Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dito schreef:eerlijk... ik denk dat veel mensen heust wel eens ff snel een boodschap halen terwijl de baby slaapt en ze hen niet willen wakker maken. Toen mijn meiden nog baby waren rende ik ook wel eens heen en weer de bakker binnen, terwijl de auto er voor de deur stond. Dus sja gelijk gaan roepen over jeugdzorg vind ik een beetje ver gaan,
Dat het nu te warm is ja dat is geen slimme actie.
dito schreef:ik vind jou oordeel wel erg snel gemaakt hoor...je weet de hele situatie niet en dan gelijk jeugdzorg erbij halen gaat mij iets te ver.Nogmaals ik praat het gedrag niet goed met deze hitte maar het kan ook anders opgelost worden dan te zeggen dat zulke mensen geen kinderen horen te hebben
Netje schreef:Nou, ik vind dat hier e.e.a. wel overtrokken wordt. In de krant kan ik niet verder komen dan dat ze 10 minuten weggeweest zijn. Stel babietje sliep lekker, de temperatuur in de auto was normaal en je gaat even naar binnen... Om dan meteen over jeugdzorg te praten gaat mij te ver hoor. Heb mijn dochter ook wel eens in de auto gelaten voor een boodschapje. Voordat kinderwagen uit de auto was, kind uit autostoeltje in wagen en de hele boel weer omgekeerd als je terug kwam voor een kort bezoekje aan de winkel...
Netje schreef:Nou, ik vind dat hier e.e.a. wel overtrokken wordt. In de krant kan ik niet verder komen dan dat ze 10 minuten weggeweest zijn. Stel babietje sliep lekker, de temperatuur in de auto was normaal en je gaat even naar binnen... Om dan meteen over jeugdzorg te praten gaat mij te ver hoor. Heb mijn dochter ook wel eens in de auto gelaten voor een boodschapje. Voordat kinderwagen uit de auto was, kind uit autostoeltje in wagen en de hele boel weer omgekeerd als je terug kwam voor een kort bezoekje aan de winkel... Ik had vanmiddag mijn auto in de 'brandende' zon staan en ben boodschappen wezen doen (zonder kind erin); toen ik na een half uur terugkwam was de temperatuur nog prima hoor. Die is niet meteen 60 graden...
Staat ook in het berichtje dat het kindje niks mankeerde en weer mee mocht met de ouders...