Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Ik vind het ook gewoon laf.
Kiwipitje schreef:Ze heeft hem zoals ik het lees ook niet zozeer verlaten omdat hij terminaal was maar omdat hij zichzelf verloor in drank en feesten en verder zichzelf niet meer was. Als er iemand hier op Bokt post dat haar vriend drinkt dan loopt het hier over van de mensen die roepen dat je bij hem weg moet gaan, maar omdat iemand ongeneeslijk ziek is dan mag dit plotseling niet meer? Ik denk dat in dit verhaal dingen anders waren gelopen als beiden hulp hadden gehad, maar dit was niet zo en daarom zijn dingen zo gelopen.
En denk dat 95% van de mensen hier geen idee heeft hoe het is een terminale partner te hebben (gelukkig maar) dus hoe kan je er in godsnaam over oordelen.
Furrow schreef:Ik denk dat een terminale partner zeker niet makkelijk is.
Dus over het verlaten of niet verlaten ga ik me niet uitspreken.
Maar een boek over het achterlaten van een terminaal iemand, en daar geld mee verdienen... Pfuh, gaat me toch even te ver.
sonjim schreef:Ibbel als je een boek uitgeeft dan weet je dat het een mediahype kan worden, om het van je af te schrijven kan je ook een dagboek gebruiken of zo. Ik vind zowel het verhaal van Kluun als dit heftig. Kan me niet voorstellen mijn partner dan te verlaten, hoewel ik zeker begrijp dat het heel zwaar en heftig is.