Rusland geforceerd om twee 'vrouwen' te laten trouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Rusland geforceerd om twee 'vrouwen' te laten trouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 22:19

Goed, echt vrouw is één van de twee dan niet en het gaat in principe gewoon om een hetero stel, maar ik vind het echt prachtig dat ze het gewoon konden doen, want ja.. Alina is gewoon man en een hetero stel mag gewoon trouwen in Rusland, of die nou een jurk aan heeft of niet. :D Heerlijk dat ze de autoriteiten zo een hak hebben kunnen zetten.

Bron http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140821_01226730

Afbeelding

Citaat:
Alison Brooks en Alina Davis gaven elkaar vorige week in Moskou het ja-woord. Op het eerste zicht lijkt het gewoon om een lesbisch huwelijk te gaan, maar het is wel degelijk een heterostel dat elkaar eeuwige trouw beloofde.
Alina Davis (23) en Alison Brooks (19) zijn vorige week getrouwd als man en vrouw. Dmitry Kozhukhov, Alina’s echte naam, legt in The Huffington Post uit dat hij wel degelijk een heteroseksuele man is en zich aangetrokken voelt tot vrouwen. Hij voelt zich beter in vrouwenkleren en beschrijft zich daarom als androgyn. ‘Ik vind vrouwen mooier dan mannen. Idealiter heeft een persoon zowel mannelijke als vrouwelijke kenmerken’, legt hij uit.

Het scheelde geen haar of de conservatieve huwelijkswetgeving in Rusland had een stokje voor het huwelijk van Alison en Alina gestoken. Omdat het wel degelijk om een heteroseksuele relatie ging, konden de autoriteiten echter niet ingrijpen. Het stel hoopt nu dat ze een postieve boodschap stuurt naar andere Russen in ongebruikelijke relaties.

Alison vertelt dat zij de eerste stap zette in hun relatie. Ze wist naar eigen zeggen meteen dat Alina een man was. ‘Ik stapte op haar af en zei dat ze erg mooi was.’ De vrouw hoopt dat ze samen minstens twee kinderen zullen krijgen.

En voor een uitgebreidere versie en interview
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ation.html
Laatst bijgewerkt door ElineS op 22-08-14 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Re: Rusland geforceerd twee 'vrouwen' te laten huwelijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 22:22

Misschien moet je van je topictitel even fatsoenlijk Nederlands maken?

Verder, tja... Volgens mij zijn ze stiekem ook nog een tweeling, als ik die foto zie :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 22:51

Excuus, zit in een andere taal te denken en dan werkt mijn Nederlands niet altijd mee. De titel is wat gebrekkig :') . Zo beter :)

Ze lijken inderdaad ontzettend op elkaar. De man is best een mooie vrouw... Vind het wel wat leuks hebben dat ze op elkaar lijken en dan ook nog in dezelfde jurk aan komen wandelen.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 22:57

.
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 22:57

Ik moet nog echt kijken welke nou de man is haha xD
Wel cool dat ze dit zo als statement doen :D

ElineS

Re: Rusland geforceerd om twee 'vrouwen' te laten trouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 23:05

De rechter is de man :P Alina

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:05

Nou, ze lijken wel erg op elkaar zeg!

Fijn dat ze gewoon gedaan hebben wat ze graag wilden doen. Imo moet er eens een keer een eind komen aan dat achterlijke gedoe in Rusland.
Vorig jaar was er op de Franse tv een documentaire over een homoseksuele jongen op een Russische middelbare school, die dagelijks uitgescholden en mishandeld werd door zijn klasgenoten. Leraren maakten ook telkens genante opmerkingen tijdens de lessen enz. Op een gegeven moment is de jongen een gesprek aangegaan met de directrice van de school, waarbij gefilmd werd zonder dat die vrouw het wist. Nou, wat ze allemaal zei.. Om misselijk van te worden. Het zou zijn eigen schuld zijn dat hij zo behandeld werd, want hij zonderde zich expres af van de rest door een homo te zijn. Verschrikkelijk om te horen, ook om te zien trouwens hoe die jongen in zijn vel zat. Het was namelijk zo dat zelfs zijn ouders niets meer met hem te maken wilden hebben, en hem uit schaamte t.o de rest van de familie, zomaar uit huis hadden gedropt.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:18

Haha *doet ashton k*utcher* "BURN" :')

Edit ashton poedersuiker?! Please bokt :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:26

Dat wij in Nederland zo makkelijk over homo-huwelijken denken is eigenlijk best een unicum. Er zijn nog heel veel landen die dit niet of gedeeltelijk toestaan. Ook "verrassende" landen als de VS enzo. Het is ook wel erg makkelijk om te zeggen dat het land achterlijk doet. Ieder land heeft zijn eigen normen en waarden, en hoe naar het in onze oren soms ook klinkt, je moet die landen niet veroordelen, omdat alles zijn tijd nodig heeft.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:30

heidy_wilco schreef:
Dat wij in Nederland zo makkelijk over homo-huwelijken denken is eigenlijk best een unicum. Er zijn nog heel veel landen die dit niet of gedeeltelijk toestaan. Ook "verrassende" landen als de VS enzo. Het is ook wel erg makkelijk om te zeggen dat het land achterlijk doet. Ieder land heeft zijn eigen normen en waarden, en hoe naar het in onze oren soms ook klinkt, je moet die landen niet veroordelen, omdat alles zijn tijd nodig heeft.

Nee, ben ik met je eens, maar ik bedoel met achterlijk eigenlijk meer inhumaan. Homoseksualiteit is niet een misdaad of iets waar iemand controle over heeft, dus imo is het gewoon niet correct om iemand daarmee lastig te vallen. Zolang er natuurlijk geen andere mensen onder lijden, zoals bij pedofilie/pedoseksualiteit, want daarvan begrijp ik dat er mensen tegen zijn.

_Zoe

Re: Rusland geforceerd om twee 'vrouwen' te laten trouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:35

Vind de man knapper dan de vrouw, man lijkt op vrouw en de vrouw lijkt een dragqueen :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:35

Ik had het ook al gelezen. Zou dit nu het toppunt van narcisme zijn, met je spiegelbeeld trouwen? :+
Ik hoop trouwens dat ze nog lang gelukkig mogen zijn :) .

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:55

Arc_En_Ciel schreef:
heidy_wilco schreef:

Nee, ben ik met je eens, maar ik bedoel met achterlijk eigenlijk meer inhumaan. Homoseksualiteit is niet een misdaad of iets waar iemand controle over heeft, dus imo is het gewoon niet correct om iemand daarmee lastig te vallen. Zolang er natuurlijk geen andere mensen onder lijden, zoals bij pedofilie/pedoseksualiteit, want daarvan begrijp ik dat er mensen tegen zijn.

Ja, het is helaas ook inhumaan, maar "helaas" is de cultuur daar zo anders. Wat voor ons inhumaan is, is voor hun normaal. Vergeet niet dat het een ontzettend gelovig land is, voor hun is het homo zijn eigenlijk gewoon nog een zonde. Wat het alleen nog wat erger maakt, is dat zulke mensen geen rechten hebben...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:08

_Zoe schreef:
Vind de man knapper dan de vrouw, man lijkt op vrouw en de vrouw lijkt een dragqueen :')

_O- Dat vind ik ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:16

heidy_wilco schreef:

Amerika is de laatste paar maanden anders heel goed bezig op het gebied van homohuwelijk toestaan in verschillende staten :)

Ik vind dit echt prachtig haha, lekker voor je, Rusland.. _O-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:18

Rebeccaa schreef:
heidy_wilco schreef:

Amerika is de laatste paar maanden anders heel goed bezig op het gebied van homohuwelijk toestaan in verschillende staten :)

Ik vind dit echt prachtig haha, lekker voor je, Rusland.. _O-

Daarom zeg ik ook: Er zijn nog heel veel landen die dit niet of gedeeltelijk toestaan.
Daar valt de VS ook onder. Het gaat beter inderdaad, maar ze zijn er nog niet. Niet alleen dat ene zinnetje lezen, maar lees het even in context en dat weet je wat ik bedoel.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 01:11

heidy_wilco schreef:
Ja, het is helaas ook inhumaan, maar "helaas" is de cultuur daar zo anders. Wat voor ons inhumaan is, is voor hun normaal. Vergeet niet dat het een ontzettend gelovig land is, voor hun is het homo zijn eigenlijk gewoon nog een zonde. Wat het alleen nog wat erger maakt, is dat zulke mensen geen rechten hebben...

Helaas wel.. Ik vind het eigenlijk vrij bijzonder dat mensen die intelligent zouden moeten zijn, zo vast blijven hangen in de normen en waarden die vanuit het geloof zijn meegegeven.
Natuurlijk is het niet zo makkelijk, maar Rusland is toch vrij extreem t.o homoseksualiteit, en naar mijn weten wonen er geen mentaal achtergestelde mensen in Rusland, dus dan zouden politici toch in staat moeten zijn om een eigen mening te vormen over zo'n onderwerp? Het is 2014.. Ik snap dat geloof een rol speelt, maar mensen zijn toch niet gestoord?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 01:28

Arc_En_Ciel schreef:
heidy_wilco schreef:

Helaas wel.. Ik vind het eigenlijk vrij bijzonder dat mensen die intelligent zouden moeten zijn, zo vast blijven hangen in de normen en waarden die vanuit het geloof zijn meegegeven.
Natuurlijk is het niet zo makkelijk, maar Rusland is toch vrij extreem t.o homoseksualiteit, en naar mijn weten wonen er geen mentaal achtergestelde mensen in Rusland, dus dan zouden politici toch in staat moeten zijn om een eigen mening te vormen over zo'n onderwerp? Het is 2014.. Ik snap dat geloof een rol speelt, maar mensen zijn toch niet gestoord?

Rusland heeft helaas niet in de grondwet staan: Vrijheid van meningsuiting. Als ze al hun mening geven (ookal is het een hoogstaand politicus) dan komen ze wel in de gevangenis of worden achteruit geschoven. Het is wel allemaal: Ja Putin, Nee Putin, ben ik het helemaal mee eens, Amen.