Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Daarnaast is je website zo erbarmelijk slecht (net als je Engelse tekst trouwens!!!) dat ik er geen cent aan zou uitgeven.
Ailill schreef:Echt? Ik vind het wel meevallen, althans niets echt schokkends. Als ts wil kan ik er best even naar kijken, om het nu zo flauw in het topic te benoemen hoeft voor mij niet zo.
Goof schreef:Ik zeg ook niet dat het foutloos is, maar jouw bericht sloeg wat uit de bocht. Ja er staan fouten in, zeker voor zo'n doel niet handig. Maar vergelijken met het normale Nederlands-Engels vind ik het wel meevallen.Ailill schreef:Echt? Ik vind het wel meevallen, althans niets echt schokkends. Als ts wil kan ik er best even naar kijken, om het nu zo flauw in het topic te benoemen hoeft voor mij niet zo.
Er staan echt hele flinke fouten in ja
En als je die niet ziet is aanbieden om er naar te kijken superlief, maar niet heel nuttig ben ik bang.
Goof schreef:Daarnaast is je website zo erbarmelijk slecht (net als je Engelse tekst trouwens!!!) dat ik er geen cent aan zou uitgeven.
Ailill schreef:Echt? Ik vind het wel meevallen, althans niets echt schokkends. Als ts wil kan ik er best even naar kijken, om het nu zo flauw in het topic te benoemen hoeft voor mij niet zo.
LadyMadonna schreef:En de op is leeg![]()
Kreeg ze toch "haat"? (Aangezien ik nav oa dit topic net een topic op fz heb geopend over de term "geen haat" die je tegenwoordig te pas en te onpas langs ziet komen...