Misleidende reclame postcode loterij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loveskary

Misleidende reclame postcode loterij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 00:53

Wellicht zijn er meer mensen die met deze loterij mee spelen.
Nu hebben jullie ook die bingo kaarten thuis gehad ik heb ze eens goed gelezen.
Maar om mee te kunnen spelen moet je ze eerst activeren daarna blijk je aan een extra lot vast te zitten ik dacht dat je zo mee kon doen maar het blijkt dat je ze eerst moet activeren en dan staat er ook nog eens speel nu mee met 1 lot extra.

Ik dacht dat je zo mee kon spelen zonder die activatie of is dit niet zo.
Wel erger ik me aan hun reclame op marktplaats je kunt geen mail versturen of je ziet ze weer. |o .
Ik vind dit behoorlijk misleidend en hun Facebook pagina waarop je kon klagen of kon reageren is er ook niet meer.

Als je die bingo kaarten activeert speel je automatisch mee met extra loten vind dit zo stom.
Wat vinden jullie ervan en zijn mensen die echt mee spelen met die bingo.

eilleen333

Re: Misleidende reclame postcode loterij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 00:56

Zo gaat dat toch altijd mee gratis loten? Anders zouden ze binnen no time failliet zijn, zo vaak krijg ik dergelijke loten in de bus.
Maar ik gebruik ze dus nooit omdat ik geen zin heb in een abonnement of steeds gebeld worden.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 01:06

Als het aan mij lag konden ze gelijk de deur uit maar mijn man denkt hij valt wel een keer.
Daarom moet ik altijd 1 lot houden zo stom hij valt toch nooit ik had dat lot allang weggedaan.
Kost je elke maand 13,50 zonde van me geld maar ja me man blijft erin geloven.
En dan zeggen ze elke dag in maart een ton jaja behalve het weekend. _-:(

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:08

Gelijk de deur uit is ook een illusie, als je ervanaf wil heb je een behoorlijke dosis doorzettingsvermogen nodig ;)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:23

Klopt , heb er half jaar over gedaan om überhaupt van de loten af te komen .
Automatisch ontvangen en incasseren van bank was een drama om dat op te zeggen .
En nu nog zeker maandelijks post met de super aanbiedingen erin ...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:28

Nee, alleen als je nog geen lid bent moet je ze activeren. Als je al wel lid bent speel je automatisch mee. Het is erg onduidelijk, maar de PCL heeft dit pas op Twitter aangegeven.
De adder ia in deze dat als je denkt dat je moet activeren, je eigenlijk gewoon een extra lot koopt.

Er was laatst ook een prijswinnaar die totaal niets van miljoenenjacht afwist. Ook daar stond Winston gewoon voor de deur.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:32

Daarom speel ik nooit mee. Omdat je altijd wel ergens aan vast zit. Je kan ze erop wijzen maar ik denk dat je geen kant op kan.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:46

Zinzi_jewel schreef:
Klopt , heb er half jaar over gedaan om überhaupt van de loten af te komen .
Automatisch ontvangen en incasseren van bank was een drama om dat op te zeggen .
En nu nog zeker maandelijks post met de super aanbiedingen erin ...

Post bewaren, in een doos doen, baksteen erbij en retour afzender sturen _/-\o_

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:51

Dat wist ik dus niet. Vandaar dat we niks winnen haha nee. Ik dacht dat als je ze kreeg automatisch meespeelde!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:57

Idd toen mijn moeder overleed wilde mijn vader ook de PCL op zeggen, men wat was dat lastig! enveloppen van desbetreffende verdwijnen nu meteen in het oud papier :j

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:01

Ik walg al vanaf dag één van deze loterij.
Wat mij betreft maken die bekende Nederlanders die ambassadeur zijn dat gevoel alleen nog maar sterker.
Die gespeelde blijheid en geluk wat zogenaamd bij deze club zou moeten horen.....bha!!!

Iedereen wéét dat de kans op serieus winnen betrekkelijk klein is bij welke loterij dan ook, maar de handigheid en listigheid van deze loterij om mensen nog meer loten uit de zak te kloppen óf om hun deelnemers te houden of nieuwe te kunnen noteren gaat in mijn ogen véél te ver!!

Ik léés hun post nog niet eens, ook al tref ik ook wel eens enveloppen met een piep klein logo aan in mijn brievenbus.
Dus ik vind die tip van Polly wel een goeie;
Post bewaren, in een doos doen, baksteen erbij en retour afzender sturen _/-\o_

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 14:02

Ja inderdaad een jaar lang bewaren en retour af zender met een steen of zoiets erbij.
Vroeger had je de site .oliebol.nl die bestaat nu niet meer kon je een pakketje hondenpoep laten versturen waar heen je ook maar wilde die zou ik daar wel heen willen sturen en ach dat die valt is triest en erg klein als ik dat lot weg doe nou dan is het huis te klein stelletje bij gelovigen hier thuis.