Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:En jullie denken dat het helpt....
Ik mag mij gezegend voelen dat we in een land als dit leven met sociale zekerheid en goed zorgstelsel. Ga eens kijken naar andere landen, daar is het veel slechter als dit. Daar krijg je geld voor een rugzak te kopen en zoek het dan maar uit.
Ik vond dit land ook een tijd slecht maar als je ziet wat voor een stelsel we hebben. Als je een ongeluk krijgt ben je met 370 euro klaar en in een ander land mag je je portemonee trekken. Als je je werk verliest heb je geld achter de hand en in een ander land mag je op straat gaan zwerven.
Als je je rekeningen niet kan betalen kan je meestal nog een betalingsregeling treffen met het bedrijf... En we hebben met zijn alle deze poepsnoeters gekozen dus....
purny schreef:En jullie denken dat het helpt....
Citaat:Ik mag mij gezegend voelen dat we in een land als dit leven met sociale zekerheid en goed zorgstelsel.
purny schreef:En jij denkt dat als je daar met zijn allen staat dat de plannen teruggedraaid worden...
purny schreef:WW is 70% van je laatst verdiende loon, bijstand is nog minder. Dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?
Ik denk niet dat een grote demonstratie Den haag af laat remmen in hun plannen...
8nnemiek schreef:purny schreef:WW is 70% van je laatst verdiende loon, bijstand is nog minder. Dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?
Ik denk niet dat een grote demonstratie Den haag af laat remmen in hun plannen...
Maar er is een minimum voor de bijstand he. Voor een alleenstaande is dat rond de 1000 euro dacht ik..
NathalietjeB schreef:zolang ze daar bij t kabinet zien dat we nog steeds kansloos geld over de balk smijten, en onder t mom van goed doel terwijl je iemand anders zijn bank rekening spekt.