http://www.omroepbrabant.nl/?news/23379 ... ntein.aspx
Wat vinden jullie hier nou van? Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Oke, het is een kind. Maar als een kind zoveel kronkels in zijn hoofd heeft dat hij in staat is om zoiets te doen en vervolgens weg te wandelen vind ik het een zorgwekkende gedachte dat dat jongetje tot de toekomst van nederland behoort.
Edit: een kind van vijf die normaal is opgevoed (en daar gaat het natuurlijk mis) weet dondersgoed dat zoiets niet mag
Lauratje_88 schreef:Walgelijk gewoon, maar wat deed een 6 jarig kind met een puppy alleen? Waar waren de ouders van beide kinderen? Je laat zo een jong kind toch niet alleen rond een fontein en al helemaal niet met een puppy.
Musiess schreef:Heel banketstaaf maar ik zou t kindje even onder water houden. Dan weet hij iig hoe het voelt. Of hij er wat aan kan doen of niet. Een kind moet je een voorbeeld geven en als er dan ergens iets niet in orde is laten zien waarom t fout is. Je word er nooit zo bewust van als het je zelf niet gebeurd.
Dus ff koppie onder. (Niet te lang)
Lente schreef:Op de leeftijd van 5 is het geweten nog niet ontwikkeld. Dit heeft aansturing nodig vanuit een volwassene.
Het is zorgelijk dat het kind niet weet dat het niet mag maar dit is niet de schuld van het kind.
Dit ligt bij de ouders en is waarschijnlijk een punt van gebrekkige opvoeding. Er kan ook wat anders aan de hand zijn, bijvoorbeeld conduct disorder hoewel dat geloof ik pas vanaf 12 jaar kan worden gediagnosticeerd.
Het is in elk geval niet per definitie zo dat dit kind een psychopaat wordt later of dat het opgroeit voor galg en rad.