Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:En daarom ga ik niet meer naar circussen tijgers etc horen daar gewoon niet ...
Kom vaak bij stichting leeuw waar ze leeuwen en tijgers uit circussen opvangen hier bij hoenderdaell en t is zo sneu om te zien hoe die leeuwen en tijgers zo nog helemaal hun kunstjes vertonen zelfs als ze nu niet meer in t circus zitten...
Maar t mooiste van de opvang vind ik dat in oktober straks de eerste leeuwen naar een semi wilde opvang gaan en straks weer leeuw mogen zijn ipv circus dier..
Yamcha schreef:En dat die mensen alleen kunnen rondkomen door dieren intens lijden te bezorgen..... hou toch op man, wat een bullshit. Dan zou iedereen uit die omgeving dieren martelen in een circus???? Dat is gewoon pertinent niet waar.
Yamcha schreef:Allebei verantwoordelijk, als de circusbazen geen dierentemmers kunnen vinden houdt het op, toch?
Nessah schreef:Yamcha schreef:Allebei verantwoordelijk, als de circusbazen geen dierentemmers kunnen vinden houdt het op, toch?
En wat als het de enige baan is die je kan vinden. Rationeel bekeken, in sommige landen ben je blij met elke baanWil niet zeggen dat het het altijd is dat die mensen geen andere baan kunnen vinden hoor, dat beweer ik niet.. Maar ik doelde meer op het feit van eigen schuld dikke bult, wat gezegd werd in de OP. Soms moet men uit het zwart-wit hokje komen en eens verder kijken dan de neus lang is.. ( vind ik
) Want in ons koude kikkerlandje "klagen" we al als we geen geld hebben voor vakantie of een eigen paard of uiteten.. In sommige landen is het maar de vraag of er morgen eten op tafel ligt.