Naar aanleiding van dit artikel.
Wat vinden jullie hiervan ?
'Overspel, het familiespel met alleen maar verliezers!' Binnenkort zullen in heel Nederland borden langs de weg hangen met deze tekst. De SGP maakt vandaag in EenVandaag bekend op welke poster de keuze is gevallen. De borden worden opgehangen door de SGP, want die partij maakt zich zorgen over het aantal echtscheidingen. Volgens komt dat mede door websites als “Second Love”.
Heb respect voor elkaars mening & Geloof
Wist niet wat ik hoorde toen ik dat spotje voor het eerst op de radio hoorde...
. Iedereen weet toch dat de SGP alleen een beetje in de kamer zit om ouderwetse dingen te roepen net als de PVVD er alleen in zit om een ongelofelijke hoeveelheid domme kamervragen te stellen over hoeveel kippen er op een stok passen. Dat soort partijen zitten een beetje in hun hoekje en roepen hun rare mening en echt een keer in de 5 jaar weten ze met die ene stem net een dingetje er wel of niet door te krijgen.
. Het is om allerlei redenen gewoon veel makkelijker geworden om uit elkaar te gaan dan vroeger, volgens mij heeft dat niet perce te maken met dat we het nu zoveel vaker willen maar dat het ook gewoon kan als je het wil.