Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Oh ik heb een keer erger gehad
Bus was helemaal vol. En bij een vierzitten zaten 3 oude dames te praten. En er was 1 stoel vrij. Ik vroeg netjes of ze haar tas aan de kant wou doen zodat ik daar kon zitten.
Toen zei ze nog nee ookToen ( beetje eigenwijs) ben ik tussen hun in gaan staan. In dat middenstukje waar ze zaten en zo konden ze elkaar niet meer zien. Ik bleef die vrouw toen glimlachend aankijken en toen deed ze haar tas op haar schoot en kon ik zitten.
verootjoo schreef:Haha ja, sommige mensen gaan zelfs in de stoel aan t gangpad zitten en zetten hun tas bij t raam
MarlindeRooz schreef:verootjoo schreef:Haha ja, sommige mensen gaan zelfs in de stoel aan t gangpad zitten en zetten hun tas bij t raam
Dit doe ik ook altijd, maar ik ga ALTIJD aan de kant als iemand het me vraagt.
Komt omdat ik altijd een serie oid kijk en dan bij het raam zitten geeft te veel licht.
Maureen95 schreef:Oh ik heb een keer erger gehad
Bus was helemaal vol. En bij een vierzitten zaten 3 oude dames te praten. En er was 1 stoel vrij. Ik vroeg netjes of ze haar tas aan de kant wou doen zodat ik daar kon zitten.
Toen zei ze nog nee ook Toen ( beetje eigenwijs) ben ik tussen hun in gaan staan. In dat middenstukje waar ze zaten en zo konden ze elkaar niet meer zien. Ik bleef die vrouw toen glimlachend aankijken en toen deed ze haar tas op haar schoot en kon ik zitten.
imd schreef:En ja, vrijwel alle mensen die ik ken zitten liever alleen dan naast een wildvreemde. Jij (degene die daarover postte) niet dan? Dan ben je waarschijnlijk een uitzondering
Kaus schreef:verootjoo schreef:Haha ja, sommige mensen gaan zelfs in de stoel aan t gangpad zitten en zetten hun tas bij t raam
Ik vind dat er zo asociaal uit zien. Je geeft naar mijn idee echt de indruk dat je niemand naast je wilt...
Ik heb altijd mijn tas tussen mijn voeten op de grond.
imd schreef:Ik heb ook altijd m'n tas op de stoel, gewoon omdat ik m dan niet vergeet, niet hoef te bukken, hij niet zo vies wordt, etc. Maar als mensen op een normale manier vragen of ze naast me kunnen zitten, zal ik ook altijd "ja natuurlijk" zeggen. Geen probleem!
En ja, vrijwel alle mensen die ik ken zitten liever alleen dan naast een wildvreemde. Jij (degene die daarover postte) niet dan? Dan ben je waarschijnlijk een uitzondering![]()
Overigens, als ik zie dat de trein vol raakt en er komen mensen mijn kant op, haal ik 'm al weg. Maar soms zit ik te lezen/dromen en merk ik het echt niet, dan moet je 't dus gewoon even vragen en alsnog geen probleem.