Help ons in de strijd tegen HIV en Aids! (Dance4Life)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Help ons in de strijd tegen HIV en Aids! (Dance4Life)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 21:20

Hallo Bokkers,

Sanne (Doxlover) en ik (Joyce) zijn hard op zoek naar lieve mensen die wat centjes kunnen missen, en dus samen met ons de strijd tegen HIV en Aids aan willen gaan...

HIV/Aids, wie kent het niet. De ziekte die miljoenen mensen in de wereld ziek maakt, de ziekte die duizenden mensen per dag infecteert, deze ziekte kunnen wij stoppen door Dance4life te steunen, zodat hun de juiste voorlichtingen kunnen geven. Deze voorlichtingen zijn niet gratis, en daarom zet onze school zijn beste beentje voor om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Dance4Life.

Wij hebben de mogelijkheid gekregen een sponsorloop te lopen en profielen aan te maken op http://scholenactie.dance4life.nl/ waar mensen (doormiddel van internetbankieren) ons kunnen sponsoren. Wij kunnen op geen enkele manier bij dit geld, waardoor we jullie voor de volle 100% kunnen verzekeren dat het regelrecht naar het goede doel gaat.

Wij hebben een voorlichting gehad op school, en dit heeft ons allebei zo erg aangegrepen, dat we hebben besloten alles op alles te zetten zoveel mogelijk geld binnen te halen.
Helaas gaat dit allemaal nog niet zo soepel, en staat mijn tussenstand op 10 euro en die van Sanne op 65.
Ons doel is om beide (dus ik en Sanne) 150 euro op te halen, wat ons samen dus al 300 euro zou opleveren voor Dance4Life.

Helaas hebben wij geen geldboom in de tuin, dus zijn we hard op zoek naar geweldige, lieve mensen die wat centjes kunnen missen en ons/Dance4Life willen steunen.

Als wij sowiso al 50 euro hebben opgehaald, zijn we welkom in de Heineken Music Hall op 1 december, waar wij een groot dagdeel non-stop gaan dansen tegen HIV/AIDS.

Waarom alles om dansen draait? Omdat dansen een wereldtaal is, een taal die door iedereen gesproken word. Afrikaansen mensen zullen nederlands niet begrijpen, en andersom ook niet, maar de dans van elkaar begrijpen we wel.

Het volgende Filmpje hebben wij opgenomen om een persoonlijk beeld te scheppen bij ons, zodat je niet aan iemand zonder gezicht doneert.
Het filmpje is een beetje donker en het geluid niet zo hard...

Dus kom in actie en steun ons/Dance4Life!

Alvast heel, heel erg bedankt

Groetjes, Joyce en Sanne

Wij willen vragen de bedragen op onze profielen wat gelijk te houden

Hillady

Re: Help ons in de strijd tegen HIV en Aids! (Dance4Life)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:00

Yay!

tamary

Re: Help ons in de strijd tegen HIV en Aids! (Dance4Life)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:19

Omdat Inzamelingsacties niet toegestaan zijn op Bokt plaats ik hier een slotje.