Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:11

lieveli schreef:
Nou liever dat dan een bivakmuts. Clowns zijn leuk.

Ik word ook altijd heel blij als ik de clown van de McDonald's zie maar bebloed en verder, dan schijt ik zeven kleuren stront. :')

LenteJarig
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:12

Clowns zijn verschrikkelijk. Hun schmink komt namelijk niet overeen met hun emotie en als je daar een beetje gevoelig voor bent is dat alleen al creepy genoeg...

Komen ze ook nog met wapens aan dan denk ik echt dat ik gewoon ga kotswb of zo. Mijn kind zou echt hysterisch worden. Ik denk dat die nooit meer zou slapen.

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:13

lieveli schreef:
Ik vind het hilarisch. Supersneu voor alle getraumatiseerde mensen maar hoe briljant is het dat dit deze trend global gaat?

Er zijn allerlei van dit soort horrorshows en horrordiners waar je dit soort verkleedde enge types kunt opzoeken met spooktochten en al. Helemaal prima, ook niet aan mij besteed (been there, done that :')), maar liever zoiets dan dat je ze buiten tegenkomt terwijl je dat niet grappig of prettig vindt..

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:13

Die trend begon oorspronkelijk met alleen clown-sightings. Natuurlijk vind ik het vervelend dat het zo escaleert met overvallen, maar ik vind het rondom Halloween gewoon een leuke grap dat je vanuit je auto ineens een clown langs de snelweg ziet staan.

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:14

Na 31-10 waait het wel over

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:14

lieveli schreef:
Die trend begon oorspronkelijk met alleen clown-sightings. Natuurlijk vind ik het vervelend dat het zo escaleert met overvallen, maar ik vind het rondom Halloween gewoon een leuke grap dat je vanuit je auto ineens een clown langs de snelweg ziet staan.



een clown ergens zien staan of met een mes achter kinderen aan gaan is nogal een verschil

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:15

lieveli schreef:
Nou liever dat dan een bivakmuts. Clowns zijn leuk.


Grappige clowns vind ik prima, maar een clown met een wapen vind ik niks grappigs aan. :n

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:15

Gianti schreef:
MarcoBorsato schreef:
Die trend begon oorspronkelijk met alleen clown-sightings. Natuurlijk vind ik het vervelend dat het zo escaleert met overvallen, maar ik vind het rondom Halloween gewoon een leuke grap dat je vanuit je auto ineens een clown langs de snelweg ziet staan.



een clown ergens zien staan of met een mes achter kinderen aan gaan is nogal een verschil


Oh dankjewel voor je uitleg, scheelt me googlen. Ik vroeg het me namelijk al af....

Jolien87 schreef:
MarcoBorsato schreef:
Nou liever dat dan een bivakmuts. Clowns zijn leuk.


Grappige clowns vind ik prima, maar een clown met een wapen vind ik niks grappigs aan. :n


Sarcasm. Not just for everyone.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:17

Afbeelding
Dit vond ik dan wel weer grappig.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:18

Er zijn al clowns in meerdere landen gespot dan genoemd in OP, oa Indonesië en Mexico. In vele gevallen werden de clowns ernstig toegetakeld en zelfs een aantal vermoord. Denk je grappig te zijn..

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:19

Rebel_Jits schreef:
Er zijn al clowns in meerdere landen gespot dan genoemd in OP, oa Indonesië en Mexico. In vele gevallen werden de clowns ernstig toegetakeld en zelfs een aantal vermoord. Denk je grappig te zijn..

Als je een goede betrouwbare link hebt wil ik het best er bij zetten :)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:20

Het is op Reddit al maar dan een jaar een trend. Helaas wordt het nu een beetje macaber.

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:20

sureido schreef:
[ [url=m/qgyGIv.png]Afbeelding[/url] ]
Dit vond ik dan wel weer grappig.


:')

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:23

sureido schreef:
Rebel_Jits schreef:
Er zijn al clowns in meerdere landen gespot dan genoemd in OP, oa Indonesië en Mexico. In vele gevallen werden de clowns ernstig toegetakeld en zelfs een aantal vermoord. Denk je grappig te zijn..

Als je een goede betrouwbare link hebt wil ik het best er bij zetten :)


https://www.thesun.co.uk/news/1941294/p ... in-london/

Eigen schuld, dikke wijnfles in je oog.

Hier nog een:

Niet kijken als je vanavond nog moet fietsen of de hond uitlaten.

https://youtu.be/rSNu_AdSP3o

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:28

Oh, heb de OP al te vaak bewerkt. Helaas pindakaas haha. Net goed voor die clowns!

Dat laatste filmpje is toch gewoon naar.. trauma voor het leven!

WendyLotte

Berichten: 1139
Geregistreerd: 01-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:33

Net even de hond uit wezen laten : Mega druk met jongeren in het park. Allemaal rondlopen en gillen.
Leuk hoor...dat gedoe. Was blij een hele grote hond bij te hebben. Zat nog te twijfelen om een bijl mee te nemen. (die zag ik liggen toen ik naar buiten ging)
Het voelt niet prettig, wetende dat er elk moment iets zou kunnen gebeuren. Maar ik dacht, gister, vanmiddag.... die gek zal er nu wel niet meer rond lopen....

Es_ther

Berichten: 18720
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:38

Ik ben er al bang voor, en nu ze loslopen schijt ik helemaal 200 kleuren.

Als mensen bang gemaakt willen worden kopen ze wel een kaartje voor de Fright Nights. Dan weet je dat ze nep zijn, niet aan je zitten en als je echt niet meer durft word je uit het huis of de zone geleid.
Nu weet je niet of ze alleen maar dollen, of dat ze echt kwaad doen..

Ik weet ook niet wat m'n reactie zou zijn als ze me laten schrikken..

primera

Berichten: 920
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:42

Het rare erbij is dat clowns ook worden opgebeld of ze voor dit soort praktijken in te huren zijn. Mijn vader is professioneel clown en werd al ruim een jaar terug opgebeld of hij zoiets wou doen bij degene zijn of haar ex partner, met minimaal een groot hakmes in de rondte slingeren in haar huis. Zou hij grof voor betaald worden, heeft het natuurlijk niet gedaan. Echte clowns horen mensen en kinderen niet bang te maken, het hoort leuk te verlopen.

Maar goed er zou maar net iemand gevoelig zijn en het geld hard nodig hebben, blijf het bizar en gestoord vinden.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:45

[quote="primera"]Het rare erbij is dat clowns ook worden opgebeld of ze voor dit soort praktijken in te huren zijn. Mijn vader is professioneel clown en werd al ruim een jaar terug opgebeld of hij zoiets wou doen bij degene zijn of haar ex partner, met minimaal een groot hakmes in de rondte slingeren in haar huis. Zou hij grof voor betaald worden, heeft het natuurlijk niet gedaan. Echte clowns horen mensen en kinderen niet bang te maken, het hoort leuk te verlopen.

Maar goed er zou maar net iemand gevoelig zijn en het geld hard nodig hebben, blijf het bizar en gestoord vinden.[/quotes]

Wauw dit is echt ziek! Dat dit gebeurd. Is er aangifte gedaan?

Zinzi_jewel

Berichten: 8820
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:47

Gadverdamme nu kan ik niet meer slapen ...

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:48

hmm.. Ik vond die 'horrorclowns' op youtube die relatief onschuldige grappen uithaalden altijd wel leuk en vond het bizar dat mensen daar zo bang voor waren, maar nu er mensen zijn die zich zo kleden en ook echt misdrijven plegen ga je daar toch anders over denken en hoef ik echt niet meer zo een tegen te komen, in deze zieke wereld :=

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:56

Hij is net weer gespot in Oss :j

Edit; Er werd net een foto van 'm in de groep gestuurd, vind t best wel tegen vallen :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:58

saskiakefie schreef:
hmm.. Ik vond die 'horrorclowns' op youtube die relatief onschuldige grappen uithaalden altijd wel leuk en vond het bizar dat mensen daar zo bang voor waren, maar nu er mensen zijn die zich zo kleden en ook echt misdrijven plegen ga je daar toch anders over denken en hoef ik echt niet meer zo een tegen te komen, in deze zieke wereld :=

Ja, ik ben echt stuk gegaan om zo'n filmpje toen. Maar nu komt het iets te dichtbij. Dadelijk blijkt her een grote pr stunt van Walibi te zijn :')

Wel ja? Door de politie?

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:01

Nee een groepje vrienden kwam hem tegen in het park, een man die de hond aan het uitlaten was heeft als het goed ia de politie ingeschakeld

Ilona

Berichten: 2961
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: IJsland

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:07

Ik ben wel benieuwd naar die foto :D