Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mylady_E schreef:Ahum Doanique, dat is behoorlijk kort door de bocht.
Ik ben 25 jaar, 1m67 en weeg 45kg. Van opleiding voedings- en dieetkundige dus ik kan objectief meedelen dat ik zeker niet weinig eet. Ik eet voldoende en er is lichamelijk niets mis (schildklier, ...). Ik ben gewoon van nature uit een hele smalle. Ik heb geen ziekte, alles functioneert perfect normaal en ik voel mij goed in mijn lijf.
Ik ga dus volledig mee met de openingspost! Overgewicht is en blijft ongezond en ik vind het schandalig dat het steeds meer goedgepraat wordt.
siepjes schreef:Ik moet ook vaak verklaren- hoe ik toch zo slank kom. ... ik vraag de ander toch ook niet - hoe kom je toch zo dik?
bakkabouter schreef:Als je dun bent, ben je geen "echte" vrouw, en mag je dus bijgevolg dan ook maar geen "echte" gevoelens hebben?
Overigens ben ik niet dun, ik ben gewoon klein, en mijn breedte, omtrek en dus kledingmaten zijn in verhouding met de rest.
Zoals ik in dat andere topic zei, aan je gewicht kan je ALTIJD iets doen. Voor het ene lichaam is daar meer/minder voor nodig, of gewoon een andere tactiek, maar het KAN altijd. Of het resultaat dat je bereikt met de hoeveelheid moeite die jij wil opbrengen, het voor jou de moeite waard maakt om vol te houden, das een andere zaak. Maar het kan altijd
daantjuhhh schreef:siepjes schreef:Ik moet ook vaak verklaren- hoe ik toch zo slank kom. ... ik vraag de ander toch ook niet - hoe kom je toch zo dik?
Dit vind ik ook de meest afschuwelijke opmerking!!!
Ik ben 1,70 en 52 kilo..
Ook aan de slanke kant.
Ik eet echter goed, (eerder veel dan weinig)
Maar ik voel mij goed in mijn vel!