Zag vandaag een stukje op het nieuws over de lelijkste hond verkiezing. Peanut is verkozen tot lelijkste hond van 2014 in Amerika. Dit hondje had ernstige brandwonden en mist de oogleden en de lippen. Door het missen van de oogleden kan de hond de ogen niet sluiten en loopt het traanvocht dus over zijn snuit. Wat vind jij ervan, hadden ze dit beestje uit zijn lijden moeten verlossen toen ze hem vonden na de brand. Of hebben ze een juiste beslissing genomen en Peanut in leven gehouden, met alle gevolgen van dien.
Ik vind het echt sneu... Sorry, maar ik denk voor het beestje dat het misschien toch beter zou zijn geweest om hem in te slapen, denk niet dat hij als een normale hond kan functioneren en ik neem aan dat hij enorm pijnlijke ogen moet hebben als hij zijn ogen niet dicht kan doen...
Ik zat er net met m'n moeder om te lachen, mijn oma heeft namelijk een hondje met een vreemd gebit, dus ik maakte nog de opmerking dat die hond hier niets bij was.. Niet wetende dat dit hondje zo is geworden door een brand.
Als de hond daadwerkelijk last(en) ondervind vind ik niet dat je zo'n hondje in leven moet laten. Sowieso snap ik niet dat je je hond mee zou nemen/laten doen aan zoiets, dan lijkt me het juist dat je je hond zo lelijk mogelijk wilt maken..
Anoniem
Geplaatst: 21-06-14 21:56
Zijn neus zit dus vol snot door het vocht zoals ik het lees, die tanden zien er ook niet goed uit, eten zal ook lastig zijn denk ik.. Ik denk niet dat ik dit doorgezet had, lijkt me niet prettig voor de hond.
Ik heb niet gekeken hoe hij eruit zag. Afgaande op bovenstaande reacties lijkt me dat voor mij beter van niet want ik kan daar niet zo goed tegen.
Wat me wel enorm tegen staat is: waarom moet er in hemelsnaam een verkiezing gehouden worden voor de lelijkste hond? En wat voor een beroerde eigenaar ben je als je je hond daarvoor opgeeft?
Nikass
Geplaatst: 27-06-14 18:18
Inderdaad Scum! Dat slaat helemaal nergens op Of je de hond na de brand in leven had moeten houden, ik weet het niet. Ik vraag me meer af waarom het ooit geboren is eigenlijk...
Glitch
Geplaatst: 27-06-14 20:52
Wat een ongelooflijk triest verhaal. Dat arme dier moet 24 uur per dag pijn lijden en wat doen de mensen om hem heen? Ze lachen hem uit! Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Hoop dat het arme hondje gauw uit zijn lijden wordt verlost.
Heb het filmpje van hierboven gezien en ik kan wel huilen...
Op het einde zie je duidelijk hoe bang hij wel niet is, weet echt niet wat er allemaal om zich heen gebeurd.
Ik vind al dat getut met honden sowieso al dierenmishandeling, honden worden gebruikt als levende barbiepoppen. Maar dat ze dat nu ook al beginnen doen met honden die duidelijk fysiek lijden, een schande gewoon!
Wat een ziekelijk, dom land kan Amerika soms toch zijn.
Arm beestje, lijkt helemaal niet blij maar doodsbang, en iedereen maar lachen, grappig hoor . Zo is het toch ook niet leuk meer, hij kan zijn ogen niet eens sluiten...