Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Haha, nu krijg ik ook de neiging in te zenden. Maar ben bang dat het mijn ego krenktDat het bestaat is natuurlijk zachtgezegd apart.
Kwanyin schreef:Volgens mij is hier nog ooit een topic over geweest, en was de standaard van een "mooie mens" wel heel erg laag...laten we zeggen elke gemiddelde mens die je niet stiekem achternastaart met de gedachte" wàt is dàt?" kan zich aanmelden.
Slina schreef:Nee, maar wel als je als eis hebt dat je toekomstige partner knap moet zijn
xSlvna schreef:Slina schreef:Nee, maar wel als je als eis hebt dat je toekomstige partner knap moet zijn
Ja hè hè, ik ga echt niet het bed in met een of andere lelijkerd. Kan die nog miljoenen euro's hebben, het liefste karakter en en... Nee sorry, voor mij alleen mooie jongens/mannen en ik begrijp het heel goed dat andere mensen ook zo denken.
Als je zelf een leuk uiterlijk hebt ga je niet 1 2 3 genoegen nemen met 'minder' als je het totaalpakketje (gezicht, lichaam, karakter, intelligentie) kan hebben voor de zelfde moeite.
Jannepauli schreef:Weet je zeker TS, dat met 'mooi' de uiterlijke schoonheid bedoeld is?