Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speedfiets_2 schreef:Ik vind die ontgroeningen maar belachelijk. Ik had deze helemaal niet bij de studieverenigingen waar ik bij het gezeten. Daar vonden ze dit soort dingen ook nergens op slaan
ElizeVdS schreef:Waarom je meedoet? Omdat het lid zijn van een vereniging heel leuk is (kan zijn).
Vergeet niet dat het de excessen zijn die het nieuws halen. Zo erg is het normaal echt niet. Over vindicat kan ik niet meepraten, van andere verenigingen in Groningen heb ik ervaring uit de eerste hand.
De dingen die ik nu lees over fysiek geweld zijn voor mij overigens ook schokkend en zo hoort het echt niet.
Een ontgroening is in de regel echt zo dramatisch niet, het vormt een band en leert je voor jezelf op te komen. Ik kijk er in ieder geval prettig op terug!
Emmaa_ schreef:Dit zijn toch wel de mensen die later de topposities in onze maatschappij gaan bekleden en dat zij er zo veel lol uit halen om anderen te vernederen, kleineren en ze de smerigste dingen aan te doen vind ik echt walgelijk.
akishino schreef:Emmaa_ schreef:Dit zijn toch wel de mensen die later de topposities in onze maatschappij gaan bekleden en dat zij er zo veel lol uit halen om anderen te vernederen, kleineren en ze de smerigste dingen aan te doen vind ik echt walgelijk.
Dit dus!
Ze zijn totaal zot, geen goed woord voor over. Het is niet voor het eerst dat je dit soort praktijken op het journaal voorbij ziet komen.