Voorbeeld:

Kan iemand mij uitleggen waar deze "hype" ineens vandaan komt? Iedereen besluit ineens plotseling zn FB account te verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Izmir_Condor schreef:Ooooh no offence, maar ik word hier zo gestoord van! Van die mensen die nu ook ineens zeggen van "Ja mijn privacy is weg! Ik ga van Facebook af. Ze mogen niet in mijn privé!" etc etc. Maar ondertussen wel al statussen plaatsen als er een scheet dwarszit, of familieruzies via openbare statussen uitvechten, hé
Izmir_Condor schreef:Ooooh no offence, maar ik word hier zo gestoord van! Van die mensen die nu ook ineens zeggen van "Ja mijn privacy is weg! Ik ga van Facebook af. Ze mogen niet in mijn privé!" etc etc. Maar ondertussen wel al statussen plaatsen als er een scheet dwarszit, of familieruzies via openbare statussen uitvechten, hé![]()
Op zich kan ik het best begrijpen dat het echt niet fijn is als Facebook gaat vragen of je je laatste 3 gemaakte foto's wil plaatsen.. Maar ik vind dat je zelf wel een beetje verantwoordelijk bent voor wat je er op zet en wat niet. M.a.w je bepaalt zelf in hoeverre ze kunnen 'meekijken'.