Adriana en de 37-jarige Leandro zijn allebei als klein kind in de steek gelaten door hun ouders in Brazilië, maar weten weinig meer uit die tijd. Ze kwamen uit verschillende steden toen ze elkaar ontmoetten en trouwden, hoewel niet volgens de wet, zeven jaar geleden. Ondertussen heeft het gelukkig paar een dochter van zes jaar oud, zo meldt The Daily Mail.
Radio
Ze waren allebei op zoek naar hun biologische moeder, waarvan ze allebei wisten dat ze Maria zou heten. Aangezien het een veel voorkomende naam is in Brazilië hadden ze niet bedacht dat het wel eens dezelfde vrouw kon zijn, tot afgelopen week. Adriana had in haar zoektocht naar haar moeder een radiostation ingeschakeld. Dat had succes, want deze week werden moeder en dochter succesvol herenigd bij Radio Globo in de studio. Aan het eind van het interview onthulde de moeder dat ze ook nog op zoek was naar haar zoon Leandro. Al snel wordt het duidelijk dat die zoon, de broer van Adriana, de man is waar ze al jaren mee samen is.
Bij elkaar
Vanaf daar werd het vrij snel een dramatische uitzending. Adriana begint hard te huilen en weet alleen nog te melden dat het om haar man gaat. "Nu durf ik niet meer naar huis, omdat ik bang ben dat hij me niet meer wil. Ik hou zoveel van hem", verklaart aan het einde van de uitzending. Dat viel gelukkig voor Adriana wel mee. Het stel heeft laten weten bij elkaar te blijven en zich niets aan te trekken van wat mensen daarvan vinden.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... oer-en-zus
----------------------------------
Het zal je maar over komen dat je man je broer blijkt te zijn

ik weet niet waar ik dit het beste kon plaatsen.