leggen in een verhaal. Ik ben helemaal niet gewend om aandacht te vragen en helaas zie ik nu weer waarom.

Ik zal je een Pb sturen als ik je hulp nodig heb.

Liefs

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:02

Goof is zo hatelijk omg.

:')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:06

Goof! Met je haat!

Zonder gekkigheid TS, als je empatie en steun wilt krijgen dan zou ik op een andere manier reageren.

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 21:14

LadyMadonna schreef:
En de op is leeg |o

Ik heb het niet alleen weggehaald omdat ik een vervelende comment kreeg. Blijkbaar mag je inderdaad zulke berichten niet plaatsen. Ik kreeg hem alleen in de gauwigheid niet verwijderd.

Over het 'geen haat' bedoel ik mee dat er geen gemene opmerkingen gemaakt hoeven te worden. Gemene opmerkingen is heel anders dan kritiek. Met kritiek kun je tenminste wat.

Jammer dat je het zo negatief ziet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:14

Gemeen is ook maar in the eye of the beholder.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:14

Ik plaats hier een slotje voor overleg.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:49

Aangezien de beginpost verwijderd is plaats ik hier een definitief slotje.