Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Billy schreef:Dat zijn geen Feyenoorders, dat zijn relschoppers die meereizen naar een wedstrijd om de boel te vernielen. Feyenoorders benadelen hun club niet op deze manier...
Dit. Je hebt voetbalfans en je hebt randdebielen.
vuurneon schreef:In dit geval denk ik; oog om oog, tand om tand. Hun huis maar volledig slopen en kijken hoe ze het vinden als ze de puinhopen zien...
Stelletje apen.
Je kan wel hoge boetes opleggen, maar vraag mij af of ze het uberhaupt kunnen betalen.
Yonker schreef:Hoe moet je dit soort mensen aanpakken dan Janine??
Er waren ook supporters bij die allang een stadionverbod hadden, die geen kaartje hadden of ooit zouden kunnen krijgen. Dus vertel maar wat clubs hier aan moeten doen
Fiffill schreef:De UEFA kan hier weinig aan doen, het gaat hier om gebeurtenissen buiten het stadion.
Het probleem is dat deze mensen weliswaar met een club "meegaan" maar het verder weinig met voetbal te maken heeft. Ze komen puur voor het rellen. Ze gaan vaak niet eens naar de wedstrijd zelf.
In feite zijn het helemaal geen supporters maar gewoon relschoppers, want met voetbal heeft het bar weinig te maken. Een paar eencelligen die het leuk vinden om dingen te slopen en bier te drinken.
Ik ben het er zeker mee eens dat dit aangepakt moet worden maar de vraag is hoe? Wat kunnen clubs hier aan doen? Ze komen niet eens voor de wedstrijd, zien waarschijnlijk dat stadion nooit van binnen, maar slopen wel dingen met een (in dit geval) Feyenoord shirtje aan.
Die clubs zullen ook niet blij zijn met dit soort "aanhang".