Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar serieus, als iedereen wat meer rust neemt heb je minder files en minder ongelukken.
). Ik gaf ietsje meer gas en wow hij was overduidelijk bezig om mij uit te lokken, toen had ik zoiets van dacht het toch niet het is geen kermis maar een openbare weg. Het geluk wel dat ik alleen in de auto zat en mijn kinderen thuis waren. Maar poe wat was ik blij dat die mafkees achter mij vandaan ging.
Een of ander idioot met een golfje vond het op de linkerbaan niet hard genoeg gaan, haalt met 140 de betreffende vrachtwagen dus maar over de vluchtstrook in, verliest daar vervolgens de macht over het stuur (oorzaak: wieldop, steentjes, whatever). Schiet over alle rijbanen heen naar links, twee wielen in de berm, terug naar de vluchtstrook en via nog een keer linkerbaan op de rechterbaan beland. Ondertussen komt die vrachtwagen met aanhanger aan de slinger en mist net de vangrail, chauffeur krijgt gelukkig de combinatie weer recht. Mitsubishi outlander die op de linkerbaan reed kwam zo uit balans dat de wielen even loskwamen van de grond en kan nog net de slingerende vrachtwagen ontwijken en auto vier komt in de berm tot stilstand.
geerke schreef:zelfs al rijd je in een hummer overleef je dit nog niet...die klojoos houden geen afstand,anders was dit nooit gebeurt.