MooieMensen Datingsite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

MooieMensen Datingsite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:05

Ik hoorde vandaag voor het eerst over een datingsite alleen voor 'mooie mensen'. Zelf ben ik van mening dat iedereen wel iets moois heeft en dat je met een oprechte glimlach een heel eind komt.

Werkelijk belachelijk dat er een datingsite alleen voor (volgens hun) 'mooie mensen' bestaat. Om je daar te kunnen registreren moet je een foto inzenden waarop ze je uiterlijk gaan beoordelen. Alleen als je mooi genoeg bent kun je je aanmelden. Of je mooi gevonden wordt of niet, is natuurlijk zeer persoonlijk. Zeker in de liefde is dat nogal discutabel, liefde maakt tenslotte blind. Mijn (ex-)liefdes zouden waarschijnlijk niet op de site toegelaten worden, maar ik vind het stuk voor stuk mooie mannen. Vooral door de uitstraling die ze hebben en de ondeugende blik in hun ogen. En laat dat nou net niet hetgene zijn waar zij op beoordelen.

Nu kon ik het weer eens niet laten om een foto in te zenden. Ik wil mij niet registreren op zo'n site, ben helemaal niet op zoek naar een date, maar veel te nieuwsgierig of ze mij daar überhaupt wel toe zouden laten. En benieuwd naar wat zij mooi vinden, of juist lelijk. Ik verwacht stiekem afgekeurd te worden, en wacht gespannen op de uitslag.

Zijn er hier op Bokt mensen die zich daar al eens aangemeld hebben? En zijn jullie toen 'mooi bevonden'? En wat vinden jullie van het feit dat er een speciaal online date'hokje' gemaakt is voor 'mooie mensen'?

Hhilde

Re: MooieMensen Datingsite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:11

Haha, nu krijg ik ook de neiging in te zenden. Maar ben bang dat het mijn ego krenkt :') Dat het bestaat is natuurlijk zachtgezegd apart.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:13

Volgens mij is hier nog ooit een topic over geweest, en was de standaard van een "mooie mens" wel heel erg laag...laten we zeggen elke gemiddelde mens die je niet stiekem achternastaart met de gedachte" wàt is dàt?" kan zich aanmelden :D .

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:15

Mijn ego zal het niet krenken denk ik. Ik ben tenslotte zoals ik ben, en ik wil helemaal niet veranderen. Juist de dingen die bij mij 'anders' zijn als bij het 'ideaalbeeld', maken mij uniek. Daardoor zijn dat juist de dingen waar ik trots op ben. Bijvoorbeeld mijn bolle appelwangen, de rare sproet op het puntje van mijn neus :+ Veel mensen zouden zich ervoor schamen, maar ik ben er tegenwoordig gewoon trots op!

Hhilde schreef:
Haha, nu krijg ik ook de neiging in te zenden. Maar ben bang dat het mijn ego krenkt :') Dat het bestaat is natuurlijk zachtgezegd apart.

Edit:
Kwanyin schreef:
Volgens mij is hier nog ooit een topic over geweest, en was de standaard van een "mooie mens" wel heel erg laag...laten we zeggen elke gemiddelde mens die je niet stiekem achternastaart met de gedachte" wàt is dàt?" kan zich aanmelden :D .

Ik kon er met de zoekfunctie geen topic over vinden. Wel is het een aantal keer besproken geweest in een oud HK-topic. Ik ben heel benieuwd wat de eisen tegenwoordig zijn. Ik las op internet al ergens dat ze ooit eens mensen met wat overgewicht erafgegooid hebben. Ik ben ook iets zwaarder dan gemiddeld, maar ook weer niet extreem zwaar (bmi 27,5 ongeveer). Ik ben benieuwd of ze dat dan wel accepteren.
Tja, gewoon nieuwsgierig naar de normen voor een 'mooi mens' volgens een datingsite.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:20

Wel een gephotoshopte foto opgestuurd toch :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:22

Nu wil ik ook eens kijken of ze mij zouden toelaten :') (pure nieuwsgierigheid, heb al 4 jaar een lieve vriend)

Ik wist wel dat er een datingsite bestaat voor hoger opgeleide mensen (EliteDating) en mijn moeder vindt dat zo'n discriminatie, maar ik vind het eigenlijk nog niet verkeerd. Ik zou er zelf niet op selecteren maar ik kan me voorstellen dat sommigen die zelf academicus zijn geen partner willen die arbeider is (toevallig ben ik universitair opgeleid en werkt mijn vriend al sinds zijn 16e in de autobranche, dus dat geldt zeker niet voor mij :+ ), maar selecteren op uiterlijk vind ik dan weer een tikkeltje te ver gaan. Dat is te subjectief om over te kunnen oordelen en een harde lijn te kunnen trekken tussen wel of niet toelaatbaar.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:23

LN > NM

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:23

ruitje schreef:
Wel een gephotoshopte foto opgestuurd toch :')

Haha, ik doe niet aan fotoshoppen :D Ik ben niet zo technisch met de computer
en daarnaast ga ik niet aan die vreemde fotoshoptrend meedoen :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:29

Het is zo afhankelijk van mening inderdaad. Ik wijs wel eens mannen die ik om te kwijlen vind aan bij vriendinnen, maar zij vinden die mannen soms echt afschuwelijk. En ik zie ook vaak genoeg mensen die bij elkaar zijn die ik beide totaal onaantrekkelijk vind maar blijkbaar vinden ze elkaar aantrekkelijk. Gelukkig maar, anders werd het ook maar saai als we allemaal op hetzelfde uiterlijk vielen :)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:33

Sommige mensen kunnen allee. Oppervlakkige relaties aan :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:34

Ben ik de enige met een advertentie van relatieplanet onder dit topic :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:40

Volgens mij bestaat deze dating site al heel erg lang.
Ik kan me in elk geval herinneren dat ik ooit ergens op bokt er wat over las en dat mensen zich gingen aanmelden en dat iedereen werd toegelaten.

Dus een echte selectie was er niet echt.
Zal wel gewoon een marketingtrucje zijn.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:43

Ja Kana inderdaad, zo'n topic herinner ik mij ook :j . Weet alleen echt niet meer waar en van wie. Dat die drempel heel laag lag.

Of zou ik dat beter niet zeggen, want als er nu bokkers in het topic zich gaan aanmelden en niet toegelaten worden... :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:44

belle_boef schreef:

En een mooi mens is per definitie oppervlakkig?

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:45

Die site bestaat al een aantal jaren. Ooit had een vriend (die erg overtuigd van zijn eigen uiterlijk was) zich aangemeld, hij werd afgekeurd. }:)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:55

Cassidy schreef:
belle_boef schreef:

En een mooi mens is per definitie oppervlakkig?

Nee, maar wel als je als eis hebt dat je toekomstige partner knap moet zijn :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:58

Slina schreef:

Ja hè hè, ik ga echt niet het bed in met een of andere lelijkerd. Kan die nog miljoenen euro's hebben, het liefste karakter en en... Nee sorry, voor mij alleen mooie jongens/mannen en ik begrijp het heel goed dat andere mensen ook zo denken.

Als je zelf een leuk uiterlijk hebt ga je niet 1 2 3 genoegen nemen met 'minder' als je het totaalpakketje (gezicht, lichaam, karakter, intelligentie) kan hebben voor de zelfde moeite.

pniekepnakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 00:00

Hee... Het oog wil toch ook wat? :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 00:04

xSlvna schreef:
Slina schreef:

Ja hè hè, ik ga echt niet het bed in met een of andere lelijkerd. Kan die nog miljoenen euro's hebben, het liefste karakter en en... Nee sorry, voor mij alleen mooie jongens/mannen en ik begrijp het heel goed dat andere mensen ook zo denken.

Als je zelf een leuk uiterlijk hebt ga je niet 1 2 3 genoegen nemen met 'minder' als je het totaalpakketje (gezicht, lichaam, karakter, intelligentie) kan hebben voor de zelfde moeite.

Ik ben wel benieuwd wat 'knap' in jouw ogen betekend.
Bij mannen val ik normaal gesproken op een lach, de glans in de ogen, ondeugende uitstraling. Niet eens een perfect uiterlijk, maar meer een "open" gezicht; iemand die blij, tevreden en wat stout de wereld inkijkt. Dan hoeft hij echt geen (volgens de normen) perfect gezicht of lichaam te hebben. Een bos lang haar is dan wel weer mooi meegenomen. ;)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 00:09

Ik weet precies wat je bedoeld, maar deze mannen worden over het algemeen gewoon gezien als mooi als ze verzorgd uit zien en een leuke lach hebben. Een uitstraling zie je op een foto ook. Het is niet Hunk.com dus er wordt ook niet álles geëist maar mooi... nahja dat ben je al redelijk snel.

Denk gewoon dat het is om de monsters onder de mannen te weren, ooit eens op een datingsite geweest? _O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 00:13

Slina schreef:

Ik wil mijn partner wel knap vinden, ja.
Nou nou nou wat oppervlakkig van mij.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 00:26

Je hebt altijd een aantrekkingskracht nodig. Ik geloof echt niet in die onzin dat alleen het innerlijk telt. Je wil ook best wel zonder kriebels naar je vriend kunnen kijken. Maar wat aantrekkelijk is voor de een, is heel iets anders voor de ander. En dat staat nog los van mooi. Ik weet ook dat mijn vriend nooit een Misterverkiezing gaat winnen. En ik ook niet. Er zullen genoeg mensen zijn die niet weten wat ik in hem zie, of hij in mij. Maar IK vind hem de aantrekkelijkste vent die er is. Schoonheid is inderdaad verschrikkelijk subjectief, er zijn bv ook mensen die morbide obesitas van 200kg en meer woest aantrekkelijk vinden...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 07:10

Ik kan mij ook herinneren dat er eens eerder een soort gelijk topic was.

Knap is zo subjectief. Ik hou bv helemaal niet van die super strakke brede gespierde mannen :n Ik heb altijd de wat meer slungelige types gehad. Mijn huidige vriend heeft best spieren (Door Zn werk), maar hij is smal gebouwd dus je ziet er niets van haha. En hij is voor mij na bijna 7 jaar nog steeds de mooiste man die ik ken. Ik krijg nog steeds vlinders in mn buik als ik m zie :j

Agh en ik ben zelf juist wat meer curvy, niet te dik, maar absoluut geen modellen maatje. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en het zou niet best zijn als dat niet zo was :')

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 07:22

Weet je zeker TS, dat met 'mooi' de uiterlijke schoonheid bedoeld is?

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 07:38

Jannepauli schreef:
Weet je zeker TS, dat met 'mooi' de uiterlijke schoonheid bedoeld is?

Noh een kleine blik op de site werpen vertelt je genoeg hoor :+ .

"Bij Mooiemensen.com worden alle leden op basis van toegezonden foto’s beoordeeld. Beoordeling gebeurt door professionals uit de mode, fotografie en reclame wereld. Nu hoef je geen model te zijn om toegelaten te worden, wel selecteren we op presentatie, verzorging en uiterlijk. Alle leden hebben dus foto’s en dat maakt ons uniek in Nederland. Bovendien komen er daardoor geen fake profielen op onze site te staan!"