vliegmaatschappij Transavia wil prijsvechter worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NYC

vliegmaatschappij Transavia wil prijsvechter worden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 18:43

Zucht...
Alweer een vliegmaatschappij die de goedkoopste wil zijn. Begrijp mij niet verkeerd, ik hou ook van goedkoop. Maar vaak word er wel zo bezuinigd dat het het reiscomfort niet ten goede komt.

Op de vliegvakantie's binnen de EU vloog ik altijd met Transavia, niet te duur en wel comfortabel. 1 keer met een prijsvechter heel goedkoop gevlogen, nooit, never weer! :')

Vliegen jullie met goedkope maatschappijen?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:58

Ik vlieg vrijwel altijd met easyjet, niets over te klagen. Zeker nu je je boarding pass gewoon op je telefoon kan zetten +:)+

Anoniem

Re: vliegmaatschappij Transavia wil prijsvechter worden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:04

Daarom vliegen wij liever met Turkish Airlines met 3 uur tussenstop op Istanbul als we naar Egypte gaan dan dat we rechtstreeks met Transavia vliegen...

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:01

Ik vlieg 1x per maand met ryanair en terug met wizzair. Wizzair is ietsje duurder, maar idd wel beter reiscomfort. Maar net met ryanair een retourtje geboekt voor 39,00!! dan zit ik wel even 2 uurtjes ongemakkelijk hoor :+

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:02

Als je meer service wil kan je natuurlijk ook gewoon met KLM, British Airways, Lufthansa of Air France vliegen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:17

Pff heb nu 1 keer met transavia gevolgen. Niets mis mee hoor ik absoluut niet verwend zijn!! Maar ik ben iemand die geen half uur kan stilzitten dus dan is zo'n klein vliegtuig echt killing..
Ga in oktober met mijn ouders nog een keertje met z'n allen. Die reis krijg ik cadeau. Heel lief. We hadden een optie waarbij we heen met air mailta zouden vliegen en terug met KLM. Oooh heerlijk dacht ik. Foutje gemaakt door het bureau, optie was al weg. Nu heen en terug met transavia. Zie nu al tegen het stilzitten op....

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:27

Ik heb zo'n ontzettende hekel aan Transavia :') Ik ben 1.78m lang en ik pas gewoon niet in die stoelen := Voor korte vluchten van max. 2 uur gaat het nog wel, maar langer is echt vreselijk. Probeer vaak stoelen bij de nooduitgang te boeken, maar dat is ook niet altijd mogelijk. Hoeveel minder comfort zou je krijgen zodra ze besluiten prijsvechter te worden? Veel oncomfortabeler dan dit kan voor mij al bijna niet! :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:34

Gok dat je met 1.78m nog best aardig weg komt, gemiddelde man is langer :+

T is even behelpen in zo'n vliegtuig maar voor een korte vlucht vind ik het prima. Ben liever ergens gewoon lekker goedkoop!

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 10:23

Tsja... lekker goedkoop heeft inderdaad ook mijn voorkeur. En bijkomend voordeel: omdat ze goedkoper zijn compenseren ze dat dan wel door krappere plaatsen, soms dubbele boekingen, maar het gevolg is wel dat er meer mensen in één vliegtuig gaan. Beter voor het millieu :) (of eigenlijk minder slecht, maar toch...)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 15:09

Tot nu toe alleen maar KLM en Delta gevlogen, aankomende zaterdag voor de eerste keer United. Ik vind een prijsvechter geschikt voor Europese bestemmingen, langer dan 3 uur gewoon KLM