Ik ben op bokt vast niet de enige die gelooft dat de Illuminati bestaat. Ik ben er zelf trouwens zwaar tegen.
Wat zijn jullie gedachten hierover? Brand los!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke555 schreef:Ik weet het eigenlijk wat ik ervan vind, ik schenk er niet zoveel aandacht aan
LadyMadonna, wat bedoel je met "vrij metselaars"?
LadyMadonna schreef:Illuminatie (vrij metselaars) hebben sowieso bestaan. Bestaan ze nog steeds? Geen idee.
Ik denk dat jij iets anders bedoelt aangezien je "zwaar tegen bent"
_San87_ schreef:LadyMadonna schreef:Illuminatie (vrij metselaars) hebben sowieso bestaan. Bestaan ze nog steeds? Geen idee.
Ik denk dat jij iets anders bedoelt aangezien je "zwaar tegen bent"
Illuminatie is wel wat anders dan de vrijmetselaars. Het is wel ontstaan vanuit de Beierse vrijmetselarij, en reformatie van de kerk was het hoofddoel. Het precieze ontstaan van de Illuminatie (letterlijk 'De Verlichten') is onduidelijk.
Resistance schreef:Ik geloof juist dat ze bestaan.We worden steeds erger gecontroleerd, net las ik weer een topic met dat je mogelijk je kinderen niet meer alleen thuis mag laten onder de 12 jaar. We worden afgeleid met allemaal mooie dingetjes zoals iPhones en dat soort dingen, en ondertussen hebben we steeds minder controle over ons eigen leven. We zijn met zijn allen verblind.
_San87_ schreef:Resistance schreef:Ik geloof juist dat ze bestaan.We worden steeds erger gecontroleerd, net las ik weer een topic met dat je mogelijk je kinderen niet meer alleen thuis mag laten onder de 12 jaar. We worden afgeleid met allemaal mooie dingetjes zoals iPhones en dat soort dingen, en ondertussen hebben we steeds minder controle over ons eigen leven. We zijn met zijn allen verblind.
Heb je inmiddels je alu hoedje al gefabriceerd?
Resistance schreef:Ik geloof juist dat ze bestaan.We worden steeds erger gecontroleerd, net las ik weer een topic met dat je mogelijk je kinderen niet meer alleen thuis mag laten onder de 12 jaar. We worden afgeleid met allemaal mooie dingetjes zoals iPhones en dat soort dingen, en ondertussen hebben we steeds minder controle over ons eigen leven. We zijn met zijn allen verblind.