Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:ook de 'chaga' kop nodigt dat soort opmerkingen extra opmerkingen uit..
vind het strak door iedereen heenkijken ook niet erg sociaal van haarzelf.. hierdoor krijg je idd opmerkingen als 'ben je preuts'.. ook niet sociaal, maar het is wel zo dat wat je uitstraalt je ook terug ontvangt.
Citaat:Het volgen is grotendeels veroorzaakt vermoedelijk door het feit dat ze iedereen compleet negeert en er nogal hautain bijloopt zonder een groet te retourneren?
elenaMM77 schreef:hmm ze tellen 'gewoon groeten' ook mee als sexuele opmerking.. of 'you're beutifull'. of hi baby (als in hi schatje)..
Vjestagirl schreef:Ik denk dat net zo goed vrouwen zijn die mannen op deze manier aanspreken als ze langslopen.
renee16 schreef:Vjestagirl schreef:Ik denk dat net zo goed vrouwen zijn die mannen op deze manier aanspreken als ze langslopen.
Wel??
Tja, ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk..
Zie mezelf of mijn vriendinnen nog niet lopen fluiten als er een mooie man voorbij komt. Zou het eigenlijk wel hilarisch vinden als ze het wel zouden doen.
Zelf heb ik er, (letterlijk & figuurlijk) de ballen niet voor..
Shadow0 schreef:Ayasha schreef:Het meelopen zou ik ook niet appreciëren maar gebeurt wellicht ook omdat ze te mottig is om te groeten.
Is groeten verplicht dan? In een stad als New York is dat nogal wat. Ik groet ook niet iedereen op Utrecht CS.