Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Finliox schreef:Ik ben het met je eens. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.
Toch vind ik de aanslag niet acceptabel (ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die het wel acceptabel vinden). Als je je zo beledigd voelt kan je toch gewoon niet meer naar dat blaadje kijken? Daar knal je iemand toch niet om neer? Of ben ik nou zo naïef?
Jolliegirl schreef:Ben het met je eens.
Mij verbaast het niets dat ze na zoveel waarschuwingen nu maar eens actie hebben ondernomen..
Dat het zo extreem uitgepakt heeft hoefde van mij nou ook weer niet...
Maar vind het wel een stukje eigen schuld...en vooral lekker doorgaan nu daar in Parijs..
denice schreef:In mijn ogen is dit soort extreme satire gewoon bedoelt om mensen uit te dagen en te kijken hoe ver rekbaar de vrijheid van meningsuiting is.
Sleeper schreef:Jolliegirl schreef:Ben het met je eens.
Mij verbaast het niets dat ze na zoveel waarschuwingen nu maar eens actie hebben ondernomen..
Dat het zo extreem uitgepakt heeft hoefde van mij nou ook weer niet...
Maar vind het wel een stukje eigen schuld...en vooral lekker doorgaan nu daar in Parijs..
Ik hoop dat dit gewoon slecht gekozen woorden zijn. "een stukje eigen schuld"
Goof schreef:denice schreef:In mijn ogen is dit soort extreme satire gewoon bedoelt om mensen uit te dagen en te kijken hoe ver rekbaar de vrijheid van meningsuiting is.
Dat dus.
Ik denk dat alle ellende makkelijk voorkomen had kunnen worden en nog steeds voorkomen kan worden als men eens stopt met provoceren.
Pas je aan en houd het leuk voor alle partijen, dan is iedereen gelukkig.