Mattie van q-music niet de vader van 'zijn' pasgeboren kids

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Mattie van q-music niet de vader van 'zijn' pasgeboren kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 21:36

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/mattie-valk-blijkt-niet-de-vader-te-zijn-van-de-pasgeboren-tweeling

Ik las dit echt met verslagenheid en dacht dat dit een grap was.
Mattie Valk, DJ van q-music samen met zijn ochtendmaat Wietze, bleek met zijn vriendin Kirsten afgelopen December zwanger. En het werd nog mooier, Kirsten was zwanger van een tweeling.
Super leuk bekend gemaakt op de radio, Mattie helemaal in de wolken natuurlijk.

Nu zijn de kindjes veel te vroeg geboren wat voor veel kopzorgen en stress zorgde, maar ondanks dat wat Mattie toch ook wel trots om papa te zijn.

Hij is al een aantal weken niet op de radio omdat hij samen met zijn vrouw bij hun vechtertjes wil zijn.
Logisch!

Nu was er vanmorgen dus een stuk op de radio waarin Wietze een brief van Mattie voorlas. Hierin kwam dus naar voren dat Mattie helemaal niet de vader blijkt te zijn van de tweeling.
Ik heb even wat onderzoek gedaan, maar het zwanger raken lukte niet helemaal via de 'normale' weg bij het stel. Ze overwogen IVF maar hebben dat even in de koelkast gezet en gedacht van: we zien wel hoe het loopt. Later bleek Kirsten toch zwanger.
Mijn eerste gedachte was: 'het ziekenhuis heeft het zaad wellicht verwisseld'. Ik bedoel, dat kan gebeuren. Maar ze is dus niet via IVF zwanger geraakt, wat eigenlijk nog maar 1 optie open laat.....

Mattie vraagt of men niet wil oordelen over de situatie en vooral de situatie van Kirsten. Hij wil hier samen met haar uitkomen en ze gaan ieder hun eigen weg.

Ook noemt hij dat hij op een wat andere manier naar de kinderen kijkt.

Natuurlijk gaat heeft facebook, twitter en what not los en oordelen mensen sowieso. Dat is ook niet te voorkomen denk ik. Maar ik ben zo benieuwd wat zoiets nu met je doet als je te horen krijgt dat je niet de biologische vader bent van kinderen waarvan je denkt dat het de jouwe zijn.

Wat voor beeld krijg je dan van de kinderen (en van je (ex)vriendin)? Heb je dan direct zoiets van: het zijn niet mijn kinderen, dus wil ik er niks meer mee te maken hebben? Of is het meer van: dit voelt alsof het van mij is, dus blijf ik steunen? Hoe werkt zoiets?

Kortom, wat vonden jullie van het bericht en hoe denk je dat Mattie (of uberhaupt een man an sich, die zoiets te horen krijgt) hiermee omgaat en wat dat precies voor sfeer opwekt richting de kinderen.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 21:37

Hutcherson

Re: Mattie van q-music niet de vader van 'zijn' pasgeboren kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 21:38

oh excuses!!

Gini

Re: Mattie van q-music niet de vader van 'zijn' pasgeboren kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 22:49

Omdat hier al een topic over is, komt hier een slotje.