Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:Oke, de generaliserende zin even negerend... is dit toch wel volkomen idioot... Dat kan toch niet anders dan dat er iemand heeft zitten slapen, naar cijfertjes heeft gekeken en een standaard brief gestuurd. Zonder te kijken naar eventuele bijzonderheden in een situatie?
Al zal het wel niet zo zijn, gezien het feit dat de familie dit oppakt buiten de school om. Als het om een misverstand ging, hadden ze het met school zelf nog wel kunnen oplossen.
Bizar.
StonedRomy schreef:Bijzonder triest verhaal, maar hier gebeurt het ook gewoon. Zelf al meerdere keren meegemaakt. Van dreigen mer vmbo als ik een bepaalde operatie zou ondergaan tijdens mijn schoolcarrière op die school tot strafregels schrijven iedere keer dat ik naar het ziekenhuis moest en alles ertussenin.
Ohjajoh6: zo werkt het in Amerika niet. Vaak is er maar een school waar je naar toe mag. Ligt je huis gunstig zijn het er 2, maar middel schools liggen vaak zo dat je maar 1 keus hebt van de overheid.
ohjajoh6 schreef:En heel eerlijk, als die school mij niet meer zou willen, ging ik toch lekker naar een andere waar ik wel gewenst was?