Heel fijn nieuws posbank moord van 13 jaar geleden is zo juist opgelost. Twee rresteerd en een heeft zichzelf gemeld ook. Een moord die hier in de regio veel mensen heeft bezig gehouden. Is ook een monumentje opde betreffende parkeerplaats.
Ben zo blij voor de nabestaanden dat nu de boel afgesloten kan worden.
Prachtig nieuws en topwerk van het cold case team. Moet zeggen dat ik het ergens ook dapper vindt dat een persoon zich gemeld heeft. Wellicht laf dat hij het voor zich heeft gehouden al die tijd maar wat moet je een drempel over om je dan alsnog te melden...
Ik heb pas samen met mijn vriend de documentaire van Peter R. de Vries, gekeken.. (wij kijken dit omdat we dit interessant vinden) En eigenlijk kwam het heel toevallig nu uit! Voor de na bestaande ben ik onwijs blij, dat ze nu eindelijk een periode van rouw af kunnen sluiten.. En misschien wat beter om kunnen gaan met het verlies! Ondanks dat het onwijs vreselijk blijft!
Maar het motief is nog niet duidelijk toch? Veel mensen zeggen verkeerde tijd verkeerde plaats maar de krant die ik las had daar zijn twijfels nog wel over omdat de auto op een rare plek geparkeerd stond en ze ver met het lichaam gesleept hebben.
jepsica
Geplaatst: 04-11-16 13:27
Super nieuws. Hopelijk brengt het wat rust voor de nabestaanden. Ik vind het ook wel sterk dat 1 van de daders zich nu gemeld heeft.
Knakker
Geplaatst: 04-11-16 13:38
inderdaad, de vraag is als die man zich niet gemeld had, of het dan wel ooit opgelost zou zijn. Maar mooi dat het wel gebeurd is!
Waar hij altijd trainde, vaste plek op de Posbank kun je ook parkeren. Een niet heel gebruikelijke standaard plaats. De meeste mensen nemen andere plekken om te gaan staan.
Ik weet de details niet, wil ik ook niet weten trouwens. Of ze hem meteen gedood hebben, of eerst meegesleept in zijn auto geen idee.
Zoals de dader zei; de man was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats... Vind het vreselijk triest dat iemand zo aan zijn eind heeft moeten komen.