Eliza twittert terwijl haar man dood gaat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Eliza twittert terwijl haar man dood gaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 10:01

Anoniem

Re: Eliza twittert terwijl haar man dood gaat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:03

Ik had het ook gelezen inderdaad. Vind het inderdaad heel heftig voor d'r, maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat op die manier iedere seconde op Twitter moet. Prima dat ze op twitter leeft, maar het lijkt me helemaal vreselijk als je als familie zijnde eerder op twitter leest dat je oom/neef/zoon/collega overleden is dan dat je het van z'n vrouw/vriendin hoort?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 10:05

Die gedachte had ik ook..
Ik kan mn mening nog niet helemaal verwoorde...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:06

Ik vind het erg sneu als je je leven zo open en bloot moet gooien. Dan mis je toch iets lijkt me.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:07

Ik snap het enigszins wel, maar om nou zelfs de auto erop te zetten vind ik ergens ook wel een beetje bizar :=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:08

Er staat dat ze er 'steun uit haalt'.

Lekker laten gaan. Ze heeft schijnbaar die warme deken nodig. Wie zijn wij om haar dan te bekritiseren?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 10:09

eenitraM schreef:
Er staat dat ze er 'steun uit haalt'.

Lekker laten gaan. Ze heeft schijnbaar die warme deken nodig. Wie zijn wij om haar dan te bekritiseren?

Bekritiseren is wel het laatste wat ik wil met dit topic.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:43

Iedereen is anders. Dat beseffen helpt om dit te begrijpen. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee. Al zou ik het zelf niet doen.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:43

LZP -> NM

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:46

Ik zou het zelf ook nooit doen. Voor mij is het toch een teken dat ze haar eenzaam voelt, dat ze dit met haar volgers op twitter moet delen en niet meer haar vrienden of familie.

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:50

Ketly schreef:
Ik zou het zelf ook nooit doen. Voor mij is het toch een teken dat ze haar eenzaam voelt, dat ze dit met haar volgers op twitter moet delen en niet meer haar vrienden of familie.

Dit wilde ik ook zeggen, maar ik denk dat het gewoon een verslaving is geworden.. Dat ze in paniek is wat ze vermeld had en daarom haar hart even wilt luchten op twitter.. ?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:52

Ik vind het in- en intriest dat iemand blijkbaar zo veel aandacht en vrienden tekort komt dat ze dergelijk nieuws op social media gaat gooien.
Sowieso vind ik dat veel mensen veels te veel dingen en ook persoonlijke dingen op social media zetten.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:53

Ik kan begrijpen dat ze het op twitter zet. Dat is al jaren haar uitlaatklep. Ze had zelf vast ook niet kunnen weten toen ze het bericht over de politie helicopter plaatste, haar dit te wachten stond.
Iedereen verwerkt dit soort trauma op zijn eigen manier. Hoe je het zelf gaat verwerken kun je pas weten als je het meegemaakt hebt, of het meemaakt.
Ik wens Eliza en alle nabestaanden heel veel sterkte

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:55

Andere mensen zetten hun wel en wee op Bokt (daar is menig HK-topic het bewijs van), deze vrouw zet alles op Twitter. Ieder zijn of haar keuze. (Het zou niet mijn manier zijn. Maar als het prettig voelt voor haar, so be it.)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:57

Ketly schreef:

Eens. Ik vind het heel triest dat ze dit nodig heeft. Het lijkt me niet echt 'normaal'. Buiten dat lijkt het me moeilijk voor de nabestaanden die het op deze manier te weten komen. Verder maakt het mij persoonlijk niet uit als zij er steun uit kan halen is dat alleen maar goed.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:05

Ik vind het ook wel vreemd := Dat je op zo'n moment bezig bent met twitter dat snap ik al helemaal niet, maar goed... Denk dat ze eraan verslaafd is sowieso.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:10

Anoniem schreef:
Ik had het ook gelezen inderdaad. Vind het inderdaad heel heftig voor d'r, maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat op die manier iedere seconde op Twitter moet. Prima dat ze op twitter leeft, maar het lijkt me helemaal vreselijk als je als familie zijnde eerder op twitter leest dat je oom/neef/zoon/collega overleden is dan dat je het van z'n vrouw/vriendin hoort?

Dit vind ik dus ook. Neem aan dat hij ouders heeft, misschien broers/zussen en anders overige familieleden. Straks worden die gecondoleerd door mensen die het op Twitter hebben gelezen terwijl ze zelf van niets weten.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:13

Compleet gestoord..

"Ik sta in de krant.."

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:13

lees het artikel nu net pas. Ik denk dat ze zelf in shock was en vanwege haar verslaving automatisch alles op twitter heeft gegooid. op zich geen problemen mee, een ieder doet het anders. Ik heb geen idee wat ik zou doen (oke heb totaal geen enkele social media haha). Alleen die auto kreeg ik wel de kriebels van....

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:19

Eliza is gisteren in de uitzending geweest op 538 die hadden haar gebeld. Ik heb het helaas niet gehoord, maar begreep wel dat het verhaal anders is om te luisteren dan om te lezen. Mijn eerste reactie was ook WHUT?? maar geef toe in de huidige maatschappij is er nog maar weinig geheim toch, ook al zou dit ook niet mijn manier zijn....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:23

Ik hoorde haar gister op Q-music. Wat een verschrikkelijk verlies, en zo jong nog.
Ze wilde er vooral mee aangeven dat het leven werkelijk zo voorbij kan zijn.
Ze vroegen van de radio ook wat haar man ervan gevonden zou hebben dat ze alles op Twitter plaatste. Zij gaf aan dat hij heel vaak met haar meekeek en vaak aangaf 'dat moet je plaatsen!' en dat hij het vast nu ook zo had gewild...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:40

Jannepauli schreef:
Compleet gestoord..

"Ik sta in de krant.."

Je trekt het nu compleet uit z'n verband. (kon het niet laten haar tweets op te zoeken)

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:42

Was niet bekend met dit verhaal, maar bizar is het.
Een vriend van mij noemt het sociale incontinentie, om je hele leven op straat te gooien.
Als je tegenwoordig met het ov reist kletst er bijna niemand meer, 9 van de 10 mensen kijkt naar zijn wereld door een schermpje ( die ene baalt omdat de batterij leeg is óf omdat hij zoals ik niet mee doet in die wereld.)
En ja, als je daar dan gevoelig voor bent is dát ook je uitlaatklep.
Een vriendin van mij ging laatst in haar kroeg geweldig uit haar dak bij het horen van een van haar favoriete nummers.
Nog vóór ze er zélf over kon beginnen hadden mensen "haar "filmpje al gezien. |o
In feite houd deze Eliza ons in deze een spiegel voor, doe er je voordeel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:45

De trouwfoto zegt al genoeg. Straalt bepaald geen vreugde uit

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:47

Morganlefay schreef:
De trouwfoto zegt al genoeg. Straalt bepaald geen vreugde uit

Nouja, wat een nare reactie. :(