Medailles voor politiepaarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Medailles voor politiepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 09:39

De tien politiepaarden die geen pas weken terwijl er van alles naar hun hoofd gegooid werd en gebouwen en voertuigen om hen heen in de fik stonden tijdens de krakersrellen in Londen in 2011 hebben een onderscheiding gekregen vanwege hun moed. Ze werden geraakt door stokken en stenen om de relschoppers in de hand te houden. Dankzij hun standvastigheid  trokken de oproerkraaiers zich terug, zodat ambulances en brandweerwagens erdoor konden om hulp te bieden.

Voor het volledige artikel, zie: http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... arden.html

Ik vind het ontzettend leuk! Zouden ze eigenlijk vaker moeten doen en zeker hier in NL.
Uiteraard krijgen die paarden er weinig tot niks van mee, maar het idee er achter is grandioos *\o/*

Moderatoropmerking:
De openingspost is aangepast. Het is niet toegestaan volledige teksten van de Hoefslag (of andere sites) over te nemen, vandaar dat ik slechts een fragment heb laten staan. Overigens mag in het vervolg dit soort zaken als tip naar de Nieuwsredactie (NR) gestuurd worden, dan kunnen die er werk van maken. :)

Nessah

Re: Medailles voor politiepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:32

Wauw, kippenvel. Prachtig hoor, dat die dieren zo gewaardeerd worden.

Blijf het zo machtig vinden, dat een dier een mens zo goed kan helpen en ondersteunen. :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:55

Hoewel het die dieren natuurlijk geen klap uit maakt, kan mij zoiets wel ontroeren :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:57

Leuk voor de ruiters vooral :j idee is wel lief.

Paard heeft liever wat lekkers dan een medaille :')