Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keona schreef:Wat sneu,je mag ook niks meer zeggen in dit land.maar ja post nl zijn ook niet de slimste dus snap deze zet helemaal niet.en inderdaad de mensen die van alles tegen deze persoon roepen zijn toch zelf net zo
slimmerik schreef:Kan me helemaal vinden in ontslag door TNT. Man is al vaker de fout ingegaan. Als gerenomeerd bedrijf wil je niet gelinkt worden aan zulke werknemers. http://dutchturks.nl/postnl-neemt-afsta ... kse-doden/
bruintje123 schreef:Als je ziet wat er allemaal op facebook staat voorzie ik veel mensen zonder baan de komende tijd.
En ik vraag me af of dit een reden is waar postNL mee weg kan komen.
Ondanks dat ik het een erg ongepaste reactie vind van die man vind ik PostNL nu meer fout.
Mixje90 schreef:bruintje123 schreef:Als je ziet wat er allemaal op facebook staat voorzie ik veel mensen zonder baan de komende tijd.
En ik vraag me af of dit een reden is waar postNL mee weg kan komen.
Ondanks dat ik het een erg ongepaste reactie vind van die man vind ik PostNL nu meer fout.
Jij zou me nog in dienst houden als ik zulke dingen over de aanslag in Frankrijk gezegd zou hebben? Of over een aanslag waarbij Nederlanders omgekomen zijn?
bruintje123 schreef:slimmerik schreef:Kan me helemaal vinden in ontslag door TNT. Man is al vaker de fout ingegaan. Als gerenomeerd bedrijf wil je niet gelinkt worden aan zulke werknemers. http://dutchturks.nl/postnl-neemt-afsta ... kse-doden/
En is er toen ook aangegeven dat als zich dit herhaalde dat hij zijn baan kwijt zou zijn?
Hij is nu eenmaal geen PR man van het bedrijf, maar "maar" een pakketbezorger.
Citaat:Mensenrechten
We zijn gecommitteerd aan de ontwikkeling en bevordering van een cultuur waarin de internationaal
erkende mensenrechten, opgenomen in de Universele Verklaring Rechten van de Mens
(afgekondigd in een resolutie van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties op 10
december 1948), niet worden geschonden.
janouk schreef:Ik denk niet dat het ontslag stand houdt als dit bij de Rechter komt.
De opmerking is volledig ongepast, maar niet strafbaar en geen reden voor ontslag.
bruintje123 schreef:En al die mensen die de chauffeur nu bedreigen, die moeten ook ontslagen worden Mixje90?
janouk schreef:Ik denk niet dat het ontslag stand houdt als dit bij de Rechter komt.
De opmerking is volledig ongepast, maar niet strafbaar en geen reden voor ontslag.