Doden bij vermoedelijke aanslag met vrachtwagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Doden bij vermoedelijke aanslag met vrachtwagen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 13:56

Doden bij vermoedelijke aanslag met vrachtwagen in Oost-Jeruzalem

Zeker drie mensen zijn omgekomen toen een vrachtwagen in Oost-Jeruzalem op het publiek inreed op een drukke promenade. Tien andere mensen raakten gewond.
De politie vermoedt dat het gaat om een terreuraanslag, schrijft Jerusalem Post. De bestuurder van de wagen is volgens de autoriteiten doodgeschoten.

Hulpdiensten zijn onderweg. Het incident gebeurde niet ver van de promenade Armon Hanatziv. Volgens getuige Noga Tarnopolsky is de aanslag gepleegd met een kleine truck met oplegger en een kraan.

Ook zou er kort daarop een tweede aanslag zijn gepleegd in het gebied Har Homa.

Bron: Nu.nl

Gaan we weer, zoveelste aanslag met vrachtwagen :(

Mondy

Re: Doden bij vermoedelijke aanslag met vrachtwagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 17:58

Toch wel apart dat hier echt totaal geen reactie op is geweest en topics van vorige wel degelijk veel reacties hebben gehad. Waarom is dat vraag ik me dan oprecht af ?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:01

Omdat het verder weg is, omdat het daar enorm vaak onrustig is? (niet mijn redenen hoor, het is verschrikkelijk, net zo erg als die andere aanslagen)

Ik zelf heb aangestipt omdat toen ik het topic zag het avond was en ik niet meer wilde reageren omdat ik ging slapen, en de volgende ochtend het topic niet meer gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:07

Mondy schreef:
Toch wel apart dat hier echt totaal geen reactie op is geweest en topics van vorige wel degelijk veel reacties hebben gehad. Waarom is dat vraag ik me dan oprecht af ?

Omdat het niet breed uitgemeten wordt in de media.... :n Wat een wereld leven we in.

Verschrikkelijk dat dit is gebeurd.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 22:13

Ik vond het ook raar, met de situatie in Berlijn stonden er tientallen pagina's. Is het daar dan zo gewoon dat we er echt geen aandacht meer aan besteden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:20

purny schreef:
Ik vond het ook raar, met de situatie in Berlijn stonden er tientallen pagina's. Is het daar dan zo gewoon dat we er echt geen aandacht meer aan besteden?

Het is daar zo gewoon omdat we er geen aandacht aan besteden. Iets met struisvogels en zand..

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:46

Het is allemaal vreselijk.. Net als het vluchtelingenkamp wat perongeluk gebombardeerd is en de mensen die in de sneeuw in tenten moeten zitten.....

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:47

Dit is wel gewoon op het nieuws geweest op rtl4 hoor, dus dat er geen aandacht aan wordt geschonken is niet juist. Daarnaast gaat het om een militair doel, is de dader direct gedood en is er geen geografische nabijheid of verbondenheid. Lijkt mij dus juist niet geheel onlogisch..
Niet dat het niet erg is, ieder mensenleven is er een te veel, maar de situatie is niet echt vergelijkbaar..