Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Met name op het gebied van de landbouw mag het van Rutte wel wat sneller. "We hebben een heel sterke landbouwsector, we zijn de tweede exporteur ter wereld. Het zou voor onze landbouwsector heel goed nieuws zijn als onze drinkyoghurtjes ook in Amerika verkocht kunnen worden."
Nic schreef:Het komt zowel Rutte als Amerika wel goed uit allemaal, want met deze boycot is het draagvlak om die zogenaamd vrije handelsverdrag met USA er wat sneller doorheen te jassen een stuk groter
http://nos.nl/artikel/640304-rutte-haas ... ag-vs.htmlCitaat:Met name op het gebied van de landbouw mag het van Rutte wel wat sneller. "We hebben een heel sterke landbouwsector, we zijn de tweede exporteur ter wereld. Het zou voor onze landbouwsector heel goed nieuws zijn als onze drinkyoghurtjes ook in Amerika verkocht kunnen worden."
Veel waren tegen dit verdrag, vooral omdat wij dan genetisch gemanipuleerd voedsel en hormoonvlees moeten importeren.
Knakker schreef:in een ander topic heb ik net ook mijn zorgen geuit.
Rusland zit iedereen te treiteren en vormt samen met China 1 groot front.
In Irak zitten ze iedereen die een beetje niet moslim is af te schieten.
Dan hebben we het nog niet over wat er in Israel en de Gazastrook gebeurd.
Waar loopt dit op uit.....
Knakker schreef:ja, het maakt Poetin ook in eigen land waarschijnlijk niet populairder
MarlindeRooz schreef:Ik werk in een groentewinkel en ik heb al 2 keer de opmerking gehad van "eens kijken hoeveel er uit Nederland komt, want dat moet nu wel want anders raken de telers het niet kwijt".
Volgens mij gaat rusland hier meer last van hebben dan wij, en dat is ook de bedoeling. Ik vind Rusland, vooral die Poetin. Dat is echt een engerd.Maar dat is tot nu toe elke leider van Rusland geweest. Of ze nou oneerlijk of eeeh oneerlijk aan de macht kwamen.