Meer kan je lezen op de site zelf
Bron: www.Looopings.nl
Ik vind het wel een goede zaak dat ze stoppen. Vond het een beetje gedateerd en vond het niets voor die pony's al die mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het zou kunnen dat bezoekers de pony's in het vakantiepark gaan missen, denkt de woordvoerder. "Maar de komende jaren willen we liever focussen op nieuwe attracties." In het attractiepark blijven vooralsnog wel enkele pony's achter, bij een kleinschalige paardenbaan voor kinderen.
Azmay schreef:Vind het ook goed nieuws. Mijn vriend vertelde gisteren nog dat ze na dat filmpje voor Trump waar het park in voor kwam ze nog nooit zoveel boekingen gehad zouden hebben. Vind het maar sneu voor die ponys die overal heen gesleept worden door mensen die nog nooit een paard van dichtbij gezien hebben.
moonsparkle schreef:Mag ik vragen welk filmpje?
Joaltijd schreef:Voor de ponys een mooie zet! Hopelijk krijgen ze een mooi pensioen of komen ze bij lieve pennymeisjes.
Ben wel benieuwd hoe de media en klanten het oppikken.. Vooral nu ze het net na de trump video bekendmaken
Winged schreef:Citaat:Het zou kunnen dat bezoekers de pony's in het vakantiepark gaan missen, denkt de woordvoerder. "Maar de komende jaren willen we liever focussen op nieuwe attracties." In het attractiepark blijven vooralsnog wel enkele pony's achter, bij een kleinschalige paardenbaan voor kinderen.
Winged schreef:Bij de huisjes (city) gaan ze dus weg na de herfstvakantie.