Vreemde uitspraken Giel Beelen over dikke vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Vreemde uitspraken Giel Beelen over dikke vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 15:50

Ik wist net niet wat ik las. De uitspraken van Giel Beelen :wow:
Kijk, dat hij geen relatie wil met een dikke vrouw moet hij natuurlijk helemaal zelf weten.
Maar de rest van zijn uitspraken :=
Wat vinden jullie? Heeft Giel een kern van waarheid?

Citaat:
Giel Beelen ziet zichzelf geen relatie hebben met een dikke vrouw. "Eigenlijk niet."

"Ik vind dat dikke vrouwen niet goed voor zichzelf zorgen en geen doorzettingsvermogen hebben", legt hij uit in de Vrouw toen aan hem gevraagd werd of hij een relatie kon hebben met een dikke vrouw.

De 3FM-dj is van mening dat er nadelen kleven aan dik zijn. "Dik staat voor ongezond, voor geen karakter."

Beelen vindt het uiterlijk van een vrouw belangrijk. "Al ligt het eraan wat ik met die vrouw moet doen. Als ik met haar moet werken, is uiterlijk zeer onbelangrijk. In een relatie helpt een mooi uiterlijk absoluut. Ik kan oprecht van slag raken door een mooie vrouw."

http://www.nu.nl/achterklap/4272345/gie ... vrouw.html

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:51

Hij zal wel weer aandacht nodig hebben, de knapperd!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:54

_O- Ja Giel zelf investeert echt veel in zijn prachtige lichaam.

Ir111

Margee schreef:
Hij zal wel weer aandacht nodig hebben, de knapperd!

:')

oomens

Hij heeft op zich wel een punt. Ik zal half bokt wel over mij heen krijgen, maar net zoals het meerendeel van de mensen die slecht spellen echt geen dyslect is, zo is het meerendeel van de te dikke mensen echt niet alleen slachtoffer van een zeldzame stofwisselingsziekte.

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:55

Wat knap ik af zeg op mensen die zulke dingen zeggen. Allemachtig wat een idioot. Want hij is zelf moeders mooiste :').

"Ik kan oprecht van slag raken door een mooie vrouw." Uh...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:55

Ik vind dat ie ergens best een punt heeft. Ergens dan he! Want ik wil niet de mensen die ziek zijn of door medicijnen dik zijn dit toeschrijven.
Ik zou ook geen relatie met een dik persoon willen, en nee ik ben ook echt niet perfect. Sommigen ontbreekt het inderdaad aan discipline om er wat aan te doen, en over het algemeen genomen is het inderdaad ook niet gezond om dik te zijn

Edit: Gaat foto Giel opzoeken, ben er niet zo in thuis. Ik baseer m'n antwoord n u puur op de uitspraak, niet op zijn eigen uiterlijk

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:57

Ongezond heeft hij wel een punt denk ik, maar geen karakter? Die snap ik niet zo :roll:

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:57

Nou ja, ik zou ook geen relatie willen met een man met een dikke bierbuik, inderdaad omdat ik zelf graag sportief bezig ben en gezond eet en iemand met een bierbuik doet dat meestal niet. Zo iemand zou dus gewoon niet bij mij passen, qua levensstijl. Ik kan me best voorstellen dat ik verliefd zou worden op een dikker iemand, innerlijk is voor mij belangrijker, maar ik zou er niet verder mee willen gaan. Dus dat andere mensen daar ook zo tegenaan kijken kan ik me goed voorstellen.
Om die mening dan publiekelijk te maken, dat is een tweede. Dat zou ik dan waarschijnlijk weer niet doen. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat dikke mensen inzien dat ze als ongezond worden gezien, en dat het beter is om wat kilo's te verliezen. We willen geen tweede Amerika worden..
Ik heb het dan overigens wel over de echte dikke mensen. 'Love handels' vallen bij mij niet onder dik en ongezond ;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:00

Gelukkig is Giel zelf wel een echte hoofdprijs. :')

Nee, ik kan me er oprecht niet druk om maken wat zo'n kereltje te vertellen heeft. Ik moedig een ongezonde levensstijl echt niet aan, maar wat boeit Giel zijn mening nou? Blijkbaar genoeg om er een artikel over te maken. Leef en laten leven; hij wil geen dikke vrouwen daten, ik wil geen dunne ielige mannen daten. Ieder zn smaak.

Jette

Ik vind het vooral raar dat hij mooi rechtstreeks vastkoppelt aan dun. In mijn ogen kan een wat gezettere vrouw met een uitstraling en power vele malen aantrekkelijker zijn dan een onzeker heel dun iemand. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus geen idee hoe mannen hierover denken :+

Verder heeft hij ergens wel een punt. Natuurlijk is afvallen loodzwaar en heb je daar mega veel doorzettingsvermogen voor nodig. Lukt afvallen dus niet, als je geen medische oorzaak hebt, dan heb je inderdaad gebrek aan doorzettingsvermogen. Heel zwart-wit gezegd. Dan spreek ik wel over echt obese, dat is ook gewoon ongezond namelijk.

Kiichi

Ik kan me er wel in vinden dat "dik" zijn, gelijk staat aan ongezond. Ongeacht of je nu een medische of andere reden ervoor hebt, is te zwaar zijn gewoon slecht voor je gezondheid. Het geeft een belasting op je gewrichten, verhoogt risico's op bloed- en vaatziekten etc. etc. Dat dikke vrouwen geen karakter hebben of doorzettingsvermogen, slaat dan weer helemaal nergens op :+ dat is echt niet gebonden aan je gewicht, gekke vent. Maar ja, waar men op valt is persoonlijk, en als Giel niet valt op "dikke" vrouwen, dan mag ie dat zelf weten. Ik zie mijzelf ook niet zo snel met een zwaarlijvige man lopen, omdat ik waarde hecht aan een gezond lichaam, ook voor mijzelf.

Welshponyfan

Re: Vreemde uitspraken Giel Beelen over dikke vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:02

Ben het helemaal eens met Jette.

Daarnaast vind ik zijn uitspraak nogal hard aankomen voor de mensen die een ziekte hebben waardoor ze wat dikker zijn.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:06

Jette schreef:
Verder heeft hij ergens wel een punt. Natuurlijk is afvallen loodzwaar en heb je daar mega veel doorzettingsvermogen voor nodig. Lukt afvallen dus niet, als je geen medische oorzaak hebt, dan heb je inderdaad gebrek aan doorzettingsvermogen. Heel zwart-wit gezegd. Dan spreek ik wel over echt obese, dat is ook gewoon ongezond namelijk.

Ik snap niet waar het voor nodig is om als gewone sterveling op andermans levensstijl en keuzes generaliserend af te gaan geven hoor. :+

Als ik dik wil zijn, omdat ik dat bijvoorbeeld mooi vind, maar verder gezonder leef dan een gemiddeld persoon als Giel moet ik dat toch lekker zelf weten?

Niks punt, nergens voor nodig.

Edit: bedoel de uitspraken buiten zijn partnervoorkeur om
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 03-06-16 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:07

Ik vind best goed punt hebben. Ik kan ook niet een relatie hebben met man met overgewicht. Ook omdat vele (niet alle!) In slachtofferrol kruipen, omdat ze vinden dat het hun overkomt. En tegen zo'n instelling kan ik niet.

Ik zie hem nergens mooi met dun linken hoor :n
Laatst bijgewerkt door Gianti op 03-06-16 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:09

Aardig is het niet maar het is wel waar.

Maar niet alles wat waar is hoef je te ventileren. :+

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:09

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik ben zelf ook dik. Dat ik zo ben heeft zeker ook een deels met mij zelf te maken, maar ook een deels mijn verleden die meespeelt (maar dat doet er niet toe).
Maar zijn punt snap ik goed, ikzelf vind het ook niet prettig om naar echt dikke mensen te kijken. Maar het is vaak wel zoals ze hier zeggen... mensen met een kink in de kabel. (Andere mensen die wel medische problemen hebben uitgesloten)

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:12

Ik ben het eens met Jette. Ik vind dat het het soms ook word verheerlijkt om dik te zijn. En giel is niet knap naar daar gaat het nu niet om. Hij wilt geen relatie met een dik persoon. Mag je dit alleen zeggen als je super model bent?

Azmay

Jette schreef:
Ik vind het vooral raar dat hij mooi rechtstreeks vastkoppelt aan dun. In mijn ogen kan een wat gezettere vrouw met een uitstraling en power vele malen aantrekkelijker zijn dan een onzeker heel dun iemand. Maar ik ben dan ook een vrouw, dus geen idee hoe mannen hierover denken :+

Mee eens, steviger kan mooi zijn maar overgewicht (dus niet gewoon wat vlees maar echt te dik zijn) is gewoon ongezond hoe je het ook wend of keert.

LovingTweety

Zegt Neerlands pedo die nooit naar de kapper gaat. Ik vind het altijd wel grappig om hem op de radio te horen, als man zijnde vind ik hem maar een flauw excuus.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:14

Ik vind wel dat hij gelijk heeft. Toen ik te dik was, lag dit niet aan de medicijnen (ook al neemt de honger/trek dan toe) of aan het te veel aan vocht. Ik was toch echt zelf verantwoordelijk en een beetje slapjes wanneer ik die kilo's er niet af kreeg.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:19

Wat is dik? Waar legt Prins Giel de grens dan?
Er zijn genoeg mensen die kunnen lijnen tot ze een ons wegen (no pun intended :P ), maar echt nooit onder een bepaald gewicht gaan komen. Of misschien wel, maar dan hun leven lang ieder hapje eten drie keer om moeten draaien en daar doodongelukkig van worden. Tja, en dan is het een kwestie van 'wat vind je belangrijker'. Heeft niks te maken met karakterloosheid en/of gebrek aan doorzettingsvermogen. En zelfs niet met 'niet goed voor jezelf zorgen'. Want wat is ongezonder, stress of (iets) overgewicht? Let wel: ik heb het hier over iets overgewicht, niet over morbide obesitas.
Er zijn ook mensen die het zo belangrijk vinden om slank te zijn, dat ze ieder jaar een paar maanden leven op shakes en poedertjes. Lijkt me persoonlijk ook niet echt gezond.

En voor die dooddoener eraan komt: nee, ik ben zelf niet dik. Ik zit keurig tussen de BMI-grenzen voor een gezond gewicht ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 16:19

LovingTweety schreef:
Zegt Neerlands pedo die nooit naar de kapper gaat. Ik vind het altijd wel grappig om hem op de radio te horen, als man zijnde vind ik hem maar een flauw excuus.

Pedo? :? Hoe kom je daar nou bij? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:19

oomens schreef:
Hij heeft op zich wel een punt. Ik zal half bokt wel over mij heen krijgen, maar net zoals het meerendeel van de mensen die slecht spellen echt geen dyslect is, zo is het meerendeel van de te dikke mensen echt niet alleen slachtoffer van een zeldzame stofwisselingsziekte.

Hier ben ik het wel mee eens.
En Giel is ook maar een mens, met een mening en een voorkeur, en die voorkeur en mening durft ie blijkbaar te te ventileren. Dat mag. Je hoeft het niet fijn te vinden of die mening te delen, maar ook al vind het gros hem ook niet moeders mooiste, mag hij die mening wel hebben en uitspreken.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:21

BKonline schreef:
Ik vind wel dat hij gelijk heeft. Toen ik te dik was, lag dit niet aan de medicijnen (ook al neemt de honger/trek dan toe) of aan het te veel aan vocht. Ik was toch echt zelf verantwoordelijk en een beetje slapjes wanneer ik die kilo's er niet af kreeg.

Maar dat betekent niet dat hij er een oordeel over hoeft te vellen? Vind dit net zoiets als bijvoorbeeld afgeven op andermans rookverslaving. :')