Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
demo_love schreef:Je moet je maar afvragen hoe reeël dit filmpje is:
- De 'rijke' man loopt in een drukker gebied en als één iemand helpt, volgen vaak meer. Dus meer kans.
- De 'rijke' man loopt in een andere straat, misschien is het wel een heel ander milieu.
- Je weet niet hoe vaak dit is gefilmd en welk materiaal is gebruikt en welk materiaal is weggeknipt. Je kunt zo elk beeld vormen wat je wilt.
- De 'rijke' man loopt in een drukker gebied en als één iemand helpt, volgen vaak meer. Dus meer kans.
- De 'rijke' man loopt in een andere straat, misschien is het wel een heel ander milieu.
- Je weet niet hoe vaak dit is gefilmd en welk materiaal is gebruikt en welk materiaal is weggeknipt. Je kunt zo elk beeld vormen wat je wilt.
palousa_boy schreef:Ik vraag me toch af wat hier de gedachte achter is. Mensen in pakken zijn allemaal uitzuigers die kapitalen verdienen over de ruggen van zielige, benadeelde bevolkingsgroepen, en verdienen het om die reden niet om geholpen te worden?Opvangen niet, overeind helpen wel. Al wordt je dan aangekeken alsof je van een andere wereld komt.. Als je hun daar weer een goede dag mee geeft, waarom niet?
Ik zou eerder die zakenman laten liggen, die komt toch wel goed terecht op z'n hertenlederen koffer met zachte bekleding aan de binnenkant.
_Summerly_ schreef:palousa_boy schreef:Ik vraag me toch af wat hier de gedachte achter is. Mensen in pakken zijn allemaal uitzuigers die kapitalen verdienen over de ruggen van zielige, benadeelde bevolkingsgroepen, en verdienen het om die reden niet om geholpen te worden?Opvangen niet, overeind helpen wel. Al wordt je dan aangekeken alsof je van een andere wereld komt.. Als je hun daar weer een goede dag mee geeft, waarom niet?
Ik zou eerder die zakenman laten liggen, die komt toch wel goed terecht op z'n hertenlederen koffer met zachte bekleding aan de binnenkant.