Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambolina schreef:Jongeren onder mekaar, onder invloed, die stoer willen doen ten opzichte van mekaar, de ernst van de situatie niet inzien en denken dat de wereld van hun is.. die doen en roepen nu eenmaal de achterlijkste dingen. Als de politie strenger gaat optreden tegen dat soort gedrag verslechtert dat de verhoudingen alleen maar lijkt mij. Vind het heel goed dat deze politieman een oproep doet aan de ouders van dit soort randdebielen. Respect voor autoriteit moet je vind ik van huis uit meekrijgen, daar gaat het al fout. Probleem is dat er sommige ouders net zo hard mee zouden joelen. Hoop in ieder geval dat die scooter rijder de zwaarst mogelijke straf krijgt!
chanicha schreef:Heel erg dit! Ik heb jaren op een taxicentrale in een grote stad gewerkt en zag ze gewoon a-socialer worden, echt totaal geen respect meer.
Aan de andere kant, als je ziet hoeveel kaarten er naar die agent in Rotterdam zijn gestuurd, is er best wel respect voor de politie maar dat zullen meer de ouderen zijn.
TS heel veel beterschap en een spoedig herstel!
Gucci_ schreef:Had het gezien op tv net, jeugd van tegenwoordig ook, zal wel een slechte opvoeding hebben gehad.
Maar kan soms begrijpen dat mensen een hekel hebben aan de politie.
Mijn vader is een hele tijd geleden aangehouden voor rijden onder invloed. Nu moesten ze DNA hebben voor in de databank, hij had een oproep gekregen maar is daar niet heen gegaan.
De politie kwam bij de deur toen en meteen op de deur bonken en dreigen dat ze anders de deur zouden openklappen. Mijn moeder en ik waren thuis, was ook nog 's morgens vroeg. Echt niet normaal moet dat met zoveel geweld. Mijn vader was weg met vrienden, dus mijn moeder zei dat hij niet thuis was. Maar ze geloofden het niet eens! Toen hebben ze ons hele huis onderzochtIk lag nog te slapen, kwamen mijn slaapkamer binnen, in de kasten kijken en onder mijn bed. Alles lag boven overhoop. Mijn moeder is best wel een rustige en stille vrouw en zei niet zoveel en die ene agent ging ook nog heel bot en kortaf tegen haar doen... moesten in haar mobiel kijken zelfs. Sommige agenten denken dat ze alles zijn zeker. Ik denk dan laat ze maar ernstigere zaken oplossen zoals die paardenmishandelaars. Toen ik een keer werd bedreigd door een stel jongens werd er niets gedaan...
Gucci_ schreef:Had het gezien op tv net, jeugd van tegenwoordig ook, zal wel een slechte opvoeding hebben gehad.
Maar kan soms begrijpen dat mensen een hekel hebben aan de politie.
Mijn vader is een hele tijd geleden aangehouden voor rijden onder invloed. Nu moesten ze DNA hebben voor in de databank, hij had een oproep gekregen maar is daar niet heen gegaan.
De politie kwam bij de deur toen en meteen op de deur bonken en dreigen dat ze anders de deur zouden openklappen. Mijn moeder en ik waren thuis, was ook nog 's morgens vroeg. Echt niet normaal moet dat met zoveel geweld. Mijn vader was weg met vrienden, dus mijn moeder zei dat hij niet thuis was. Maar ze geloofden het niet eens! Toen hebben ze ons hele huis onderzochtIk lag nog te slapen, kwamen mijn slaapkamer binnen, in de kasten kijken en onder mijn bed. Alles lag boven overhoop. Mijn moeder is best wel een rustige en stille vrouw en zei niet zoveel en die ene agent ging ook nog heel bot en kortaf tegen haar doen... moesten in haar mobiel kijken zelfs. Sommige agenten denken dat ze alles zijn zeker. Ik denk dan laat ze maar ernstigere zaken oplossen zoals die paardenmishandelaars. Toen ik een keer werd bedreigd door een stel jongens werd er niets gedaan...